Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Yellow Army

Citaat van: PeterCambuur op september 05, 2015, 11:11:14
Gelukkig reigen we bij Cambuur de punten aan een, hebben we een topfitte selectie, hebben we totaal geen degradatievrees en gaan we gewoon Europees voetbal spelen omdat we in het linker rijtje eindigen.

Maar bestuurlijk is het in orde en finacieel gaat het goed.
Area 58

SCC-J

Citaat van: Yellow Army op september 05, 2015, 13:31:05
Maar bestuurlijk is het in orde en finacieel gaat het goed.
supportersbeleid is ook top!

Yellow Army

Area 58

Lore

Citaat van: Yellow Army op september 05, 2015, 13:31:05
Maar bestuurlijk is het in orde en finacieel gaat het goed.

Ben jij er van overtuigd dat het bestuurlijk allemaal nog steeds goed gaat? Zelfde als financieel? Dit is het eerste volledige seizoen dat Van der Belt weg is. Nu mogen de nieuwe mensen het laten zien. Ik ben benieuwd, maar vond het einde van de transferperiode niet echt tekenend voor een stabiel beleid. Reijnen gaat weg, Cambuur was daarvoor alleen nog op zoek naar een back. Vervolgens komt Van der Laan, Anderson en Dammers.

Yellow Army

Citaat van: Lore op september 06, 2015, 15:41:59
Ben jij er van overtuigd dat het bestuurlijk allemaal nog steeds goed gaat? Zelfde als financieel? Dit is het eerste volledige seizoen dat Van der Belt weg is. Nu mogen de nieuwe mensen het laten zien. Ik ben benieuwd, maar vond het einde van de transferperiode niet echt tekenend voor een stabiel beleid. Reijnen gaat weg, Cambuur was daarvoor alleen nog op zoek naar een back. Vervolgens komt Van der Laan, Anderson en Dammers.

Volgens mij ging het over de bestuurlijke chaos waar dkv weer in verkeert tov de relatieve rust die hier heerst en als je afgelopen seizoenen een operationele winst behaalt, gaat het momenteel financieel goed ja. Maar goed, wanneer je sportief gezien de wind in de rug hebt is het ook makkelijker regeren dus wat betreft wordt het een spannend jaar en of ons bestuur daarvoor capabel is, twijfel ik eerlijk gezegd ook aan. We zullen het zien.
Area 58

vialli

Citaat van: Yellow Army op september 06, 2015, 18:38:21
Volgens mij ging het over de bestuurlijke chaos waar dkv weer in verkeert tov de relatieve rust die hier heerst en als je afgelopen seizoenen een operationele winst behaalt, gaat het momenteel financieel goed ja. Maar goed, wanneer je sportief gezien de wind in de rug hebt is het ook makkelijker regeren dus wat betreft wordt het een spannend jaar en of ons bestuur daarvoor capabel is, twijfel ik eerlijk gezegd ook aan. We zullen het zien.

Maar dat geldt ook voor de supporters!!!!

El Ma-kri-niii

Dat artikel in VI is om je dood te lachen. Iemand heeft daar ooit bedacht om de club te laten besturen door 17 man. 17! En nooit iemand die zich afgevraagd heeft of dat wel heel verstandig is.
Leuk lijstje ook met betaalde afkoopsommen in de laatste paar jaar. Als ik daar sponsor was, had ik ook al lang afgezwaaid als ik zag waar mijn geld heen ging.

PePe

Vandaag in Bient Spurt van Omroep Abe: Arjen de Boer, Jaap Stalenburg, voorzitter dkv Jelko vd Wiel en Sander van de Streek.
Die vieze Arjen de Boer en Jaap Stalenburg kunnen het weer niet opbrengen om op objectief te blijven op de tv.
Altijd als er iemand van Cambuur in de studio zit, kunnen ze het niet laten om degene in verband te brengen met een andere club.
Nu ook weer, Sander van de Streek moet maar naar DKV hé Jelko!! (ik moet nu maar niet gaan schrijven, wat ik nu denk)

(Henk de Jong zou eerder al volgens Jaap stalenburg naar Grun gaan)

poelie-lwd

Stalenburg is een varken eerste klas.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Shar

Citaat van: poelie-lwd op oktober 04, 2015, 08:40:13
Stalenburg is een varken eerste klas.
Ken die gozer niet maar vond hem in ieder geval erg ingenomen met zichzelf.

Destroyer

Chineze invloeden waarschijnlijk bij DKV, heerlijk  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Casual14

Citaat van: Destroyer op oktober 07, 2015, 08:24:01
Chineze invloeden waarschijnlijk bij DKV, heerlijk  :_schater
\

Wat is je bron?

speculeter

Lees de lc van vandaag maar even.
Heeeeerlijke bende daar?