Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Citaat van: sjaak op september 28, 2022, 20:29:07
https://lc.nl/friesland/SC-Heerenveen-verzorgt-reanimatiecursussen-voor-supporters-27953148.html

Blieft er tenminste miskien nog wat 'zitten' daar. Man man man  :_schater :_schater :_schater

Op zich niks mis mee om mensen te leren reanimeren. En idd met een gemiddeld hoge leeftijd in het publiek kan het wel eens extra nuttig zijn.

Specuveter

Citaat van: sjaak op september 28, 2022, 20:29:07
https://lc.nl/friesland/SC-Heerenveen-verzorgt-reanimatiecursussen-voor-supporters-27953148.html

Blieft er tenminste miskien nog wat 'zitten' daar. Man man man  :_schater :_schater :_schater
Je zal maar net diegene zijn die in het stadion een hartaanval krijgt.
Dan ben je blij dat er iemand dicht bij zit die weet wat je moet doen.


Mike SCC

Citaat van: hobbes op september 30, 2022, 08:19:42
https://lc.nl/friesland/heerenveen/Kantelpunt-voor-Sportstad-koopt-Heerenveen-alle-aandelen-27955925.html

Na de provincie hebben ze nu hulp van de gemeente nodig.

En de achterban blijft het maar ontkennen... "Alles met eigen vermogen hoor!"  8P

FoppeFopkema

 :0= Wat blijft het toch heerlijk stil in dit topic  :0=

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Specuveter

Citaat van: FoppeFopkema op januari 11, 2023, 22:12:54
:0= Wat blijft het toch heerlijk stil in dit topic  :0=
Foppe Fuckema maar even een bannetje geven.

nee,wel?

Citaat van: FoppeFopkema op januari 11, 2023, 22:12:54
:0= Wat blijft het toch heerlijk stil in dit topic  :0=
[/quote

ach boerke het mem de luier krek verskjinne ,no dan kest do der wer tsjinoan mar wer een seizoen foar spek en beannen mei dwaan yn de eredifysje kampioen wurre sit er noait yn  helaas wurd er ek net degradearre mar jimme tiid komt nog wol en wa laket dan t hurdtst? :y no boerke mast dy no mar wer bezig halde mei dat troasteloze clupke fierder op wer lekker gloryhunte foar safier der glory is.............fierders binne jim een stel miegers jimme bin al wer ferjitten dat jim foar jimme eigen stadion wei slein binne omdat gurbe abe sikke en germ de cambuurmantsjes even underskat hienen........... no floppe  mast no mar wer efkes by mem oan t boarst   troasteloze mieger dyst bist  want no bist stoer mar at er een cambuurmantsje foar dy stjit sit t luierke samar wer fol............en fierders wol ik dy de boadskip meijaan dat clubleafde gjin divyzje kent

no flopke mast no mar een bantsje hewwe hjir op us forum wy rede t hjir wol sunder dy :rodekaart l0l l8l
online binne jim allegear stoer yn ljouwert sjuche  we noait n boer knikkendeknibbelmiegers 19 februaris mar s sjen hoe stoer at jimme binne gulend nei hus tink :zweep :zweep :y der is mar ien club knoopje dat mar efkes yn e earkes |:) |:) |:) |:) |:) |:)

Destroyer

Leuk verhaal maar geen tijd aan besteden. Exact waar je zegt. Zal voor altijd een middelmatige Eredivisie ploeg blijven die nergens voor speelt.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

PePe

Commissaris Lodeweges van DKV naar 020 als assistent trainer. (zondag a.s. op de bank in Leeuwarden)

Vlampiep

Citaat van: PePe op februari 02, 2023, 18:33:37
Commissaris Lodeweges van DKV naar 020 als assistent trainer. (zondag a.s. op de bank in Leeuwarden)
Deze man is met zijn eerdere uitspraken om meer tijd aan zijn thuisfront te besteden niet meer geloofwaardig, voor zo ver hij dit was.
Blijkt het toch een gladjanus te zijn.

Destroyer

Citaat van: Vlampiep op februari 02, 2023, 18:38:02
Deze man is met zijn eerdere uitspraken om meer tijd aan zijn thuisfront te besteden niet meer geloofwaardig, voor zo ver hij dit was.
Blijkt het toch een gladjanus te zijn.

Ook dat is geen nieuws. Niet weer hier.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Gelderlander

Citaat van: Vlampiep op februari 02, 2023, 18:38:02
Deze man is met zijn eerdere uitspraken om meer tijd aan zijn thuisfront te besteden niet meer geloofwaardig, voor zo ver hij dit was.
Blijkt het toch een gladjanus te zijn.
Vreselijk, wat ben jij een zielig figuur, volgens mij is iedereen vrij in het doen van dingen die jou toevallig niet aanstaan.
Je bent waarschijnlijk ook een aanbidder van de harde kern uit rotterdam

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Gelderlander op februari 02, 2023, 22:31:00
Vreselijk, wat ben jij een zielig figuur, volgens mij is iedereen vrij in het doen van dingen die jou toevallig niet aanstaan.
Je bent waarschijnlijk ook een aanbidder van de harde kern uit rotterdam

Ah, Koos ook weer terug. Je eerste 3 posts beloven alvast weer veel goeds. Welkom :_schater
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Vlampiep

Citaat van: Gelderlander op februari 02, 2023, 22:31:00
Vreselijk, wat ben jij een zielig figuur, volgens mij is iedereen vrij in het doen van dingen die jou toevallig niet aanstaan.
Je bent waarschijnlijk ook een aanbidder van de harde kern uit rotterdam
Zeg Gelderse rookworst, ga jij eens heel snel terug naat de stampot.