Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: speculeter op november 17, 2020, 15:15:51
10 ontslagen bij de boerenclub
Laat ik het netjes zeggen....wij hebben het financieel beter op orde?
weest wat het minste is, ze hewwe 12 milj beurt en dan nog mensen ontslaan. Als ze 2 spelers minder hadden dan konden die 10 blijven. Maar goed laat ze mooi zo doorgaan

michello

Voorlopig zitten ze nog wel safe daar. Veerman junior gaan ze weer veel poen voor vangen. Maar dat dit niet goed kan blijven gaan is duidelijk.  :proost

hobbes

Citaat van: michello op november 17, 2020, 16:59:58
Voorlopig zitten ze nog wel safe daar. Veerman junior gaan ze weer veel poen voor vangen. Maar dat dit niet goed kan blijven gaan is duidelijk.  :proost

Tja, één doodschop en weg is je poen

Geelblauwstiens

Citaat van: thankyou op oktober 10, 2020, 10:39:54
Wat bent ben jij een stumpert, opzouten naar je eigen forum. Internet hooligan.
Zou onze huisvriend zich vandaag ook weer melden ?

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op november 17, 2020, 16:55:04
weest wat het minste is, ze hewwe 12 milj beurt en dan nog mensen ontslaan. Als ze 2 spelers minder hadden dan konden die 10 blijven. Maar goed laat ze mooi zo doorgaan
ze lopen al 5 jaar met een tekort van ruim 6 miljoen Per jaar dan leer je er ook niks van.
Nou moet dkv het hebben van de transfers anders waren ze allang failliet.
Ze willen de huur van de sportstad ook weer met een miljoen minder betalen.
Ze hebben veel te grote broek aan.....en denk je nou echt dat het een oplossing is om 10 medewerkers te ontslaan om de tekorten weg te werken :_schater

fred

Puntje tegen het slechtste team by far in de Eredivisie.
Ook daar trek je volle zalen mee ?

PePe

Het gaat financieel de goede kant op.

Destroyer

Citaat van: PePe op december 15, 2020, 21:41:04
Het gaat financieel de goede kant op.

Ah nee, wat dan?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Noordcambuur

Wat een weekend dkv verliest vandaag ook maar ff :proost
Heeeeerlijkkkkk

speculeter

Het is dat ze in de eerste paar wedstrijden zoveel punten hébben gepakt....
Gaat lekker daar :_schater

Noordcambuur

Citaat van: speculeter op januari 23, 2021, 23:36:28
Het is dat ze in de eerste paar wedstrijden zoveel punten hébben gepakt....
Gaat lekker daar :_schater
jaaa klopt en hebben nog 5 nieuwe spelers gehaald waaronder de Jong die altijd geblesseerd is.Voor de 11x keer op rij wisten ze niet te winnen......mag voor mij nog wel ff Duren.

Keizer

Citaat van: Noordcambuur op januari 24, 2021, 09:22:12
jaaa klopt en hebben nog 5 nieuwe spelers gehaald waaronder de Jong die altijd geblesseerd is.Voor de 11x keer op rij wisten ze niet te winnen......mag voor mij nog wel ff Duren.

en prompt winnen ze tegen feijenooit, :( godverdomme wat is dit kut :(

fred

Ach, kunnen ze weer 3 maanden teren op een overwinning....

Treb

Lekker belangrijk allemaal dat clubje..

Kwestie van jaren voordat we hun op alle fronten gepasseerd zijn.

Sakas

leuk stukje van fc update!

Boerenveen
Bij rivaal SC Cambuur spreken ze in Leeuwarden weleens gekscherend over Boerenveen in plaats van Heerenveen. Maar met de huidige staat van het veld in het Abe Lenstra Stadion doet sc Heerenveen die bijnaam momenteel wel eer aan. Tegen Feyenoord was – een week nadat de bekerwedstrijd vanwege sneeuw op het veld uitgesteld moest worden – de grasmat al ronduit dramatisch, maar in de derby tegen FC Groningen was het mogelijk nog slechter. "Ik vind het verschrikkelijk slecht, ja", baalde aanvoerder Henk Veerman over de grasmat na het duel. Het is te hopen voor de Friezen dat er snel wat gedaan kan worden aan de knollentuin, waar vermoedelijk alleen FC Groningen-keeper Sergio Pad(t) zich nog een beetje op zijn gemak voelde.
Laat sien ast foor Cambuur bist!