Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Bankzitter op oktober 16, 2019, 07:20:17
Het huidige stadion genereert geen geld, oa door gebrek aan sponsorruimten maar ook door de faciliteiten.
Per toeschouwer/sponsor zullen we dus meer gaan verdienen, de vraag is dan alleen of dat opweegt tegen de kosten.
e
Absoluut. Cambuur heeft alleen wel bekend gemaakt dat de kosten gedeeltelijk variabel zijn afhankelijk van of wij ere of eerstedivisie spelen. Het wordt een hele interessante periode en de komende tijd zal blijken of wij Fortuna van drie jaar geleden of ADO/Heracles/Zwolle gaan worden.

Bankzitter

Mooie artikelen nu op VI over de stadions in de Eredivisie. Conclusie is de problemen er vooral zijn bij de clubs die geen eigenaar van het stadion zijn.
Wij worden dat wel, dus positief. Dan is het inderdaad zaak dat de kosten beheersbaar te houden en zoveel mogelijk geld te genereren.

speculeter

Wij zitten straks 10 maal zo goedkoop in ons stadion dan die boeren volgens VI. :_schater

Bankzitter

Ook in het VI-artikel:
"Niet voor niks neemt SC Cambuur nu PEC als voorbeeld. In Leeuwarden bouwt een projectontwikkelaar een nieuw stadion van dertig miljoen. Ook daar wordt het met kantoren en supermarkten een veredeld warenhuis, maar voordeel is wel dat de club voor een schijntje in een nagelnieuw complex voetbalt. "

Yellow Army

Is iemand in staat het artikel hier te plaatsen?
Area 58

Yellow Army

Area 58

Galdiano

Goed item over daling toeschouwers aantallen. DKV lieft 30% minder.
En ja ons clubje is ook positief benoemd. Vanaf minuut 4:30

https://www.vi.nl/video/ranglijst-toeschouwers-eredivisie-hoe-trouw-zijn-de-fans-van-jouw-club
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Gaat weer lekker bij onze boertjes en weer verloren tegen vitas.

Vlampiep

Citaat van: Noordcambuur op februari 16, 2020, 14:53:31
Gaat weer lekker bij onze boertjes en weer verloren tegen vitas.
Jammer, want het begint er op te lijken dat we volgend seizoen weer geen derby gaan spelen. :D

Geelblauwstiens

Citaat van: Vlampiep op februari 16, 2020, 15:55:22
Jammer, want het begint er op te lijken dat we volgend seizoen weer geen derby gaan spelen. :D
Het gaat de goeie kant uit!

Dokkumer

Citaat van: Vlampiep op februari 16, 2020, 15:55:22
Jammer, want het begint er op te lijken dat we volgend seizoen weer geen derby gaan spelen. :D
Helaas staan er nog teveel ploegen tussen en die gaan niet allemaal ineens punten pakken...

Nu acht op rij niet gewonnen?

Vlampiep

Citaat van: Dokkumer op februari 16, 2020, 15:57:59
Helaas staan er nog teveel ploegen tussen en die gaan niet allemaal ineens punten pakken...
Nu acht op rij niet gewonnen?
Ja en reken er maar op dat als ze nog twee verliezen de trainer er uit vliegt en graven ze Foppe weer op. :_schater :_schater

Noordcambuur

Citaat van: Vlampiep op februari 16, 2020, 18:30:08
Ja en reken er maar op dat als ze nog twee verliezen de trainer er uit vliegt en graven ze Foppe weer op. :_schater :_schater
haha graven ze Foppe weer op :_schater
Geweldig die ouwe zit toch al in het bejaardentehuis.

Viper

Wat het natuurlijk extra pijnlijk maakt is dat ze definitief de aansluiting met de subtop zijn kwijtgeraakt, waardoor ze halverwege het seizoen al zijn 'uitgevoetbald'. De gloriejaren in Het Friese haagje komen niet terug en dat kunnen ze niet verkroppen, omdat sportief succes als een soort heroinespuit voor hen werkt. Ik vermoed dat de vrije val richting de krochten van de Eredivisie slechts het begin is.

Lore

Citaat van: Viper op februari 16, 2020, 20:50:25
Wat het natuurlijk extra pijnlijk maakt is dat ze definitief de aansluiting met de subtop zijn kwijtgeraakt, waardoor ze halverwege het seizoen al zijn 'uitgevoetbald'. De gloriejaren in Het Friese haagje komen niet terug en dat kunnen ze niet verkroppen, omdat sportief succes als een soort heroinespuit voor hen werkt. Ik vermoed dat de vrije val richting de krochten van de Eredivisie slechts het begin is.

Ze zullen ook echt moeten bezuinigen op de spelersselectie, want zij spelen al jaren kamikazebeleid,