Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

Stiens


zeewolde

Citaat van: Stiens op september 29, 2023, 09:02:46
https://twitter.com/ESPNnl/status/1707425352690040875

Lekker sfeertje  :_schater
altijd blij met alles wat fout gaat daar maar,

Dit gebeurt bij elke club op ieder niveau, zeker als het even wat minder gaat. Veel ophef om niks.


De financiele problemen daar zijn veel interessanter en mooier.

Galdiano

Kan eerlijk gezegd wel genieten van Van Wonderen met z'n "loop niet zo te janken joh".
Dat zou Ultee ook eens wat vaker tegen Balk en met name Smit moeten zeggen. Wat ligt die Smit vaak te janken na een duel.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Mike SCC

Citaat van: Galdiano op september 29, 2023, 10:47:54
Kan eerlijk gezegd wel genieten van Van Wonderen met z'n "loop niet zo te janken joh".
Dat zou Ultee ook eens wat vaker tegen Balk en met name Smit moeten zeggen. Wat ligt die Smit vaak te janken na een duel.

Balk versiert er veel penalty's mee, dus zou dat niet gaan berispen.

Smit mag wel wat steviger duels aan gaan.

Noordcambuur

Citaat van: Stiens op september 29, 2023, 09:02:46
https://twitter.com/ESPNnl/status/1707425352690040875

Lekker sfeertje  :_schater
nou je kunt aan alles merken is zit daar niet goed?.
Ik hoop dat het nog ff zo doorgaat  :thumbsup
Het bevalt me wel

Geelblauwstiens

Citaat van: Galdiano op september 29, 2023, 10:47:54
Kan eerlijk gezegd wel genieten van Van Wonderen met z'n "loop niet zo te janken joh".
Dat zou Ultee ook eens wat vaker tegen Balk en met name Smit moeten zeggen. Wat ligt die Smit vaak te janken na een duel.
Tss genieten van een trainer bij die club. Ik zou het niet durven.

PePe

Hoe hebben ze gespeeld in Enschede?  :_schater

Geelblauwstiens

Citaat van: PePe op oktober 01, 2023, 00:06:21
Hoe hebben ze gespeeld in Enschede?  :_schater
Gelukkig hebben ze een wereldkeeper welke misschien wel 10 miljoen zou kunnen opbrengen

Vlampiep

Citaat van: Geelblauwstiens op oktober 01, 2023, 01:23:27
Gelukkig hebben ze een wereldkeeper welke misschien wel 10 miljoen zou kunnen opbrengen
Nee, wij staan er goed op  :insane

oost

Citaat van: Vlampiep op oktober 01, 2023, 08:25:57
Nee, wij staan er goed op  :insane

Cambuur kan en gaat groeien, terwijl daar de klad er eindelijk inkomt  :y

Noordcambuur

Citaat van: Geelblauwstiens op oktober 01, 2023, 01:23:27
Gelukkig hebben ze een wereldkeeper welke misschien wel 10 miljoen zou kunnen opbrengen
ik snap je wel Noppert in oranje en daarna was het Noppert voor Noppert na?..
Deze kerel kan niet keepen  :O

Destroyer

Citaat van: oost op oktober 01, 2023, 09:08:24
Cambuur kan en gaat groeien, terwijl daar de klad er eindelijk inkomt  :y

Ze geloven nog steeds in wonderen  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Noordcambuur

Citaat van: Destroyer op oktober 01, 2023, 16:56:15
Ze geloven nog steeds in wonderen  :_schater
dat moeten ze mooi zo houden :thumbsup

Mike SCC

Citaat van: Geelblauwstiens op oktober 01, 2023, 01:23:27
Gelukkig hebben ze een wereldkeeper welke misschien wel 10 miljoen zou kunnen opbrengen

Hij valt niet mee h?... Clubs stonden niet echt in de rij deze zomer. Iedereen ziet nu wel waarom. Is gewoon een overhypete, middelmatige keeper voor de Eredivisie.

PePe