Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

El Ma-kri-niii

Plus het feit dat het contract met Univé na dit seizoen afloopt. Vind maar eens een nieuwe hoofdsponsor die zijn geld in dit wespennest wil steken.

Baresie

Citaat van: El Ma-kri-niii op oktober 08, 2015, 19:31:40
Plus het feit dat het contract met Univé na dit seizoen afloopt. Vind maar eens een nieuwe hoofdsponsor die zijn geld in dit wespennest wil steken.
Dat wordt vast die Chinese melkfabriek :jupiler :jupiler :jupiler die ze daar gaan neerzetten in het achterland van DKV.
Oh ja,.... de nieuwe selectie :monk is inmiddels ook al bekent, ........ de eerste 12 werknemers :clint die daar gaan werken.  _O_

Marc S

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=258496

Lezen op eigen risico je komt mogelijk aanstootbaargevend materiaal tegen.

Wat zijn het toch een boefjes daar. En maar stug vol blijven houden dat dit soort dingen bij hun niet gebeuren.

Collingwood

Citaat van: Marc S op oktober 09, 2015, 14:17:31
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=258496

Lezen op eigen risico je komt mogelijk aanstootbaargevend materiaal tegen.

Wat zijn het toch een boefjes daar. En maar stug vol blijven houden dat dit soort dingen bij hun niet gebeuren.

Prachtig! Niet dat die man bedreigd wordt, maar wel dat de hypocrisie van de DKV'ers wordt blootgelegd.
Kalmte alleen kan u redden.

hobbes

Citaat van: Collingwood op oktober 09, 2015, 14:19:58
Prachtig! Niet dat die man bedreigd wordt, maar wel dat de hypocrisie van de DKV'ers wordt blootgelegd.

Dit wordt natuurlijk weer genegeerd door omrop Abe en het LC. Terwijl de situatie met Dwight Luldiewegis elke keer weer naar boven gehaald wordt.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: hobbes op oktober 09, 2015, 15:10:39
Dit wordt natuurlijk weer genegeerd door omrop Abe en het LC. Terwijl de situatie met Dwight Luldiewegis elke keer weer naar boven gehaald wordt.

Er staat in het bericht toch dat Omrop A dit nieuws gemeld heeft?
Henk, held, bedankt

hobbes

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 09, 2015, 15:15:32
Er staat in het bericht toch dat Omrop A dit nieuws gemeld heeft?

Klopt, ik bedoel ook meer in de toekomst. Bij als er bij Cambuur iets negatiefs gebeurt moeten we dat elke keer weer aanhoren.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: hobbes op oktober 09, 2015, 15:16:59
Klopt, ik bedoel ook meer in de toekomst. Bij als er bij Cambuur iets negatiefs gebeurt moeten we dat elke keer weer aanhoren.
snappum
Henk, held, bedankt

Unknown


Vlampiep

Op de Fean site wordt al :_schater een cursus Chinees aangeboden, want na de winterstop wordt bij aanvang van de wedstrijd nu Chinese volkslied gezongen.

moodygrunn

Bij omrop bynt krijgt roelof de vries en omrop abe de volle laag van Jan de Jonge :Schater
In Henk en Sandor we trust

James

Wordt het niet tijd dat wij vanavond ook bij Anne Hettinga in de tuin staan
maar dan om hem te bedanken

reisbureau

Citaat van: James op oktober 09, 2015, 19:30:37
Wordt het niet tijd dat wij vanavond ook bij Anne Hettinga in de tuin staan
maar dan om hem te bedanken

En weer zijn ze ons voor met een nieuw fenomeen. De afhaal holigans.

Shar

Citaat van: Collingwood op oktober 09, 2015, 14:19:58
Prachtig! Niet dat die man bedreigd wordt, maar wel dat de hypocrisie van de DKV'ers wordt blootgelegd.
Precies. Nog nooit zulk achterbaks volk mee gemaakt als dat klote volk daar. Stel fienen bij mekaar. Zum kotsen.

Dokkumer

Zijn er nog niet eens van die strontpijpers die beweren dat het Cambuursupporters waren om zo hun club in diskrediet te brengen? Omdraaien van feiten kunnen ze namelijk ook heel goed!