Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: PePe op april 04, 2018, 23:08:42
Dit is nummer twee deze week daar. Olegaard ook al zwaar geblesseerd.
mooi wie volgt :y

Noordcambuur

Is de bom al afgegaan.

hobbes

Citaat van: Noordcambuur op juli 04, 2018, 10:30:33
Is de bom al afgegaan.

Het wijzen naar de buren is iig al wel begonnen.

okkele

we mogen toch wel hopen dat hier geen leeuwarder invloed bij is?
het niet zo beste imago is dan helemaal aan puin.
ik weet nu wel al dat we geen lc-berichten serieus hoeven te nemen,die noemen in de eerste zin waarschijnlijk al cambuur-HOOLIGANS.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

speculeter

Lc is al lange tijd afgegleden naar bedenkelijk nivo

Noordcambuur

Een medewerker van dkv heeft het over dat het uit lwd komt l8l

hobbes

Citaat van: Noordcambuur op juli 04, 2018, 11:47:06
Een medewerker van dkv heeft het over dat het uit lwd komt l8l

Ja, schoonmaker van 88 8P

Vlampiep

Citaat van: hobbes op juli 04, 2018, 11:52:57
Ja, schoonmaker van 88 8P
Ik zit meer in de richting van Maarten de Jong te denken.

speculeter

Dacht meer aan foppe of riemer

Huzumer

Citaat van: okkele op juli 04, 2018, 11:16:46
we mogen toch wel hopen dat hier geen leeuwarder invloed bij is?
het niet zo beste imago is dan helemaal aan puin.
ik weet nu wel al dat we geen lc-berichten serieus hoeven te nemen,die noemen in de eerste zin waarschijnlijk al cambuur-HOOLIGANS.

Volgens mij is het imago van Cambuur niet zo slecht (meer). En als het een Cambuur-fan is, dan doet hij/zij het niet uit naam van onze club of haar supporters; idem als het een DKV'er zou zijn. Misschien is het wel 'gewoon' een grapjas, een boze werknemer (Maarten de Jong niet zo slecht bedacht!  :_schater) of toch weer Foppe & Riemer! Wie het ook is geweest, hij/zij moet een één-cellige zijn ...

hobbes

Citaat van: Huzumer op juli 04, 2018, 15:46:28
Volgens mij is het imago van Cambuur niet zo slecht (meer). En als het een Cambuur-fan is, dan doet hij/zij het niet uit naam van onze club of haar supporters; idem als het een DKV'er zou zijn. Misschien is het wel 'gewoon' een grapjas, een boze werknemer (Maarten de Jong niet zo slecht bedacht!  :_schater) of toch weer Foppe & Riemer! Wie het ook is geweest, hij/zij moet een één-cellige zijn ...

Of scholieren van het Friesland College die een dagje vrij wilden.

666

Volgens mij is het iemand die niet zo goed geleerd heeft, er waren examens gepland wat ik las.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Huzumer

Citaat van: hobbes op juli 04, 2018, 11:52:57
Ja, schoonmaker van 88 8P

Afvalstroombegeleider noemt'ie zichzelf ...

Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op juli 04, 2018, 11:47:06
Een medewerker van dkv heeft het over dat het uit lwd komt l8l

Waar is dat ergens te zien?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets