Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

En ze willen van der Gaag maar die gaat weg bij Ajax.

Vlampiep

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op januari 24, 2022, 21:09:56
Klopt ! Hij is al weg.....
De neergang is ingezet toen Gert Jan met die boeren de voorronden Champions Leaque had bereikt en hij moest wijken voor een "toptrainer".
Die zgn  herenboeren hebben elkaar nadien de varkensstal uitgevochten en ik mag echt hopen dat ze dit seizoen wegzakken naar de nacompetie.

Geelblauwstiens

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op januari 24, 2022, 21:09:56
Klopt ! Hij is al weg.....
Wel jammer, was een prima sloper van binnenuit

Vlampiep

Het gaat lekker daar verder op.
De supporters beginnen zich te roeren en hebben een statement gemaakt richting bestuur.
Nu is het wachten op de regionale sponsers (tevens supporter)die het ook al lang niet meer eens zijn met het indertijd ingezette beleid van de huidige voorzitter.
Persoonlijk denk ik dat de rust binnen het agrarisch bedrijf en externen ver te zoeken is en hopelijk spat de gier tot ver buiten de gemeentelijke grenzen. :_schater

Viper

Bij DKV breekt nu eigenlijk een nieuwe fase aan. Een fase waarin ze een groot deel van de ?supporters? - waarbij het verwachtingspatroon nog altijd te hoog is - moeten overtuigen van de beperkte mogelijkheden. Het enige wat ze nog kunnen bieden is attractief voetbal, maar dan moet de club wel met een betere visie komen. Het ?oude? gevoel van trots maakt nu snel plaats voor schaamte en ergernis. Steeds minder mensen willen zich nog associ?ren met het wanbeleid, passieloze spel, lege tribunes en gedrag van bepaalde fans. Maar goed, dat het daar een keer flink mis zou gaan kon een blinde zien aankomen. De bomen groeiden daar jarenlang tot aan de hemel.

hobbes

Blijkbaar zoveel vertrouwen in Sydney dat ze Veerman aan Utrecht verkopen. Of ze hebben hard geld nodig.

Bankzitter

En die Veerman is er ook helemaal klaar mee daar, binnen de spelersgroep dus ook veel onvrede. Er wordt een miljoen genoemd, dat is wel erg veel voor een spits van 30 jaar oud.

Hoeveel zou een Let trouwens waard zijn die 7 jaar jonger is, keihard werkt , duels wint en wel kan koppen?

hobbes

Ze hebben echter ??n groot voordeel, bij hun mag iedereen er weer in met de stadions voor 1/3 gevuld  :_schater

sunderland

Veerman wil maar wat graag weg uit die kille omgeving. Dat er ?berhaupt belangstelling is voor die stijve hark. En Utrecht heeft stront in de ogen

sunderland

Citaat van: hobbes op januari 26, 2022, 07:59:04
Ze hebben echter ??n groot voordeel, bij hun mag iedereen er weer in met de stadions voor 1/3 gevuld  :_schater
dat lukt ze niet eens. Die lui ergere zich kapot daar, collega s van mij zeiden dat ze verreweg hun beste weds tegen ons hadden gespeeld wb beleving en voetbal

Lore

Citaat van: Bankzitter op januari 26, 2022, 07:35:46
En die Veerman is er ook helemaal klaar mee daar, binnen de spelersgroep dus ook veel onvrede. Er wordt een miljoen genoemd, dat is wel erg veel voor een spits van 30 jaar oud.

Hoeveel zou een Let trouwens waard zijn die 7 jaar jonger is, keihard werkt , duels wint en wel kan koppen?

Ad meldt ?nog geen vier ton?  :_schater

zeewolde

Citaat van: Lore op januari 26, 2022, 20:26:15
Ad meldt ?nog geen vier ton?  :_schater
teletekst over 350.000

Lore


Treb

En het mooie is dat al die miljoenen voor Joey Veerman terecht komt in een bodemloze put.

Naastismis

Citaat van: Treb op januari 26, 2022, 23:21:33
En het mooie is dat al die miljoenen voor Joey Veerman terecht komt in een bodemloze put.

Ze hebben een bod gedaan van 2 miljoen, geld is daar wel. De meeste eredivisieclubs hebben nog nooit zoveel betaald voor een speler