Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

EdsjeSCC

Als dit hun niveau is voor dit seizoen dan is het niet veel

Drumfather SCC

Als zelfs de mascotte al ontslagen wordt.....  :_schater

Specuveter

En vreselijk zo'n trainer.
Vooral spelen om niet te verliezen met zijn 5-3-2 opstelling.

Mike SCC

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 15, 2022, 12:01:51
Als zelfs de mascotte al ontslagen wordt.....  :_schater

Moet je voor de aardigheid die rechtszaak wat doorlezen (#heero) je lacht je kapot

Noordcambuur

Ze moeten wel op de kleintjes letten daar :_schater


zeewolde

Delfzijl,

Smijt je hem er direct weer af die stinkboer?

Delfzijl/Cambuur

#907
Hopsakee...en weg...
Zee... stuur pm in vervolg ben ik er eerder bij , bedankt. Delfzijl/Cambuur.

zeewolde

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 28, 2022, 00:11:10
Hopsakee...en weg...
Zee... stuur pm in vervolg ben ik er eerder bij , bedankt. Delfzijl/Cambuur.
:thumbsup ga ik volgende keer zeker doen

gobo

Ja, wat heerlijk. Kreeg na afgelopen weekend al commentaar van een dkv gezinde collega. Maar ik heb de appjes er net al aan besteed. Even de stand er in wrijven...
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Destroyer

Noubals dit de opmars van Ajax is kunnen de onderste zeker de borst nat maken alvast...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

hobbes

Gelukkig hebben ze Noppert

hobbes


Delfzijl/Cambuur


sjaak