Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

Geelblauwstiens

Citaat van: Collingwood op april 02, 2017, 11:31:34
http://www.omropfryslan.nl/nijs/709469-supporters-ferniele-kafee-yn-binnensted-fan-almelo

Och, och wat zijn het toch een brave borsten.

Straks weer piepen dat er zoveel Heracles supporters in Almelo waren.
Daar lag het aan natuurlijk!

Shar

Citaat van: Collingwood op april 02, 2017, 11:31:34
http://www.omropfryslan.nl/nijs/709469-supporters-ferniele-kafee-yn-binnensted-fan-almelo

Och, och wat zijn het toch een brave borsten.
Voor een volledig beeld is het natuurlijk wel goed om ook even de kant van de Heerenveensupporters toe te lichten. Die Heracles supporters liepen rond met Heracles shirts en ja, dan voel je je als Heerenveen supporter natuurlijk zwaar geprovoceerd, das niet meer dan logisch. Die Heracles supporters hebben het dan ook volledig aan zich zelf te danken. Anders zou er noooooooit iets gebeurd zijn, zo zijn onze fiene zuiderburen niet, vraag het ze zelf maar.

Gasgeve

Moeten de boefjes vanaf nu ook maar eens met de combi. Ze krijgen met vrij vervoer nog geen uitvak vol, dan zal het helemaal drama zijn.

fred

En alweer 2-0 bijna 3-0 achter binnen 20 minuten. Gaat prima na de winterstop met dizze fiene gierlurkers

Yellow Army

7e uitwedstrijd verloren op rij  :_schater :_schater :_schater
Area 58

denistel

en zondag naar ajax dat wordt 8 denk ik

Noordcambuur

wij gaan naar Leeuwarden wij gaan naar Leeuwarden wij gaan naar Leeuwarden dat zongen de boertjes gisteren tijdens de wedstrijd tegen NEC. :y

ChantiSCC

Citaat van: Noordcambuur op mei 15, 2017, 20:01:17
wij gaan naar Leeuwarden wij gaan naar Leeuwarden wij gaan naar Leeuwarden dat zongen de boertjes gisteren tijdens de wedstrijd tegen NEC. :y

En wat willen ze hier komen doen dan?  :_schater

hobbes

Citaat van: ChantiSCC op mei 15, 2017, 20:12:40
En wat willen ze hier komen doen dan?  :_schater

Mooi voetbal zien

Noordcambuur

Citaat van: ChantiSCC op mei 15, 2017, 20:12:40
En wat willen ze hier komen doen dan?  :_schater
allereerst mooi voetbal zien en dan altijd het gezelligheid in onze knusse stadion en natuurlijk de sfeer.

Noordcambuur

Ik heb ook 2 van die boertjes op mijn werk ze hebben het helemaal gehad daar.
De ene vroeg me zelf nog om een keer mee te willen naar Cambuur  |:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: ChantiSCC op mei 15, 2017, 20:12:40
En wat willen ze hier komen doen dan?  :_schater

Hard  werken aan hun taal-achterstand
Henk, held, bedankt

Geelblauwstiens

Citaat van: Noordcambuur op mei 15, 2017, 22:26:31
Ik heb ook 2 van die boertjes op mijn werk ze hebben het helemaal gehad daar.
De ene vroeg me zelf nog om een keer mee te willen naar Cambuur  |:)

Je zou ze de kost moeten geven die geen sk meer nemen daar volgend jaar....
T wordt nog stiller in dat gedateerde sportdorp.

666

Citaat van: Geelblauwstiens op mei 15, 2017, 22:58:16
Je zou ze de kost moeten geven die geen sk meer nemen daar volgend jaar....
T wordt nog stiller in dat gedateerde sportdorp.
En je hebt daar verboering, alles en iedereen wordt daar maar ouder. Komt er nog meer ruimte
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander