Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

PePe

#270
Zou Lodeweges zijn gewenste versterkingen niet hebben gekregen, omdat de poen op is in het stront dorp?

Tip:

Op Feanonline kun je stemmen wie de nieuwe trainer moet worden, dus vanuit je luie stoel kun je de stemming beinvloeden wie de nieuwe trainer daar wordt.

vialli

Citaat van: El Ma-kri-niii op oktober 21, 2015, 21:13:50
Dat hij Heerenveensupporter zal mij aan de reet roesten. Als regionaal journalist mag je best een voorkeur hebben, volgens mij heeft Gerard Bos dat voor ons. Wat echt niet kan, dat je kennelijk een antipathie hebt jegens een andere club die ook binnen je verzorgingsgebied valt. Zover dat je graag wat onrust komt stoken daar. Als ik de baas van OF was, zou ik hem even op het matje roepen  :devil

Dat moet dan die Jan Koster(raad van commissarissen Cambuur) doen maar daar merk je NOOIT wat van :zucht

Spine

Citaat van: El Ma-kri-niii op oktober 21, 2015, 20:21:55
Ja hoor, het is inderdaad afkomstig van die galbak van een Roelof de Vries: http://www.omropfryslan.nl/nieuws/spelers-betreuren-opstappen-lodeweges
Die emmert lekker over Henk de Jong, hoewel daar niet eens enige aanleiding voor is. Er is net zoveel reden om te vragen wat hij ervan zou vinden als Bassie en Adriaan het trainersduo wordt. Hoe heeft deze vent ooit journalist kunnen worden?
Houd er maar rekening mee dat dit nog wel even doorgaat tot de derby. Of het is Henk of het is straks Ogbeche of wie dan ook.
Die gierbeffers zijn helemaal de weg kwijt sinds wij ons weer gemeld hebben in de eredivisie.
De puinsooi wordt daar met de week groter.
Nog nooit in mijn 50 jarig bestaan ergens meegemaakt dat bestuursleden elkaar willen ontslaan....

Shar

Citaat van: Scc4-ever op oktober 21, 2015, 22:36:28
ja zal voor hun niet gemakkelijk worden, maar goed boeit me verder ook niet. straks staat er misschien een chinees aan t roer bij die club die totaal geen engels kan haha :P.

Totaal niet relevant. Nieuwe trainer moet Fries en Scandinavisch beheersen, andere talen zijn ze totaal niet van op de hoogte.

Shar

Aanvulling op mijn vorige bericht: En Chinees natuurlijk.

El Ma-kri-niii

Citaat van: PePe op oktober 21, 2015, 22:53:15

Op Feanonline kun je stemmen wie de nieuwe trainer moet worden, dus vanuit je luie stoel kun je de stemming beinvloeden wie de nieuwe trainer daar wordt.
Tot nu toe staat de trainer wiens grote droom is ooit Cambuurtrainer te worden bovenaan in de poll

reisbureau

Citaat van: El Ma-kri-niii op oktober 22, 2015, 16:55:47
Tot nu toe staat de trainer wiens grote droom is ooit Cambuurtrainer te worden bovenaan in de poll

Poging gedaan om Popovics in te vullen.

Het kunstmatige warme bad blijkt vat met kokende olie #langverwachtethriller

SCC-J

Valt me op dat we wel erg veel bezig zijn met de boeren. Een poll onder SCH fans beïnvloeden... wat is het nut.

Laten wij nu eerst maar eens een wedstrijd winnen.

Treb

Citaat van: SCC-J op oktober 22, 2015, 17:21:15
Valt me op dat we wel erg veel bezig zijn met de boeren. Een poll onder SCH fans beïnvloeden... wat is het nut.

Laten wij nu eerst maar eens een wedstrijd winnen.

Juust.

Lore

Citaat van: vialli op oktober 22, 2015, 00:03:00
Dat moet dan die Jan Koster(raad van commissarissen Cambuur) doen maar daar merk je NOOIT wat van :zucht

Volgens mij vallen journalisten niet rechtstreeks onder een directeur. Jan moet dat dus juist niet doen, want dan is er sprake van belangenverstrengeling. De leidinggevende zou dat dan ook moet doen, maar ik vraag mij af of die clown nu echt over de streep is gegaan. Waarschijnlijk zijn wij ook niet helemaal objectief

Dokkumer

Citaat van: reisbureau op oktober 22, 2015, 17:08:44
Poging gedaan om Popovics in te vullen.

Het kunstmatige warme bad blijkt vat met kokende olie #langverwachtethriller
Popovic topvent... Waarom niet Wesseling? :P

Dokkumer

Citaat van: Lore op oktober 22, 2015, 21:29:05
Volgens mij vallen journalisten niet rechtstreeks onder een directeur. Jan moet dat dus juist niet doen, want dan is er sprake van belangenverstrengeling. De leidinggevende zou dat dan ook moet doen, maar ik vraag mij af of die clown nu echt over de streep is gegaan. Waarschijnlijk zijn wij ook niet helemaal objectief
Begin nu niet over objectiviteit, dat haalt de hele lol van de discussie af.
Wat die clown doet is uitermate suggestieve vragen stellen over een trainer die nog niet eens beschikbaar is. Ja dan ga je willens en wetens de boel opruien en laat Riemer de Fries dat nu wel eens vaker doen.

Collingwood

Citaat van: Lore op oktober 22, 2015, 21:29:05
Volgens mij vallen journalisten niet rechtstreeks onder een directeur. Jan moet dat dus juist niet doen, want dan is er sprake van belangenverstrengeling. De leidinggevende zou dat dan ook moet doen, maar ik vraag mij af of die clown nu echt over de streep is gegaan. Waarschijnlijk zijn wij ook niet helemaal objectief

Vond het toch wat een aparte vraag. Volgens mij was en is er geen enkele aanleiding voor.
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Citaat van: Dokkumer op oktober 22, 2015, 21:35:17
Begin nu niet over objectiviteit, dat haalt de hele lol van de discussie af.


:0= Oprotten met dat stuk verdriet!!


Citaat van: Collingwood op oktober 22, 2015, 21:41:05
Vond het toch wat een aparte vraag. Volgens mij was en is er geen enkele aanleiding voor.

Tsjah, dat ben ik wel met je eens, klinkt als opruiing. Maar doen journalisten wel anders?

PePe

Pastoor komt niet, ze zoeken nu een dominee.  :_schater