Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Citaat van: Noordcambuur op februari 17, 2019, 13:45:20
ik mag hier toch wel ff van genieten. :thumbsup

Leedvermaak is prima.  |:)

speculeter

En wederom prima uitslagen.
Met het puntje schieten ze niks op.

Noordcambuur


Noordcambuur

Citaat van: speculeter op februari 17, 2019, 16:50:24
En wederom prima uitslagen.
Met het puntje schieten ze niks op.
gaat mooi zo blijven door gaan :y

Vlampiep

Citaat van: Noordcambuur op februari 17, 2019, 13:45:20
ik mag hier toch wel ff van genieten. :thumbsup
Ik niet minder hoop ik? :_schater

Noordcambuur

Foppe,riemer en Gert Jan trekken ze terug bij dkv l8l

Tukker

Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Collingwood

Ben ik even blij dat Henk en Sandor hier al getekend hebben...
Kalmte alleen kan u redden.

Tukker

Citaat van: Collingwood op april 10, 2019, 15:11:56
Ben ik even blij dat Henk en Sandor hier al getekend hebben...
Ik ook hoor. Heb 'm nog wel even geknepen voordat ze definitief hier naar toe kwamen.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Viper

De opvolger komt vermoedelijk uit het 'paardennetwerk' van Cees Roozemond. De naam Anky van Grunsven wordt genoemd.

Yellow Army

Citaat van: Viper op april 10, 2019, 16:23:58
De opvolger komt vermoedelijk uit het 'paardennetwerk' van Cees Roozemond. De naam Anky van Grunsven wordt genoemd.

Die gaat er wel met de zweep over
Area 58

Noordcambuur

Dit gaat dkv mooi wat geld kosten een dik jaar doorbetalen en ze hebben al niet zoveel geld meer ook al een lening van 6 miljoen.
Ze zullen wel voor die ex NAC trainer gaan....

Yellow Army

Citaat van: Noordcambuur op april 10, 2019, 16:39:58
Dit gaat dkv mooi wat geld kosten een dik jaar doorbetalen en ze hebben al niet zoveel geld meer ook al een lening van 6 miljoen.
Ze zullen wel voor die ex NAC trainer gaan....

Vlap en Pierie gaan wel de nodige centen opleveren, daarmee zullen de financiƫle gaten worden gedicht wat een verdere sportieve achteruitgang aannemelijk maakt.
Area 58

Viper


hobbes