Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

666

Stef. Viaduct volgens mij. Neemt niet weg dat het trieste lui zijn, echt het laagste van het laagste. Bij Groningen iemand thuis opzoeken en na allemaal zielige probeersels om op de kaart te komen, nu een kunstwerk verpesten. Wíj kotsen ze niet alleen uit, zo langzamerhand heel Nederland.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

fred


speculeter

Zo zonde.
Prachtig kunstwerk.
Nu dat vreselijke beeldje daar maar neerhalen

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op juni 22, 2019, 13:26:43
Zo zonde.
Prachtig kunstwerk.
Nu dat vreselijke beeldje daar maar neerhalen
en in stukken van 10cm daar op de stoep dumpen..
IN HENK WE TRUST!!!

fred

En Omrop Fryslân laat die foto al de hele dag zien bij de zwem 11steden onder de hashtag #swimm11  :rodekaart

fred

Goed om te zien dat kunstwerk weer hersteld is  |:)
Kansloze boefjes waren schijnbaar met waterverf aan het kliederen geweest  :zweep

Scc4-ever

Citaat van: Grijskijkert op juni 22, 2019, 13:32:24
en in stukken van 10cm daar op de stoep dumpen..
en t stadion daar ken oek wel plat.

Gasgeve

Met de opening van de Eredivisie voor de deur, PEC Zwolle opent vanavond tegen Willem II, wemelt het op social media weer van de voorspellingen. Ook website GeenStijl, dat normaal gesproken niet bekend staat om haar voetbalinhoudelijke posts, doet geheel op eigen wijze een duit in het zakje.

De roze bloggers verwachten dat SC Heerenveen het komende Eredivisieseizoen als negende gaat eindigen. "Zogenaamd een sympathieke club, maar Heerenveen is helemaal niet sympathiek. Een stadion vol gloryhunters die een beetje het volkslied meeblèren om vervolgens een stel tweederangs Zweden ongelooflijk wisselvallig en wispelturig te zien ballen."

"Heerenveen is vooral heel sneu. Heerenveen heeft zogenaamd sfeerhooligans, Nieuw Noord: in 1992 zette Tjibbe een liedje in en pardoes deden er dertien anderen mee. Nee, SC Heerenveen, dat is het allemaal net niet. Trainer is Johnny Jansen. Niemand weet wie hij is, maar hij heeft wel een coole naam", aldus auteur 'Mosterd', die vorig jaar de Friezen nog een zevende plek toebedeelde. (Het werd nummer elf.)

Bankzitter

#534
Over seizoenskaarten op nu.nl:
Sc Heerenveen zag de verkoop het meeste dalen: met ruim 8 procent. Vorig seizoen verkocht de Friese club twaalfduizend seizoenkaarten, nu staat de teller op elfduizend.

Ik benieuwd hoe de verhouding liggen als we het nieuwe stadion betrekken... we gaan qua toeschouwersaantallen aardig in de buurt komen als we nu 2 goede seizoenen draaien.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op augustus 03, 2019, 10:13:19
Over seizoenskaarten op nu.nl:
Sc Heerenveen zag de verkoop het meeste dalen: met ruim 8 procent. Vorig seizoen verkocht de Friese club twaalfduizend seizoenkaarten, nu staat de teller op elfduizend.

Ik benieuwd hoe de verhouding liggen als we het nieuwe stadion betrekken... we gaan qua toeschouwersaantallen aardig in de buurt komen als we nu 2 goede seizoenen draaien.
ik hoop het zo Bankzitter |:).
Ik heb ook een collega die heeft er ook niet een besteld hij is er helemaal klaar mee.
Binnenkort neem ik hem ff mee naar lwd. :proost

Geelblauwstiens

Mooi geelblauw weekend:
Gisteren tijdens liveverslag op radio zei verslaggever Arjen de Boer: "dit wie net bêst" na afloop van de wedstrijd Emmen-dkv. Een voorbijganger op de tribune bevestigde dat in het fries richting microfoon, waarna Arjen zei: "Deze dkv-supporter is het mei my iens". NEE HOOR! Ik bin CAMBUURSUPPORTER, werd er toen geroepen.  Machtig.??

Noordcambuur

Citaat van: Geelblauwstiens op augustus 18, 2019, 08:32:06
Mooi geelblauw weekend:
Gisteren tijdens liveverslag op radio zei verslaggever Arjen de Boer: "dit wie net bêst" na afloop van de wedstrijd Emmen-dkv. Een voorbijganger op de tribune bevestigde dat in het fries richting microfoon, waarna Arjen zei: "Deze dkv-supporter is het mei my iens". NEE HOOR! Ik bin CAMBUURSUPPORTER, werd er toen geroepen.  Machtig.??
haha geweldig ze binne ek Oerol de supporters van Cambuur  :thumbsup
Was wel weer een terechte overwinning van Emmen en ze hadden zeker nog wel een paar extra moeten maken.

speculeter

Mooi interview met die nieuwe voorzitter van Dkv.
Wat een luchtfietser  :_schater :_schater
Mooi daar houden en wij richting ere en zij naar kkd

speculeter

Weer lekker gezakt op de ranglijst.
Ze komen alweer dicht bij de degradatie streep :_schater