Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

LWD vak 7

Heb Tobiasen nog steeds op mijn netvlies staan na die 7-2 oorwassing van Almere vorig seizoen. Zie het nog regelmatig met veel plezier terug.

Specuveter

Hij past goed bij die boeren....
Wat een negatieve zeikstraal!!

Naastismis

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 04, 2022, 18:00:43
als ie ze net zo achterlaat als almere, ben ik tevreden  _O_

Op een derde plek, nu staan ze laatste :_schater

Sakas

Volgens mij deed hij het juist prima met Almere en werd hij na vier keer verliezen ontslagen  omdat ze de aansluiting verloren, daarna kwam het grote verval juist! Maar laat hem er maar een zooitje van maken daar  :zweep
Laat sien ast foor Cambuur bist!

PePe

Ole Tobiasen wil Cambuur inhalen en een play-off plaats halen.
Pff, handhaven wordt al moeilijk.

hobbes

Citaat van: PePe op februari 05, 2022, 12:12:06
Ole Tobiasen wil Cambuur inhalen en een play-off plaats halen.
Pff, handhaven wordt al moeilijk.

Ze hebben vanavond een goede stap gezet. Maakt de dag een beetje goed.

Noordcambuur


Destroyer

Citaat van: PePe op februari 05, 2022, 12:12:06
Ole Tobiasen wil Cambuur inhalen en een play-off plaats halen.
Pff, handhaven wordt al moeilijk.

Het feit dat hij het over ons heeft is al een eervolle vermelding waard. Ze kijken dus tegen ons op, geweldig. Hebben ze ook gevoetbald vandaag?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

CambuurAmersfoort

Die boeren in 4 wedstrijden in 2022 nog geen goal gemaakt. En wij hier klagen over 2 punten en hele aardige wedstrijden...

Mooiste is nog dat hun sterkhouders weg zijn en er geen enkele topper is teruggekomen. Ik sluit niet uit dat ze volgend jaar serieus om plek 15-18 gaan strijden.

Stadion leger en leger, dit jaar met moeite bovenkant rechterrijtje. Over 1.5 jaar ons nieuwe stadion, dat zou wel eens de genadeklap kunnen worden.

Noordcambuur

Ik kan hier alleen maar vergieten ik heb veel discussies met die dkvers en ze willen altijd gelijk hebben op Voetbal Primeur.

Alles wat krom is recht praten en hun wil is wet.

hobbes

Citaat van: Noordcambuur op februari 06, 2022, 08:44:29
Ik kan hier alleen maar vergieten ik heb veel discussies met die dkvers en ze willen altijd gelijk hebben op Voetbal Primeur.

Alles wat krom is recht praten en hun wil is wet.

Ja, want ze misten gisteravond 5 basisspelers, ja duh die heb je verkocht. Ze zien nog steeds niet dat ze nu wel heel hard aan het vallen zijn.

Noordcambuur

Citaat van: hobbes op februari 06, 2022, 09:08:18
Ja, want ze misten gisteravond 5 basisspelers, ja duh die heb je verkocht. Ze zien nog steeds niet dat ze nu wel heel hard aan het vallen zijn.
klopt dan ligt het aan de trainer en dan aan de spelers en straks weer aan het bestuur enz,enz.

Vlampiep

Gisteravond liet die Ole Tobiasen weten in de nabespreking dat het spel onder hem verbeterd is en zij nu meer kansen cre?erden.
Nou dat biedt perspectief voor de komende wedstrijden  :_schater

sunderland

Citaat van: Vlampiep op februari 06, 2022, 10:01:20
Gisteravond liet die Oletobiasen weten in de nabespreking dat het spel onder hem verbeterd is en zij nu meer kansen cre?erden.
Nou dat biedt perspectief voor de komende wedstrijden  :_schater
ja hoorde het hem ook zeggen. Wat een vreselijk figuur ben je dan om Jansen een trap na te geven.

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op februari 06, 2022, 10:03:46
ja hoorde het hem ook zeggen. Wat een vreselijk figuur ben je dan om Jansen een trap na te geven.
klopt zo laf deze trainer hij krijgt deksel een keer op zijn neus.