Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Citaat van: Inferno-058 op juli 11, 2021, 10:43:56
https://twitter.com/ultrassnl/status/1413966667525328900?s=19
super stoer zeg, poeh poeh. Je moet wel een flink shit leven hebben wil je op je vrije zaterdag naar dat gehucht gaan.

Noordcambuur

Citaat van: Eewal op juli 11, 2021, 10:46:45
super stoer zeg, poeh poeh. Je moet wel een flink shit leven hebben wil je op je vrije zaterdag naar dat gehucht gaan.
niks mis mee kerel.

Geelblauwstiens


Cambuur Groningen

Citaat van: Noordcambuur op juli 11, 2021, 10:51:31
niks mis mee kerel.
Van alles mis mee: je zult maar sponsor zijn en van plan zijn geld te investeren in Cambuur. Denk je dat je dan met dit soort 'supporters' geassocieerd wilt worden? Nee dus... weer een potentiele business seat in rook opgegaan. Wat zit er verkeerd in je hoofd als je denkt: 'laten we vandaag eens lekker op elkaar inslaan voor het DKV gebouw...'?

Geelblauwstiens

Citaat van: Cambuur Groningen op juli 11, 2021, 11:12:41
Van alles mis mee: je zult maar sponsor zijn en van plan zijn geld te investeren in Cambuur. Denk je dat je dan met dit soort 'supporters' geassocieerd wilt worden? Nee dus... weer een potentiele business seat in rook opgegaan. Wat zit er verkeerd in je hoofd als je denkt: 'laten we vandaag eens lekker op elkaar inslaan voor het DKV gebouw...'?
In het kader van besmettingsgevaar wil je daar sowieso niet zijn

Inferno-058


Cambuur Groningen


Treb

Naja in ieder geval wel 'gewonnen' als ik dat filmpje zag.

Specuveter

De boeren zijn ook weer los....
En er word meteen gevochten 8P

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op augustus 13, 2021, 19:14:27
De boeren zijn ook weer los....
En er word meteen gevochten 8P
wordt eens tijd daar we een einde aan maken l0l
Laatst ook een vechtpartij bij het stinkhok.....

Grijskijkert

En Veerman e.c. maar denken dat er met bier werd gegooit, zal maar verklappen niet elke gele vloeistof is bier. #goldenshower
IN HENK WE TRUST!!!

Treb

Kan iemand van de knvb even contact opnemen met het bestuur van hveen dat er besloten is vanuit de overheid dat het stadion voor 2/3e vol mag zitten en niet maximaal voor 1/3e.

Noordcambuur

 :_schater
Citaat van: Treb op augustus 30, 2021, 16:33:13
Kan iemand van de knvb even contact opnemen met het bestuur van hveen dat er besloten is vanuit de overheid dat het stadion voor 2/3e vol mag zitten en niet maximaal voor 1/3e.
:_schater

Noordcambuur

Morgen komt er een artikel in de LC krant en dat is niet niks.
Heel negatief  :thumbsup