Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

In DKV hebben ze een paar jaar geleden nagelaten die Riemer en Foppe een stadion verbod te geven.
De hele zooi die is ontstaan nadat Lodeweges bij DKV een overeenkomst had afgesloten, is ontstaan doordat Foppe direct lekte naar VI en Omrop Abe.
Alles om een rel te doen ontstaan, dit ten nadele van Cambuur.
Dat is die rat ook nog gelukt, omdat een stelletje heethoofden hun emoties niet konden bedwingen.
Die Foppe en Riemer moeten wij nu koesteren, want ze brengen het hele DKV om zeep.
Ik hoop overigens wel dat ze niet degraderen, want die derby wil ik voor geen goud missen.

Pielkebuus

Hahahahahahahahahaha, dit doet mij goed! :_schater

Treb

Tja.. 2 bejaarden aan het roer; Foppe en Riemer. Dat kan nooit goed gaan lijkt mij. De generatiekloof is daar veel te groot voor en gaat 100% botsen. En dan daarbij is het ook maar een matig elftal.

En het mooie is, dat wanneer ze wel een talentje hebben de verkoopgelden gelijk besteed wordt om gaten te dichten. Iets wat ze nooit gaan volhouden. Tel daarbij op dat de sponsors er massaal weglopen en het organisatorisch een dikke chaos is.

Nee, ik zie het niet zo rooskleurig in voor onze zuiderburen.

PePe

FC Greunshiem.

Vele DKVers hebben het nu bewust over Henk op twitter, om hier onrust te kweken.
(ja, waar moet je het anders over hebben, als je club in een groot verval is geraakt)

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Vlampiep op oktober 20, 2015, 23:02:11
Ik hoop overigens wel dat ze niet degraderen, want die derby wil ik voor geen goud missen.

Fuck de derby. Er zou niks mooiers zijn dan dat wij ze het laatste duwtje naar een degradatie zouden kunnen geven.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

PePe

Al is een boer nog zo snel, een hert achterhaald hem wel.  :_schater

Shar

Citaat van: Vlampiep op oktober 20, 2015, 23:02:11
In DKV hebben ze een paar jaar geleden nagelaten die Riemer en Foppe een stadion verbod te geven.
De hele zooi die is ontstaan nadat Lodeweges bij DKV een overeenkomst had afgesloten, is ontstaan doordat Foppe direct lekte naar VI en Omrop Abe.
Alles om een rel te doen ontstaan, dit ten nadele van Cambuur.
Dat is die rat ook nog gelukt, omdat een stelletje heethoofden hun emoties niet konden bedwingen.
Die Foppe en Riemer moeten wij nu koesteren, want ze brengen het hele DKV om zeep.
Ik hoop overigens wel dat ze niet degraderen, want die derby wil ik voor geen goud missen.
[/b]
Dat hoop ik dus wel ( verwacht helaas niet dat dit gebeurt). En daarna linea recta richting de amateurs wat mij betreft. Hoe dieper ze zinken hoe liever het mij is.

sccweestwel

Eens! Kom ik niet meer bij

hobbes

Voor mij zijn Lodeweges en Bijker de helden. Je moet maar durven, undercover gaan bij de aartsrivaal om van binnenuit het laatste zetje te geven  :thumbsup

Marc S

Citaat van: hobbes op oktober 21, 2015, 08:39:26
Voor mij zijn Lodeweges en Bijker de helden. Je moet maar durven, undercover gaan bij de aartsrivaal om van binnenuit het laatste zetje te geven  :thumbsup

:_schater

Dokkumer

Citaat van: wiekie1969 op oktober 20, 2015, 22:50:06
Doet Henkie niet, wut sien dood.
Dit zal ST zien als bedreiging, dus zal ze razendsnel een sv uitschrijven :devil

El Ma-kri-niii

Quote van Arno Vermeulen bij de NOS:

Het vertrek van Lodeweges komt voor voetbalcommentator Arno Vermeulen niet onverwacht. "Ik was al verbaasd dat dkv voor hem koos nadat hij één goed seizoen had bij Cambuur. Hij heeft namelijk niet het CV van een succescoach en hij moest Marco van Basten opvolgen. Het leek wel alsof dkv alleen maar de succescoach uit Leeuwarden wilde hebben."



Nu ben ik geen lid van de Arno Vermeulenfanclub, maar hij is wel de enige journalist die ziet dat dkv Luldiewegis alleen maar wilde om de boel in Leeuwarden op te stoken. Dat is even gelukt, maar uiteindelijk gaan ze er zelf kapot aan  :devil  En daarom vind ik het zo'n achterbakse club, dat ik naakt door de straten ren op de dag dat zij failliet gaan.

El Ma-kri-niii

En ik durf er trouwens geld tussen te leggen dat dkv in de week voor de derby bij Henk de Jong aanklopt. Dat wordt 'gelekt' naar LC, waardoor er onrust in Leeuwarden ontstaat.

Marc S

Citaat van: El Ma-kri-niii op oktober 21, 2015, 12:42:49
En ik durf er trouwens geld tussen te leggen dat dkv in de week voor de derby bij Henk de Jong aanklopt. Dat wordt 'gelekt' naar LC, waardoor er onrust in Leeuwarden ontstaat.

Want het is een strategie dat al 2x heeft gewerkt.

PePe

Kunnen ze beter niet doen (daar wordt het hier alleen maar feller van) en maken we nog meer kans op 3 punten.  :y