Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

PePe


polderrob

uitgenodigd door dhr. H van der Vegt???? :0=

gewoon een fan

Zijn er toch nog eens wat boefjes in dat dorp  8P

hobbes

Citaat van: gewoon een fan op augustus 12, 2016, 14:41:20
Zijn er toch nog eens wat boefjes in dat dorp  8P

Ook nog een proefspeler die voor moord veroordeeld is

Yellow Army

Citaat van: polderrob op augustus 12, 2016, 13:49:03
uitgenodigd door dhr. H van der Vegt???? :0=

Dat zou zijn eerste goede daad zijn dan
Area 58

speculeter



Ravnajuv

Het is hier in het topic stiller dan in ons stadion :thumbsup
blau en wyt, foar altyd

Yellow Army

Citaat van: Ravnajuv op oktober 15, 2016, 14:29:11
Het is hier in het topic stiller dan in ons stadion :thumbsup

Nóg stiller? Onmogelijk  l0l
Area 58

Len Cantello

Citaat van: Ravnajuv op oktober 15, 2016, 14:29:11
Het is hier in het topic stiller dan in ons stadion :thumbsup
Haha. Als je om aandacht verlegen zit beste jongen, loop dan vannacht om een uur of 1 ff in een dkv shirt over de Nieuwestad. Succes verzekerd.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Noordcambuur

Citaat van: Ravnajuv op oktober 15, 2016, 14:29:11
Het is hier in het topic stiller dan in ons stadion :thumbsup
kom ff langs kerel

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op oktober 15, 2016, 15:45:57
Haha. Als je om aandacht verlegen zit beste jongen, loop dan vannacht om een uur of 1 ff in een dkv shirt over de Nieuwestad. Succes verzekerd.
Niet nodig, net zoals je bij sommigen aan de neus kunt zien voor welke club ze zijn, kun je aan hen ruiken voor welke club ze zijn. De jarrelucht komt je al van verre tegemoet.

hobbes

Ach, stonden wij twee seizoenen geleden ook niet even derde in de eredivisie?

Destroyer

Wie snel stijgt kan hard vallen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Citaat van: hobbes op oktober 16, 2016, 11:51:44
Ach, stonden wij twee seizoenen geleden ook niet even derde in de eredivisie?
Dus volgend seizoen degraderen ze?  :_schater