Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

drg

Citaat van: Dokkumer op oktober 26, 2015, 17:56:04
Nu die laatste sponsoren nog

Die zijn nog steeds onderweg  :_schater

PePe

#316
Na tafelen met Kees (op fox): De soap bij DKV is ruim besproken.
Alleen door het op te heffen, kunnen de problemen daar worden opgelost.

Dreet

Stond op VI Online dat Sjoerd Feenstra, de man achter Feenstra Flyers, het nwe bestuur gaat formeren. Lees en huiver: "Het stichtingsbestuur heeft mede voor Feenstra gekozen omdat het vertrouwen heeft dat hij goed om kan gaan met de clubiconen Foppe de Haan en Riemer van der Velde." Dat misselijke stel Skriemer en Foppe heeft dus nog steeds de touwtjes in handen daar. Dat wisten we al, maar is het gewoon duidelijk. Advies: blijf maar lekker daar zitten, stel bejaarden, en richt die schijtclub nog verder te gronde!!

PePe

Daar stapt toch niemand in? Een functie zonder bevoegdheden?

PePe

Feanonline: 'Hoogma moet niet gek opkijken als hij binnenkort een telefoontje krijgt' (hij zou wel gek zijn)

Shar

Citaat van: PePe op oktober 28, 2015, 13:53:10
Feanonline: 'Hoogma moet niet gek opkijken als hij binnenkort een telefoontje krijgt' (hij zou wel gek zijn)
Lekker afgeven op Cambuur maar ondertussen lopen ze zich de benen uit het lijf om Cambuur gerelateerde mensen binnen te halen:Lodeweges, Bijker, Rusnak, El Makrini en Leeuwin indertijd volgens de geruchten.
Ik wil het wel doen, gratis en voor niks.

John Hiatt

Citaat van: Dreet op oktober 28, 2015, 10:23:15
Stond op VI Online dat Sjoerd Feenstra, de man achter Feenstra Flyers, het nwe bestuur gaat formeren. Lees en huiver: "Het stichtingsbestuur heeft mede voor Feenstra gekozen omdat het vertrouwen heeft dat hij goed om kan gaan met de clubiconen Foppe de Haan en Riemer van der Velde." Dat misselijke stel Skriemer en Foppe heeft dus nog steeds de touwtjes in handen daar. Dat wisten we al, maar is het gewoon duidelijk. Advies: blijf maar lekker daar zitten, stel bejaarden, en richt die schijtclub nog verder te gronde!!

Het zal mij een rotzorg zijn! Laten wij ons druk maken om onze club.

Moira

Hopelijk is na zondag de ondergang compleet!

Lore

Citaat van: John Hiatt op oktober 28, 2015, 15:47:11
Het zal mij een rotzorg zijn! Laten wij ons druk maken om onze club.

Heb je de topicnaam gelezen? Deze kan je ook negeren toch?  :koffie

jeff

Citaat van: Lore op oktober 28, 2015, 20:39:39
Heb je de topicnaam gelezen? Deze kan je ook negeren toch?  :koffie
Heb je ook gezien wie het topic gestart is en de naam verzonnen heeft? :koffie

zeewolde

Citaat van: jeff op oktober 28, 2015, 20:48:32
Heb je ook gezien wie het topic gestart is en de naam verzonnen heeft? :koffie
:_schater

WouterZz

Citaat van: jeff op oktober 28, 2015, 20:48:32
Heb je ook gezien wie het topic gestart is en de naam verzonnen heeft? :koffie

:_schater :_schater

Dokkumer

Citaat van: jeff op oktober 28, 2015, 20:48:32
Heb je ook gezien wie het topic gestart is en de naam verzonnen heeft? :koffie
Niet te veel eer aan die man geven, de naam was op het oude forum al in gebruik.

jeff

Citaat van: Dokkumer op oktober 29, 2015, 16:07:31
Niet te veel eer aan die man geven, de naam was op het oude forum al in gebruik.
Je denkt dat ik alles kan onthouden? En was het trouwens toen niet de Ondergang van hoerenveen?

Dokkumer

Citaat van: jeff op oktober 29, 2015, 17:24:21
Je denkt dat ik alles kan onthouden? En was het trouwens toen niet de Ondergang van hoerenveen?
Ja dat "denk" ik. Deze topictitel is op verzoek overigens gewijzigd.