Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

Marc S


RotterdamLeeuwarden

Fantastisch !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Bankzitter

Vliegt Dwight er voor of na de Derby uit?  :devil

Yellow Army

Citaat van: Bankzitter op oktober 18, 2015, 15:18:54
Vliegt Dwight er voor of na de Derby uit?  :devil

Hij haalt de kerst niet in ieder geval  :_schater
Area 58

El Ma-kri-niii

Wat is dit verdomde lekker.

Utekleitrokken

Of ze zijn weer scherp door zulke wedstrijden wanneer ze tegen ons moeten... En dan worden wij weer overlopen.

Collingwood

Citaat van: Utekleitrokken op oktober 18, 2015, 15:45:39
Of ze zijn weer scherp door zulke wedstrijden wanneer ze tegen ons moeten... En dan worden wij weer overlopen.

Ik denk dat je dkv een beetje overschat. Die hebben ook nog maar één wedstrijd gewonnen, thuis tegen De Graafschap...
Kalmte alleen kan u redden.

Utekleitrokken

Citaat van: Collingwood op oktober 18, 2015, 15:57:27
Ik denk dat je dkv een beetje overschat. Die hebben ook nog maar één wedstrijd gewonnen, thuis tegen De Graafschap...


Voorlopig moeten wij dat nog zien te doen. Ik hoop in ieder geval dat ze Cambuur onderschatten op de dag van de derby en dat we daar eens scherp zijn vanaf de eerste seconde. Vorig jaar begon het ook dramatisch daar...

speculeter

Was net man van een van mijn medewerksters hier op visite
Hoorde allemaal mooie berichten over sponsors die daar weggaan en hier bij ons aansluiten |:)

vialli

Citaat van: speculeter op oktober 18, 2015, 16:24:52
Was net man van een van mijn medewerksters hier op visite
Hoorde allemaal mooie berichten over sponsors die daar weggaan en hier bij ons aansluiten |:)

At ze de koffiekannen dan maar tuuslate :_schater

Pielkebuus


poelie-lwd

Citaat van: speculeter op oktober 18, 2015, 16:24:52
Was net man van een van mijn medewerksters hier op visite
Hoorde allemaal mooie berichten over sponsors die daar weggaan en hier bij ons aansluiten |:)

Er gelijk weer uitflikkeren. Toen niet, dan nu ook niet  :zweep
Iedereen heeft recht op mijn mening.

zeewolde

Citaat van: speculeter op oktober 18, 2015, 16:24:52
Was net man van een van mijn medewerksters hier op visite
Hoorde allemaal mooie berichten over sponsors die daar weggaan en hier bij ons aansluiten |:)
Wat moeten wij met die succes sponsors?

oost

Zo goed gaat het bij ons niet toch? 8P

speculeter

Citaat van: zeewolde op oktober 18, 2015, 20:11:03
Wat moeten wij met die succes sponsors?
geld loopt daar weg.....en arriveert bij ons.
ik vind het best hoor