Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Er wordt alweer druk aan stoelpoten gezaagd.

Noordcambuur

Citaat van: hobbes op februari 15, 2019, 11:12:02
Er wordt alweer druk aan stoelpoten gezaagd.
ja en door wie Foppe,Riemer en Gert Jan.
Vanavond op omroep Abe ohhhhh het gaat lekker daar.

Jandehulk

We kenne ons beter druk om Cambuur maken...Jezus wat hier van terecht moet komen,geen idee.

Noordcambuur

Citaat van: Jandehulk op februari 15, 2019, 20:44:39
We kenne ons beter druk om Cambuur maken...Jezus wat hier van terecht moet komen,geen idee.
verdomme jan mag ik ook eens een keer genieten :y

Jandehulk

Citaat van: Noordcambuur op februari 15, 2019, 21:06:08
verdomme jan mag ik ook eens een keer genieten :y
tuurlijk jonge ..ik geniet er ook van,maar ons club doet me pijn en dan geniet ik minder van dit ,snapst ??

Vlampiep

Citaat van: Jandehulk op februari 15, 2019, 21:15:29
tuurlijk jonge ..ik geniet er ook van,maar ons club doet me pijn en dan geniet ik minder van dit ,snapst ??
Hest helemaal geliek Jan, wat ken oans dat DKV skele.
Dat oanze klup sportief volledig nar de kloaten is mut oans bezig houwe.
Skop de hele TS op straat en laat Foeke jong Cambuur traine en laat de trainersstaf van Jong Cambuur ut seizoen afmake.
Ken ut folges mij niet minder van wudde.

Jandehulk

Citaat van: Vlampiep op februari 15, 2019, 21:57:01
Hest helemaal geliek Jan, wat ken oans dat DKV skele.
Dat oanze klup sportief volledig nar de kloaten is mut oans bezig houwe.
Skop de hele TS op straat en laat Foeke jong Cambuur traine en laat de trainersstaf van Jong Cambuur ut seizoen afmake.
Ken ut folges mij niet minder van wudde.
zu ist ....vd ree er maar voor..hake krijt t niet los

speculeter

Zal je zien dat die lui in de nacompetitie komen en dat wij die niet eens halen l0l

Noordcambuur

Deze klap kwam hard aan in de 95e minuut wel jammer dat ze een punt teveel hebben gekregen.

Viper

Met een puntje schieten ze echter weinig op. Na vanmiddag staan ze mogelijk al onder de streep. De hoop is daar nu gevestigd op het komende programma, maar ze worstelen met iedere tegenstander. Het moet daar onderhand geweldig naar stront ruiken.

Noordcambuur

Citaat van: Viper op februari 17, 2019, 09:52:15
Met een puntje schieten ze echter weinig op. Na vanmiddag staan ze mogelijk al onder de streep. De hoop is daar nu gevestigd op het komende programma, maar ze worstelen met iedere tegenstander. Het moet daar onderhand geweldig naar stront ruiken.
het ruikt daar altijd naar stront :_schater
Eerste weken komt het er op aan.....

Vlampiep

Citaat van: Noordcambuur op februari 17, 2019, 10:56:59
het ruikt daar altijd naar stront :_schater
Eerste weken komt het er op aan.....
Alles goed en wel, maar bij ons is het niet veel beter hé.

speculeter

Juist omdat het bij ons niet zo geweldig gaat is dit toch wel iets als een doekje voor het bloeden idee.

reisbureau

Kan er beter minder naar stront ruiken (zijn er nog minder toeschouwers).
Degraderen
Kan
Voorkomen

En nu maar weer met onszelf bezig.
:rodekaart

Noordcambuur

Citaat van: Vlampiep op februari 17, 2019, 11:25:14
Alles goed en wel, maar bij ons is het niet veel beter hé.
ik mag hier toch wel ff van genieten. :thumbsup