Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

Utekleitrokken

Nog maar drie weken tot de derby, twee weken tot de week van voorbereiding en de malaise is in volle gang op dit moment.  :proost

waldkip

Citaat van: Utekleitrokken op oktober 11, 2015, 14:36:53
Nog maar drie weken tot de derby, twee weken tot de week van voorbereiding en de malaise is in volle gang op dit moment.  :proost
Mooie kans om ze het zetje over de rand geven  :zweep

El Ma-kri-niii

Ik lees nu zelfs mensen op Twitter die denken dat die bedreiging niet heeft plaatsgevonden, maar dat verzonnen is door die bestuurder om een excuus te hebben om op te kunnen stappen. Wat een vieze vuile huichelaars zijn het ook met zijn allen.

hobbes

Mooi om de reacties op voetbalzone te lezen van de dkvers. Er was geen bedreiging en het is een slap excuus om op te stappen. Nee, als er zo'n 50 man harde kern voor je deur staat is dat niet bedreigend.

hobbes

Citaat van: El Ma-kri-niii op oktober 11, 2015, 16:25:01
Ik lees nu zelfs mensen op Twitter die denken dat die bedreiging niet heeft plaatsgevonden, maar dat verzonnen is door die bestuurder om een excuus te hebben om op te kunnen stappen. Wat een vieze vuile huichelaars zijn het ook met zijn allen.

Buurtbewoners hebben de politie gebeld, dus er was vast iets aan de hand. Je mag overigens niet de vergelijking maken met de situatie met Luldiewegis hier van de dkvers. Want dat was "veel gewelddadiger"

El Ma-kri-niii

Citaat van: hobbes op oktober 11, 2015, 16:26:49
Mooi om de reacties op voetbalzone te lezen van de dkvers. Er was geen bedreiging en het is een slap excuus om op te stappen. Nee, als er zo'n 50 man harde kern voor je deur staat is dat niet bedreigend.
En tijdens het Lodeweges-incident stonden dezelfde moraalridders klaar om met de vinger te wijzen. Precies waarom ik zo'n gruwelijke hekel heb aan die club.

V-man

Zolang die harde kern alleen maar voor je deur staat is er niks aan de hand. Gewoon de jaloezieen ff dicht doen en een lekker muziekje opzetten :)

Utekleitrokken

Citaat van: V-man op oktober 11, 2015, 17:48:23
Zolang die harde kern alleen maar voor je deur staat is er niks aan de hand. Gewoon de jaloezieen ff dicht doen en een lekker muziekje opzetten :)

Vergeet alsjeblieft niet het raam en andere ventilatiegaten af te dichten in verband met die stinklui.

Galdiano

Harde kern  :?
Welke harde kern?  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

666

Citaat van: Galdiano op oktober 11, 2015, 20:11:26
Harde kern  :?
Welke harde kern?  :_schater

Die met die door beppe gebreiden truitjes,  vol mislukte hartjes...  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Yellow Army

Ik zou niet te neerbuigend over die dkvers doen. Enig idee hoeveel lawaai die klompjes maken?
Area 58

PePe

Het wordt er organisatorisch nooit meer rustig.

sunderland

Nu staan die schijnheilige figuren weer in lc. Zij zitten overal achter daar. De lc moest es verder zoeken hoe de vork in de steel zit daar. Bijv bij de voormalige rvc

John Hiatt

Citaat van: sunderland op oktober 12, 2015, 10:58:47
Nu staan die schijnheilige figuren weer in lc. Zij zitten overal achter daar. De lc moest es verder zoeken hoe de vork in de steel zit daar. Bijv bij de voormalige rvc

Boeren produceren voortdurend stront, dus dit is normaal. Geen aandacht aan schenken.

Treb

Citaat van: Galdiano op oktober 11, 2015, 20:11:26
Harde kern  :?
Welke harde kern?  :_schater

Ik denk dat je je daar nog lelijk in vergist hoor.