Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: hobbes op november 29, 2018, 09:53:30
Nadat ze daar eerst in gescheten hebben, omdat ze maar wat bang zijn voor serieuze concurrentie in de buurt.
Met een beetje mazzel komen we die lui misschien wel tegen in de na competitie.
En dan hebben ze inderdaad stront te weinig. :_schater

Hilaard voor Cambuur

Citaat van: Vlampiep op november 29, 2018, 09:29:34
En wat denk je van het recente  artikel over ons nieuwe stadion, ze lachen zich verderop hun ballen uit de broek.

Volgens de berichten is het een kwestie van dagen dat de overeenkomst wordt ondertekend. Dus hopelijk zit het nu een keer mee.

Bankzitter

Citaat van: Vlampiep op november 29, 2018, 09:29:34
En wat denk je van het recente  artikel over ons nieuwe stadion, ze lachen zich verderop hun ballen uit de broek.

Bij DKV maakt het bestuur er een zooitje van. Bij de stadionperikelen valt ons bestuur weinig te verwijten en worden de normale hordes ook vaak zwaar overdreven in de pers.

DK

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/855074/heerenveen-directeur-onder-vuur-bij-elkaar-opgeteld-kom-je-boven-de-miljoen-uit-.html

doodzonde dat het stadion zo lang op zich laat wachten nu de sponsoren weglopen in dkv.. hadden we nu mooi van kunnen profiteren... 

Noordcambuur

Gaat wel weer lekker bij onze zuiderburen.
In 10 jaar tijd 50 bestuursleden weg hoe krijg het voorelkaar.
Ga zo door zelf de toeschouwers en sponsors lopen weg.



gewoon een fan

Haha heel goed Hobbes  :thumbsup :thumbsup :thumbsup
Ik wilde weer zo snel als mogelijk van die site af  :P

Viper

Van nationale knuffelclub naar provinciale beerput. Het 'positieve' Friese imago waarop decennialang werd geparasiteerd is volledig in stront opgegaan. Na den hoogmoed komt de val.

Bankzitter

Verbaasd me niks. Normaal komt dit soort dingen nooit in de pers want past de media wil ook zendtijd/bladen verkopen en het verkoopt om stereotypen stand te houden (koempels, havenclub ect ect)..

Ook net zoveel punten als Emmen, dat  zullen ze daar ook pijnlijk vinden .
Groningen en wij profiteren helaas vrijwel niet van de problemen daar... gemiste kans.

Noordcambuur

Citaat van: Viper op januari 30, 2019, 20:46:10
Van nationale knuffelclub naar provinciale beerput. Het 'positieve' Friese imago waarop decennialang werd geparasiteerd is volledig in stront opgegaan. Na den hoogmoed komt de val.
ik hoop het zo dat die club naar de bliksem gaat.

Noordcambuur

Dkv staat er ook niet goed op volgende week nog ff verliezen en ze staan op play-offs voor degradatie . :y

PePe

Kom op Jaap Stam!! (volgend jaar weer geen derby)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Excelsior, Emmen en Groningen kunnen morgen allemaal winnen...
Henk, held, bedankt

Geelblauwstiens

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 10, 2019, 00:07:16
Excelsior, Emmen en Groningen kunnen morgen allemaal winnen...
Maar mooi het fc Twente scenario volgen dacht ik zo! T kan gewoon!