Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Alle blauwe stoeltjes worden vervangen, voor rooie  :_schater
Alle optredens van De Blauwhuisterdakapel zijn geannuleerd.

Viper

Ik jank van geluk dat ik supporter ben van een echte club. Een club met een grote supporterskern die dusdanig is begaan, dat het als een familie en religie wordt ervaren. Geen club die een cultuur van een 'natie' heeft toegeƫigend, geen club die parasiteert op de periferie van een provincie, geen club waar klachten binnenkomen over rokende mensen op de tribune, geen club met een gemaakte sfeer en hoempapa-bands, geen club met toeschouwers die pronken met het goede imago, maar als het even tegen zit hun kaken stijf op elkaar hebben. De hypocrisie en kilheid druipt ervan af. Als ik dan zo'n arm
kind in zo'n lelijk shirt op een verlaten dorpsveld zie staan, dan denk ik: "Wat ben jij verkracht." Ik jank van geluk, maar ik lach me een ongeluk om deze soap, waar maar geen einde aan lijkt te komen.

vialli

Vergadering is inmiddels verschoven naar 17 oktober dus de soap is compleet. :_schater

Shar


mescc

And the soap continues:  8)

Hettinga legt functie per direct neer


HEERENVEEN - Anne Hettinga, voorzitter van het stichtingsbestuur van SC Heerenveen, heeft zijn functie per direct neergelegd.

,,Ik wil mijn gezin en mezelf niet langer blootstellen aan de omstandigheden van de afgelopen 48 uur'', meldde Hettinga in een verklaring. ,,Dit besluit is genomen in overleg met de betrokken verantwoordelijken voor veiligheid.''

Hettinga lag bij een deel van de aanhang zwaar onder vuur. Hij werd eerder in de week in zijn woonplaats Sneek zelfs bedreigd door boze fans van de eredivisieclub.

Een voor zaterdagochtend geplande aandeelhoudersvergadering bij Heerenveen werd op het laatste moment geschrapt. Het agendapunt was het ontslag van het dagelijks bestuur onder leiding van voorzitter Jelko van der Wiel.

mescc

Hopelijk komt er nu net zoveel media aandacht als toen met Lodeweges....

dizzhead

Dan was dat al gebeurt.

Collingwood

Naast hypocrisie van de DKV'ers ook hypocrisie van de media?
Kalmte alleen kan u redden.

PePe

Ja hoor, en wij krije de skuld weer overal van?

http://www.sc-heerenveennieuws.nl/2015/10/10/onduidelijkheid-over-chinezen-grapje-van-de-harde-kern-van-cambuur/

Onduidelijkheid over Chinezen: "Grapje van de harde kern van Cambuur?"

mescc

Ongelooflijk weer. Wat is het ook een eng kutclubje :R

dizzhead

Er waren hier ook tongen die beweerden dat de dreigmails uit de varkensstal kwamen. Laat gaan joh.

Collingwood

Citaat van: dizzhead op oktober 11, 2015, 12:53:40
Er waren hier ook tongen die beweerden dat de dreigmails uit de varkensstal kwamen. Laat gaan joh.

Zou bovendien toch best een goede grap zijn?
Kalmte alleen kan u redden.

Viper

We kunnen die boeren nu uiteraard uitmaken voor huichelaars, maar ik geloof dat deze onzin in een column van de LC staat.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Viper op oktober 11, 2015, 13:10:15
We kunnen die boeren nu uiteraard uitmaken voor huichelaars, maar ik geloof dat deze onzin in een column van de LC staat.

Aan het eind van een lullig columnpje en als terloopse (grappige) opmerking. En dan komt het even later al kop boven aan een nieuwsbericht.

Oftewel hoe nieuws ontstaat  :zucht
Henk, held, bedankt

PeterCambuur

De club blijft in chaos achter met een bestuur dat geen enkel draagvlak meer heeft.
Opnieuw is het imago van de club beschadigd en we mogen ervan uitgaan dat de uitstroom van sponsoren en publiek zal aanhouden met het steeds verder teruglopen van de begroting als gevolg. Dat tij valt niet meer te keren. Van een wachtlijst van 5000 man straks naar een half gevuld stadion. Verdere sanering van het personeelsbestand zal niet kunnen uitblijven en in sportief opzicht kunnen we alleen nog maar hopen dat geen degradatie volgt. Dan is het definitief over, de club is te groot geworden om op 1e divisie nivo te kunnen overleven.




Bovenstaand een leuke quote van een DKV supporter. Het gaat echt de goede kant op daar!