Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

El Ma-kri-niii

Citaat van: dizzhead op oktober 20, 2015, 20:30:41
Ik hoop op Maaskant. Die weet hoe die een ploeg moet laten degraderen.  :_schater
De (voor hun) allerslechtst mogelijke keuze  wordt interim-trainer. Iemand die al jaren niks meer gedaan heeft, maar wel denkt dat ie nog ontzettend belangrijk is. Voor ons als Cambuursupporters is het gunstig al beide bejaarde dorpsgekken daar zo lang mogelijk de dienst blijven uitmaken.

DK

Citaat van: Collingwood op oktober 20, 2015, 20:20:53
Dacht ik ook meteen. Al kan ik me niet voorstellen dat Henk dat zou doen.

Als ze maar genoeg geld bieden gaat zelfs Henk wel overstag.

Bankzitter

Mooi dat daar de pleuris nu al is uitgebroken. Nu nog bij ADO Utrecht en het Tilburgse huurlingenleger.

Dokkumer

Citaat van: DK op oktober 20, 2015, 20:44:23
Als ze maar genoeg geld bieden gaat zelfs Henk wel overstag.
Het eerste doel van die strontpijpers was Henk naast Lodeweges hier los te weken. Vandaar ook veel verontwaardigde reacties in dat jarredorp dat Henk bleef zitten.
Dit is trouwens weer typerend voor dit enge mannetje, achterbaks onderhandelen met de aartsrivaal voor een paar zilverlingen en als het even niet loopt zijn hielen lichten.
Ratten verlaten altijd als eerste het zinkende schip!
Citaat van: Bankzitter op oktober 20, 2015, 20:44:46
Mooi dat daar de pleuris nu al is uitgebroken. Nu nog bij ADO Utrecht en het Tilburgse huurlingenleger.
De pleuris is daar allang uitgebroken, het zal me overigens niks verbazen dat Floppe op aandringen van Skriemer weer is binnengehaald. En wat den Haag betreft, daar verwacht ik nog een hoop gedoe door die relchinezen met hun Chinese assistent naast Fräser.

hobbes

Citaat van: DK op oktober 20, 2015, 20:44:23
Als ze maar genoeg geld bieden gaat zelfs Henk wel overstag.

Dan moet er eerst een Chinees langskomen, want geld is er niet

Galdiano

Wie uit het bestuur gaat een opvolger van Lodeweges regelen?  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

El Ma-kri-niii

Citaat van: Galdiano op oktober 20, 2015, 21:16:42
Wie uit het bestuur gaat een opvolger van Lodeweges regelen?  :_schater
Wie denk je dat Foppe geregeld heeft? Riemer bepaalt daar nog gewoon alles

drg

Citaat van: hobbes op oktober 20, 2015, 20:53:45
Dan moet er eerst een Chinees langskomen, want geld is er niet

Ik zou het er stiekem voor over hebben ook nog, dat die hele rotzooi daar door chinezen wordt overgenomen dan is het plaatje van de ondergang wel compleet. Halen wij lekker Dijkhuizen  l8l  :thumbsup

moodygrunn

Citaat van: drg op oktober 20, 2015, 21:34:59
Ik zou het er stiekem voor over hebben ook nog, dat die hele rotzooi daar door chinezen wordt overgenomen dan is het plaatje van de ondergang wel compleet. Halen wij lekker Dijkhuizen  l8l  :thumbsup

He even rustig aan! Onrust en een dikke troep bij de buren is leuk en aardig, maar ik wil niet dat ze onze trainer weghalen. Laat ze maar lekker aanmodderen zonder chinees geld.
In Henk en Sandor we trust

drg

Citaat van: moodygrunn op oktober 20, 2015, 21:47:57
He even rustig aan! Onrust en een dikke troep bij de buren is leuk en aardig, maar ik wil niet dat ze onze trainer weghalen. Laat ze maar lekker aanmodderen zonder chinees geld.

Ik denk dat ze zelf ook wel voorlopig nadenken om weer eens spelers en staf bij ons weg te trekken  :zweep

Tot nu toe heeft het uitstekend uitgepakt!

Geelblauwstiens

Het is gewoon goed uitgepakt dat Dweil en Judas daar naar toe zijn gegaan.
Troje....

Shar

Citaat van: El Ma-kri-niii op oktober 20, 2015, 20:40:10
De (voor hun) allerslechtst mogelijke keuze  wordt interim-trainer. Iemand die al jaren niks meer gedaan heeft, maar wel denkt dat ie nog ontzettend belangrijk is. Voor ons als Cambuursupporters is het gunstig al beide bejaarde dorpsgekken daar zo lang mogelijk de dienst blijven uitmaken.
Kwestie van niveau van je staf aanpassen aan dat van je toeschouwers.

PePe

Misschien hebben ze die Dweil er wel uitgeschopt? (de waarheid, daar kom je toch niet achter)

wiekie1969

Abe zit bij de selectie zaterdag tegen Willem 2.

wiekie1969

Citaat van: DK op oktober 20, 2015, 20:44:23
Als ze maar genoeg geld bieden gaat zelfs Henk wel overstag.

Doet Henkie niet, wut sien dood.