Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Citaat van: Yellow Army op oktober 24, 2015, 19:22:06
Want 2x geel is niet geschorst voor de beker, maar wel tegen ons als ik me niet vergis?

Klopt helemaal

Marc S

Citaat van: Dokkumer op oktober 24, 2015, 19:21:04
Pak de VI er dan even bij ;)


Tot overmaat van ramp lijken ze nu ook nog naast de door de toeschouwers gewenste trainer te grijpen. Dijkhuizen lijkt dicht bij een akkoord met NAC te zijn.

Is ook een groep die hem liever niet zien komen omdat hij een Cambuurman is :_schater

zeewolde

Citaat van: Yellow Army op oktober 24, 2015, 19:22:06
Want 2x geel is niet geschorst voor de beker, maar wel tegen ons als ik me niet vergis?
hoeveel spelers hebben ze op scherp staan?

Dokkumer

Citaat van: zeewolde op oktober 24, 2015, 19:25:32
hoeveel spelers hebben ze op scherp staan?

Nog niet genoeg :devil

Marc S


punkman

Tja, als je het objectief bekijkt, wat zou voor ons het gunstigste zijn ?
Gelijkspel ?

Bernardo

Dat Willem II is ook echt slecht hoor, nog geen 1 normale aanval gezien van die lui. Weinig voetbal in

Collingwood

Citaat van: punkman op oktober 24, 2015, 19:42:57
Tja, als je het objectief bekijkt, wat zou voor ons het gunstigste zijn ?
Gelijkspel ?

Vind ik wel. Dan kun je morgen over Willem II (en ADO) heen gaan en volgende week over dkv  |:).
Kalmte alleen kan u redden.

PePe

#308
Ik moest vandaag naar Wolvega, wat een strontlucht daar DKV.

Yellow Army

Citaat van: PePe op oktober 24, 2015, 21:22:34
Ik moest vandaag naar Wolvega, wat een strontlucht daar 30 DKV.

30xDKV? Dan was je een aardig eind uit de richting.
Area 58

Marc S


pvanbuijtene

Laten we ons nie te veel bezig houden met die ellende van hun, kans is net zo groot dat wij volgend jaar in jupilerellende zitten.
Wie het laatst lacht.

Unknown

Citaat van: pvanbuijtene op oktober 26, 2015, 12:18:58
Laten we ons nie te veel bezig houden met die ellende van hun, kans is net zo groot dat wij volgend jaar in jupilerellende zitten.
Wie het laatst lacht.

Juist.  _O_

Viper

Het hele bestuur stapt op.

Dokkumer

Citaat van: Viper op oktober 26, 2015, 17:28:31
Het hele bestuur stapt op.
Nu die laatste sponsoren nog