Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Morgen even met 0-5 op de kont krijgen tegen Utrecht.

Lore

Citaat van: speculeter op mei 16, 2017, 10:17:23
Morgen even met 0-5 op de kont krijgen tegen Utrecht.

1 - 3, valt ook wel mee te leven toch!  :proost

Kuzmanovic-Apeldoorn

gaat lekker 5-1 al in totaal  :y
Henk, held, bedankt

666

Wat waren die lui slecht, fantastisch om te zien.. Utrecht terecht door.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Viper

Prima zo. Een dorpsclub hoort niet in Europa.

Noordcambuur

Mooi uitslag vandaag in dat dorp,Keizer heeft zijn werk goed gedaan.

PePe

Wie heeft de boeren tot de Bedrijven Contact Dagen in Leeuwarden toegelaten, met een DKV plein?   :( :( :( :( :rodekaart

Vlampiep

Citaat van: PePe op maart 20, 2018, 16:38:29
Wie heeft de boeren tot de Bedrijven Contact Dagen in Leeuwarden toegelaten, met een DKV plein?   :( :( :( :( :rodekaart
Nou dat is op speciaal verzoek gedaan, ze wilden ook wel eens wat anders dan de vrijdags veemarkt.

Huzumer

Citaat van: PePe op maart 20, 2018, 16:38:29
Wie heeft de boeren tot de Bedrijven Contact Dagen in Leeuwarden toegelaten, met een DKV plein?   :( :( :( :( :rodekaart

Het is in ieder geval niet voor het eerst ...

V-man

Een domme ambtenaar die niks van "bepaalde sentimenten" snapt. Net zo stuitend als die Leeuwarder ambtenaren die een uitje gingen doen in de DKV bus. Die kutbus rijdt trouwens wel vaker in Lwd. De kat op het spek binden damned!!

vialli

#415
Su mutte de cambuurbus oek us even deur dkv riede.
Dat doen ze niet want dan wete we waar de echte rotzakken sitte.

Vlampiep

Citaat van: vialli op maart 21, 2018, 22:03:10
Su mutte de cambuurbus oek us even deur dkv riede.
Dat doen ze niet want dan wete we waar de echte rotzakken sitte.
Wat make jimme ju druk om niks.
Un echte Liwwadder make ze de pis niet lauw, want dan suden we oans iedere keer druk make mutte as dur un veewagen deur oanze stad ried.

Yellow Army

Schaars heeft zijn kut gebroken volgens OA. Nare blessure volgens mijn vriendin
Area 58

Collingwood

Citaat van: Yellow Army op april 04, 2018, 22:49:29
Schaars heeft zijn kut gebroken volgens OA. Nare blessure volgens mijn vriendin

:_schater
Kalmte alleen kan u redden.

PePe

Dit is nummer twee deze week daar. Olegaard ook al zwaar geblesseerd.