Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: jeff op oktober 28, 2015, 20:48:32
Heb je ook gezien wie het topic gestart is en de naam verzonnen heeft? :koffie

:_schater :_schater   :proost

moodygrunn

http://www.omropfryslan.nl/nieuws/heerenveen-moet-op-zoek-naar-nieuwe-hoofdsponsor



SC Heerenveen moet voor komend jaar op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor. Univé houdt ermee op. Daarmee komt er een einde aan een 15 jaar durende samenwerking tussen Univé en de eredivisieclub.

Twee jaar geleden kwamen Heerenveen en de verzekeraar nog een tweejarige contractverlenging overeen. Univé betaalt per seizoen ongeveer een miljoen euro. Vrijdag is er voorafgaand aan de thuiswedstrijd tegen Excelsior een persconferentie waarin bekend wordt dat Univé wel aan SC Heerenveen verbonden blijft, maar dan als kleinere sponsor.

Sponsormanager van Univé Fons Roosenboom wil het nieuws bevestigen noch ontkennen. "Morgen is de persconferentie, we hebben afgesproken het nieuws daar te melden. Na 15 jaar is dit wel een mooi moment om verder te kijken, maar het feit dat wij zouden stoppen vanwege de bestuurlijke perikelen bij de club is absoluut onwaar."
Citeermaar natuurlijk meneer de manager, ik geloof er geen zak van
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Is in ieder geval niet helemaal onwaar, ze stoppen niet vanwege de laatste perikelen. Vorig seizoen ook al gehoord dat ze na dit seizoen zouden stoppen.

Vlampiep

Vanuit het dorp dertig kilometer verder op hebben ze niet Foppe aangesteld omdat ze in hem de "verlosser" zien, maar hoofdzakelijk om samen met Riemer de belangstelling van een nieuwe hoofdsponsor te verkrijgen.
Hierin worden ze flink ondersteund door de boerenomroep en de LC.
Als Cambuur geen "dikke" hoofdsponsor kan vinden, lijkt het mij ook haast onmogelijk dat het hun wel zal lukken.
Of ze krijgen een dikke financiële injectie van de Provincie Fryslan omdat ze in hun ogen de Friese cultuur uitdragen.

pvanbuijtene

maar ff slotje denk ik  ;(

Viper

SC Heerenveen wil weten of het stadion rookvrij moet worden

SC Heerenveen onderzoekt of bezoekers last hebben van mensen die roken in het  Abe Lenstra Stadion. Met een enquete hoopt de voetbalclub er achter te komen of het roken in het stadion veel invloed heeft op de hoe de supporters de wedstrijd beleven. Mensen kunnen tot en met volgende week dinsdag de vragen via de website van de club beantwoorden.

SC Heerenveen is niet de enige club die hier mee bezig is. FC Groningen heeft vanaf aankomend seizoen een rookvrije tribune in het stadion.

Bron

Man, man, man! :_schater

scc-aaron

Citaat van: Viper op juni 22, 2016, 18:21:32
SC Heerenveen wil weten of het stadion rookvrij moet worden

SC Heerenveen onderzoekt of bezoekers last hebben van mensen die roken in het  Abe Lenstra Stadion. Met een enquete hoopt de voetbalclub er achter te komen of het roken in het stadion veel invloed heeft op de hoe de supporters de wedstrijd beleven. Mensen kunnen tot en met volgende week dinsdag de vragen via de website van de club beantwoorden.

SC Heerenveen is niet de enige club die hier mee bezig is. FC Groningen heeft vanaf aankomend seizoen een rookvrije tribune in het stadion.

Bron

Man, man, man! :_schater

Persoonlijk vind ik het geen slecht idee. In elk geval hebben de supporters enige inspraak. De huidige tijd vraagt wel om dit soort maatregelen.

El Ma-kri-niii

Best logisch, in een bioscoop mag je niet roken.

scc-aaron


Lore


Yellow Army

Citaat van: scc-aaron op juni 22, 2016, 18:28:55
Persoonlijk vind ik het geen slecht idee. In elk geval hebben de supporters enige inspraak. De huidige tijd vraagt wel om dit soort maatregelen.

Leg uit...
Area 58

Chris Cambuur

Deze vent  deugt niet  helemaal  (persoonlijk)  :rodekaart


Marc S

Deed the Guardian dat een paar jaar terug ook niet? :_schater

maikcambuur

Whahaha.. Dit wisten wij natuurlijk al jaren. Mooi dat het nu ook internationaal erkend wordt :_schater :thumbsup