Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

In de winterstop zijn er al 5 spelers vertrokken om de tekorten wat op te vangen.
Elk jaar komen ze een kleine 6 miljoen tekort op hun begroting van ruim 16 miljoen dat is wel heel zorgwekkend.
Daarom moeten ze elk jaar weer hun beste spelers verkopen.
En dan hebben we nog niet eens over dat ze nog geen hoofdsponsor hebben en dat er nog steeds sponsors weglopen.
En de toeschouwers blijven ook nog weg.....

thankyou

Ik ging er ook even lachend voor zitten vanmiddag. Ze krijgen ook nog een loodzwaar programma ik denk oprecht dat ze 14e worden. Al is het wel logisch dat de toeschouwers daar wegblijven. Wij hoeven in onze flow niet over onze eigen supporters aantallen te hebben. 8173 bij een thuiswedstrijd en 280 naar Almere is een mager 6je qua opkomst
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Geelblauwstiens

Citaat van: Noordcambuur op februari 16, 2020, 20:59:38
In de winterstop zijn er al 5 spelers vertrokken om de tekorten wat op te vangen.
Elk jaar komen ze een kleine 6 miljoen tekort op hun begroting van ruim 16 miljoen dat is wel heel zorgwekkend.
Daarom moeten ze elk jaar weer hun beste spelers verkopen.
En dan hebben we nog niet eens over dat ze nog geen hoofdsponsor hebben en dat er nog steeds sponsors weglopen.
En de toeschouwers blijven ook nog weg.....
Ik lees niets zorgwekkends.... mooi zo doorgaan daar.

speculeter

En verder was het Donderdag tegen Feyenoord een dikke puinhoop.
Vele seizoen kaart houders geven hierdoor aan deze op te zeggen voor volgend seizoen  :proost

PePe

Today no points! (joet gien punten)

fred

8 december hun laatste 3 punter om op te teren...daarna slechts 2x een onterecht puntje. Mooi doorgaan zo. Wil het wel zien als ons nieuwe stadion klaar is ?

PePe

Overlopers krijgen toegang in Leeuwarden, mits ze de juiste clubkleuren dragen!

Geelblauwstiens

Leeuwarder Courant doet vandaag ook vrolijk mee aan dit topic

Dreet

Waarom stellen ze die Vietnamees niet eens op?  :_schater

Noordcambuur

Citaat van: Dreet op februari 17, 2020, 11:32:49
Waarom stellen ze die Vietnamees niet eens op?  :_schater
die zit vast .....is  loempia's aan het maken :_schater

Noordcambuur

Maar deze club is echt ziek en niet een beetje ook.

Bankzitter

Ze hebben geluk dat de puinhoop bij andere clubs (oa Den Haag, Twente) nog veel groter is en ze dus nog middenmoter blijven ondanks het falend beleid.

Wij zullen straks bij de financieel gezondste 12 BVOs van Nederland kunnen horen en dan hopen dat dit zich ook sportief uitbetaald.

moodygrunn

Citaat van: Noordcambuur op februari 17, 2020, 16:58:12
Maar deze club is echt ziek en niet een beetje ook.

Alles kan betaald worden zonder maandelijks in de min te lopen. Daarvoor is alleen wel uitgegaan van >1000 sponsoren en >20.000 toeschouwers.  Nu betalen ze zich scheel aan dat stadion, zo'n 3miljoen per jaar geloof ik.

In Henk en Sandor we trust

PePe

Weer geen punten, ADO walst er over heen. (ADO moet wel)

speculeter