Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058

Citaat van: Noordcambuur op februari 08, 2026, 16:40:30
nou wij hebben grote stappen gemaakt b.v. met de jeugdelftallen zijn we hun al voorbij.
Met de toeschouwers aantallen maken we ook grote stappen van 10.000 naar 13.500.
En het kan alleen maar verder groeien misschien volgend seizoen al.
Sponsoren groeit ook verder en verder.
We hebben zeker stappen gemaakt maar zitten nog niet op het niveau van dkv. Realistisch blijven

Noordcambuur

Citaat van: Inferno-058 op februari 08, 2026, 18:10:44
We hebben zeker stappen gemaakt maar zitten nog niet op het niveau van dkv. Realistisch blijven
ik heb dit ook niet gezegd dat we ze voorbij zijn.

mark1989

Mochten we promoveren dan kan Cambuur zomaar een keer boven hun eindigen en dan is dat niet meer zoals in het verleden bijna onmogelijk.