Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

drg

http://www.lc.nl/sport/sc-heerenveen-stapt-van-veld-18173523.html

:_schater :_schater :_schater

Ze kunnen niet winnen en krijgen eens een keer penalties tegen wegens incompetentie en het zint ze meteen niet, benieuwd of ze halverwege februari ook huilend het veld aflopen  l8l

Marc S

Citaat van: drg op januari 09, 2015, 20:58:44
http://www.lc.nl/sport/sc-heerenveen-stapt-van-veld-18173523.html

:_schater :_schater :_schater

Ze kunnen niet winnen en krijgen eens een keer penalties tegen wegens incompetentie en het zint ze meteen niet, benieuwd of ze halverwege februari ook huilend het veld aflopen  l8l

4 penalties tegen waarvan 3 in korte tijd op onverklaarbare manier tegen tja.. verre van mijn favoriete club maar kan er wel begrip voor op brengen dat ze weglopen.

Lore

Citaat van: Marc S op januari 09, 2015, 21:25:26
4 penalties tegen waarvan 3 in korte tijd op onverklaarbare manier tegen tja.. verre van mijn favoriete club maar kan er wel begrip voor op brengen dat ze weglopen.

Ik ben wel benieuwd naar het gokbedrijf in Azie

sccambuurlwdd

Zoek Sarend Berends maar op Twitter. Die heeft twee filmpjes van de 'strafschoppen' geplaatst. Onbegrijpelijke beslissingen, komt tweemaal niet eens in de buurt van een penalty.  8P

Cambuur058

dat was wel een ouderwets gevalletje matchfixing ja

OuweSkeve

Jarrefean of niet......dit hoort niet op de velden. Zulke scheidsrechters maar gauw hun papieren afpakken

brambo3004

Nou nou, wat zijn we ineens begaan met onze geurende zuiderburen. Oké die scheidsrechter hoort niet te mogen fluiten, maar als hij over iemands rug moet bijverdienen, laat het over de ruggen van de mestaanbidders zijn :proost

poelie-lwd

Uitstekende arbiter, kan niet anders zeggen!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

mescc

Penalty voor DKV had hij nooit mogen geven, verder inderdaad uitstekend gefloten!  :thumbsup

Tukker

Citaat van: mescc op januari 10, 2015, 11:51:23
Penalty voor DKV had hij nooit mogen geven, verder inderdaad uitstekend gefloten!  :thumbsup
Kunnen we die kerel niet strikken voor de derby ?  :_schater
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Dokkumer

Wat janken die lui eigenlijk? Arbitrage was gewoon van niveau JL, kunnen ze alvast aan wennen! :zweep

V-man

Ha,ha bij een oefenpotje van het veld lopen!  :_schater

mario

Kunnen we dit topic weer naar boven halen  :devil

@janhaakma: Bizar verhaal rond chaos SC Heerenveen in de nieuwe VI. #Cambuur is geworden wat SCH ooit was: verstandig beleid en mensen die normaal doen.

PeterCambuur

Citaat van: mario op september 04, 2015, 21:20:58
Kunnen we dit topic weer naar boven halen  :devil

@janhaakma: Bizar verhaal rond chaos SC Heerenveen in de nieuwe VI. #Cambuur is geworden wat SCH ooit was: verstandig beleid en mensen die normaal doen.

Gelukkig reigen we bij Cambuur de punten aan een, hebben we een topfitte selectie, hebben we totaal geen degradatievrees en gaan we gewoon Europees voetbal spelen omdat we in het linker rijtje eindigen.

hobbes

Citaat van: PeterCambuur op september 05, 2015, 11:11:14
Gelukkig reigen we bij Cambuur de punten aan een, hebben we een topfitte selectie, hebben we totaal geen degradatievrees en gaan we gewoon Europees voetbal spelen omdat we in het linker rijtje eindigen.

Dit deed Twente wel en die zijn nu op hetzelfde punt aanbeland, alleen is hun schuld vele malen groter. Het is de vraag wat je liever hebt. Benieuwd of nu blijkt dat DKV ook boven de stand geleefd heeft.