Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op januari 31, 2025, 10:08:44
Ja he goed dat iemand alleen maar met een verwijt komt en het vervolgens zelf doet(wat ook niet de eerste keer is) wat hij/zij een ander verwijt. Dus ook maar op zwart....
fijne dag Grijskijkert en we hopen op 3 punten  |:)

Huizen

Citaat van: Noordcambuur op januari 31, 2025, 11:03:46
fijne dag Grijskijkert en we hopen op 3 punten  |:)

Zekerssssssssssssssssss!!!!!!!!!

Derkx R.H.

De rest van nederland krijgt het ook door... :_schater

Noordcambuur

Hahaha geweldig het was zeker niet goed van de week eerst PSV en gisteren Twente mooi zo doorgaan.

Inferno-058

Zullen we eerst maar promoveren en het zelf waarmaken?

Vlampiep

Het zal toch niet gebeuren dat wij promoveren en DKV gaat degraderen. :_schater

Derkx R.H.

Citaat van: Inferno-058 op februari 08, 2026, 10:51:51
Zullen we eerst maar promoveren en het zelf waarmaken?
Hoe of waar wij als Cambuur ook spelen, een grijze muis zullen we nooit zijn! |:)

papier

Citaat van: Vlampiep op februari 08, 2026, 10:54:49
Het zal toch niet gebeuren dat wij promoveren en DKV gaat degraderen. :_schater

Nee hoor. En volgens mij spelen ze al een stuk beter dan vorig seizoen onder misschien wel de slechtste coach ooit daar. Waar ze overigens nog geld aan over hebben gehouden ook.

fred

Citaat van: Vlampiep op februari 08, 2026, 10:54:49
Het zal toch niet gebeuren dat wij promoveren en DKV gaat degraderen. :_schater

Tuurlijk degraderen hun niet.
Maar we kunnen beter met onszelf bezig zijn en zorgen dat we promoveren  |:)

Noordcambuur

Citaat van: fred op februari 08, 2026, 13:43:14
Tuurlijk degraderen hun niet.
Maar we kunnen beter met onszelf bezig zijn en zorgen dat we promoveren  |:)
fred je mag hier wel even van genieten toch :proost
Zo ziet het wereldje eruit ?. :y

fred

Citaat van: Noordcambuur op februari 08, 2026, 14:26:34
fred je mag hier wel even van genieten toch :proost
Zo ziet het wereldje eruit ?. :y
Ik geniet alleen van onze geel blauwe trots. De rest kan mij gestolen worden.

Korezev

Citaat van: papier op februari 08, 2026, 13:09:53
Nee hoor. En volgens mij spelen ze al een stuk beter dan vorig seizoen onder misschien wel de slechtste coach ooit daar. Waar ze overigens nog geld aan over hebben gehouden ook.
Die van Persie is een schandvlek voor het trainerscorps

Korezev

Citaat van: Noordcambuur op februari 08, 2026, 14:26:34
fred je mag hier wel even van genieten toch :proost
Zo ziet het wereldje eruit ?. :y
Haal ze eerst maar eens in..............................

Noordcambuur

Citaat van: fred op februari 08, 2026, 14:27:37
Ik geniet alleen van onze geel blauwe trots. De rest kan mij gestolen worden.
:thumbsup

Noordcambuur

Citaat van: Korezev op februari 08, 2026, 14:59:08
Haal ze eerst maar eens in..............................
nou wij hebben grote stappen gemaakt b.v. met de jeugdelftallen zijn we hun al voorbij.
Met de toeschouwers aantallen maken we ook grote stappen van 10.000 naar 13.500.
En het kan alleen maar verder groeien misschien volgend seizoen al.
Sponsoren groeit ook verder en verder.