Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

Geelblauwstiens

Citaat van: Noordcambuur op mei 22, 2020, 20:25:17
Nu wil dat clubje dkv op een verlaging van de huur betalen ven het stadion.
Eerder betaalde de club 3,3 miljoen huur en dat is verlaagt naar 2,3 in het jaar en nu willen ze weer een verlaging van 1 miljoen . Ivm de coronavirus kunnen ze de hoge huur niet meer betalen.
Waarom krijgt dat clubje het altijd weer voor elkaar.
De vraag is volgens mij wel: krijgen ze dat? ... mogelijk is daar ook het geluk een keer op

Noordcambuur

Je kunt toch niet van 2 jaar geleden 2 miljoen euro minder betalen in het jaar.

Er gebeuren meer dingen wat niet kan maar het gebeurd wel :y

Geelblauwstiens

Citaat van: Noordcambuur op mei 22, 2020, 21:17:03
Je kunt toch niet van 2 jaar geleden 2 miljoen euro minder betalen in het jaar.

Er gebeuren meer dingen wat niet kan maar het gebeurd wel :y
Dan geef dat sportstad weer een tekort :)

geelblauwhart

Citaat van: Noordcambuur op mei 22, 2020, 20:25:17
Nu wil dat clubje dkv op een verlaging van de huur betalen ven het stadion.
Eerder betaalde de club 3,3 miljoen huur en dat is verlaagt naar 2,3 in het jaar en nu willen ze weer een verlaging van 1 miljoen . Ivm de coronavirus kunnen ze de hoge huur niet meer betalen.
Waarom krijgt dat clubje het altijd weer voor elkaar.

Volgens de berichten die ik lees kunnen ze het prima betalen maar willen ze gewoon bezuinigen, 3.3 en 2.3 miljoen per jaar is ook een belachelijk hoog bedrag voor alleen huur. Elke club moet bezuinigen dus DKV zal geen uitzondering zijn

Noordcambuur

Citaat van: geelblauwhart op mei 24, 2020, 13:53:28
Volgens de berichten die ik lees kunnen ze het prima betalen maar willen ze gewoon bezuinigen, 3.3 en 2.3 miljoen per jaar is ook een belachelijk hoog bedrag voor alleen huur. Elke club moet bezuinigen dus DKV zal geen uitzondering zijn
ze willen nog een miljoen bezuinigen naar 1.3 miljoen.
Alleen maar geld van de gemeente/provincie.
De hele sportstad is een luchtbel.

En waar ik me het meest aan erger ze krijgen het altijd weer voor elkaar.
Wat hebben hebben die stinkboeren veel overheidsgeld gekregen al die jaren

punkman

Citaat van: Noordcambuur op mei 24, 2020, 14:11:15
ze willen nog een miljoen bezuinigen naar 1.3 miljoen.
Alleen maar geld van de gemeente/provincie.
De hele sportstad is een luchtbel.

En waar ik me het meest aan erger ze krijgen het altijd weer voor elkaar.
Wat hebben hebben die stinkboeren veel overheidsgeld gekregen al die jaren
Heeft de sportstad sowieso wel ooit iets opgeleverd?Zover ik weet moest er altijd geld bij.

moodygrunn

Citaat van: punkman op mei 24, 2020, 14:59:01
Heeft de sportstaddorp sowieso wel ooit iets opgeleverd?Zover ik weet moest er altijd geld bij.
In Henk en Sandor we trust

Viper

#607
Het is vrij treurig om het dieptepunt van je club tijdens het 100-jarig jubileum te bereiken. Het (schijn)heilige knuffelimago brokkelt steeds verder af.

Man zwaar mishandeld in centrum Heerenveen: "Ik dacht dat ik dood ging"

Citeer"Ik dacht dat ik doodging." Het is zaterdagavond als het slachtoffer aangevallen wordt door een groep in het centrum van Heerenveen. Hij wordt hard geschopt en ze trappen hem meerdere keren tegen zijn hoofd. In zijn aangifte bij de politie wordt gesproken over poging tot doodslag. Supporters van sportclub Heerenveen vierden feest, omdat de club 100 jaar bestaat, maar voor de inwoner van Heerenveen verloopt de avond in een nachtmerrie. "Ik zag bloed door mijn ogen lopen."

https://www.omropfryslan.nl/nieuws/977881-man-zwaar-mishandeld-centrum-heerenveen-ik-dacht-dat-ik-dood-ging

Geelblauwstiens

'S kijken hoe ze dit onder het kleed zullen vegen.

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Lore

Citaat van: Viper op juli 23, 2020, 09:12:27
Het is vrij treurig om het dieptepunt van je club tijdens het 100-jarig jubileum te bereiken. Het (schijn)heilige knuffelimago brokkelt steeds verder af.

Man zwaar mishandeld in centrum Heerenveen: "Ik dacht dat ik dood ging"

https://www.omropfryslan.nl/nieuws/977881-man-zwaar-mishandeld-centrum-heerenveen-ik-dacht-dat-ik-dood-ging

Eerste wat ik dacht. Wat een dramaclub is dat aan het worden.

michello

Braafste jongetjes van de klas zijn ze allang niet meer. De zoveelste laffe streek die ze flikken.  :zucht

Bankzitter

Het organiseren van een feest zonder vergunning in Corona tijd zou bij iedere andere club zouden een headline in de landelijke media zijn.
Ook nog illegaal vuurwerk, trouwens

Galdiano

Citaat van: Bankzitter op juli 24, 2020, 10:45:24
Het organiseren van een feest zonder vergunning in Corona tijd zou bij iedere andere club zouden een headline in de landelijke media zijn.
Ook nog illegaal vuurwerk, trouwens

En dan de reactie van de politie.  :_schater
Als wij het in Leeuwarden waren geweest, en er was een groot feest gehouden, was het allang beeindigd geweest.

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

666

Een illegaal boerenprotest zonder vergunning. Bij het RIVM wordt het leger erbij gehaald maar in dat stinkdorp doen de autoriteiten verdomd weinig. Ik zou zeggen beton in die ligboxstal en tot de rand afstrijken.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander