Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

Scc4-ever

Citaat van: El Ma-kri-niii op oktober 21, 2015, 12:42:49
En ik durf er trouwens geld tussen te leggen dat dkv in de week voor de derby bij Henk de Jong aanklopt. Dat wordt 'gelekt' naar LC, waardoor er onrust in Leeuwarden ontstaat.
ik betwijfel dat ze makkelijk weer een trainer kunnen krijgen hoor. Geen een trainer wil volgens mij bij een club waar t rommelt. Zal lastig worden voor ze :P.

hobbes

Citaat van: Scc4-ever op oktober 21, 2015, 19:21:05
ik betwijfel dat ze makkelijk weer een trainer kunnen krijgen hoor. Geen een trainer wil volgens mij bij een club waar t rommelt. Zal lastig worden voor ze :P.

Iedereen weet dat er onrust is en geen geld, ze zullen echt niet snel een ervaren trainer die kant op krijgen.

Destroyer

Citaat van: Scc4-ever op oktober 21, 2015, 19:21:05
ik betwijfel dat ze makkelijk weer een trainer kunnen krijgen hoor. Geen een trainer wil volgens mij bij een club waar t rommelt. Zal lastig worden voor ze :P.

Het interesseert ze geen flikker of ze nu wel of niet Henk de Jong gaan halen, maar ze willen voor de Derby natuurlijk wel even olie op het vuur gooien. Dus ja, ik denk dat ze het ook even gaan proberen volgende week. Want dat is wat die stumperds willen, ons op de kast jagen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

whimpy

riemer en foppe staat tot geer en goor...... sinds tijden niet zo een lol op onze scc-app gehad..........twee senielen pakken de koppositie in de rouwstoet en annie haar twee zalvende handen......man o man wat een tijden...

Vlampiep

Foppe is een rat van het zuiverste soort.
Hij was namelijk ook de gene die lekte naar VI en Omrop Abe toe Lodeweges tekende bij DKV.
Hij deed dit met het doel onrust en rellen bij Cambuur te veroorzaken en daarmee SCC in diskrediet te brengen. Veel sponsoren haakten in die tijd af bij DKV en hoopte hiermee de negatieve spiraal van DKV te doorbreken, zodat sponsors zouden blijven of terugkeren.
Hij is vorige week zijn charme offensief gestart, dit met gevolg dat Lodeweges eieren voor zijn geld koos.
Nu probeert hij via een oud-speler van Cambuur die nu bij DKV voetbalt, de naam van Henk de Jong te laten vallen als mogelijke opvolger van Lodeweges.
Alles om heethoofden bij Cambuur uit de tent te lokken om de Club weer in diskrediet te brengen en hopende dat sponsoren niet weg zullen gaan nu Jelko vd Wiel ook zal worden weggestuurd. Veel,sponsoren hebben namelijk reeds aangegeven dat zij zullen vertrekken als Vd Wiel vertrekt.
Hopelijk is Henk meer begaan met de sentimenten dan Lodeweges en blijft in ieder geval tot het eind van het seizoen.
Wat hij dan besluit is aan hem en niet aan mij.


El Ma-kri-niii

Ja hoor, het is inderdaad afkomstig van die galbak van een Roelof de Vries: http://www.omropfryslan.nl/nieuws/spelers-betreuren-opstappen-lodeweges
Die emmert lekker over Henk de Jong, hoewel daar niet eens enige aanleiding voor is. Er is net zoveel reden om te vragen wat hij ervan zou vinden als Bassie en Adriaan het trainersduo wordt. Hoe heeft deze vent ooit journalist kunnen worden?

Dokkumer

Roelof de V(F)ries zie ik wel vaker van dat soort idiote uitspraken doen. Ik vraag mij af of hij journalist is of een door de propaganda machine van dkv ingehuurde marionet die onrust in Leeuwarden moet veroorzaken.

El Ma-kri-niii

Dat hij Heerenveensupporter zal mij aan de reet roesten. Als regionaal journalist mag je best een voorkeur hebben, volgens mij heeft Gerard Bos dat voor ons. Wat echt niet kan, dat je kennelijk een antipathie hebt jegens een andere club die ook binnen je verzorgingsgebied valt. Zover dat je graag wat onrust komt stoken daar. Als ik de baas van OF was, zou ik hem even op het matje roepen  :devil

Vlampiep

Het is niet alleen Roelof, maar ook Arjen die zich laten gebruiken door DKV.
En vergeet de Leeuwarder courant hier ook niet, wat een opportunistische en waardeloze eenzijdige nieuws brenger.
Maar wat denk je van NOS sport, die de zelfde sponsor heeft als DKV, 1 pot nat.
We zullen het maar de laatste stinkende adem noemen.

Dokkumer

Puur officieel volgt hij beroepshalve Cambuur, net zoals Geert van Tuinen dit voor OF doet en Gerrit Kloosterramp voor de LC. Boerlof is naar mijn weten degene die met Arjen de Boer (ja de goede namen erbij) die dit voor soap club Jarrefean doet.

Ik zie zowel Geert als Gerard geen rare uitspraken doen over de andere club, laat staan speculatieve vragen stellen die onrust kunnen veroorzaken.

Dokkumer

Verder wil ik nog wel even kwijt dat ik hoop dat Skriemer de sextape van Henk niet in handen heeft gekregen, anders hebben wij echt een probleem!

En deze uitspraak in de soap vind ik ook weer geweldig... Komt van een Twente supporter :_schater
CiteerRiemer en Foppe lijken wel een herpes virus. Ze zijn nooit helemaal weg en steken de kop op als de club een zwak moment heeft. Ze geselen de club uit eigen belang (ego). Door altijd op de achtergrond te blijven poken krijgt geen enkel nieuw bestuur of trainer de kans iets nieuws neer te zetten. Want dan raken ze vergeten. Ze hebben in het verleden goede dingen gedaan, maar weg is weg.

666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Shar

Citaat van: hobbes op oktober 21, 2015, 19:14:38
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=259565

Daar was ie al.
Ach, mening van één werknemer daar die so wie so niet inspraak heeft in wie er daar de nieuwe trainer wordt. Lijkt me stug dat Henk dat doet, die heeft al eens eerder aangegeven niet rechtstreeks van Cambuur naar Heerenveen te gaan. En dat ze daar proberen hier te stoken kun je ze eigenlijk niet eens kwalijk nemen, fien gedrag zit in hun DNA. Aan ons om het gewoon lekker te negeren.

Scc4-ever

Citaat van: hobbes op oktober 21, 2015, 19:29:35
Iedereen weet dat er onrust is en geen geld, ze zullen echt niet snel een ervaren trainer die kant op krijgen.
ja zal voor hun niet gemakkelijk worden, maar goed boeit me verder ook niet. straks staat er misschien een chinees aan t roer bij die club die totaal geen engels kan haha :P.

Scc4-ever

Citaat van: Destroyer op oktober 21, 2015, 19:45:02
Het interesseert ze geen flikker of ze nu wel of niet Henk de Jong gaan halen, maar ze willen voor de Derby natuurlijk wel even olie op het vuur gooien. Dus ja, ik denk dat ze het ook even gaan proberen volgende week. Want dat is wat die stumperds willen, ons op de kast jagen.
ja ze zullen t vast proberen, maar gaat ze niet lukken. we pakken daar 1 november drie puntjes, laat t daar maar lekker onrustig blijven hoor,