Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Dat clubje is ook niet best hoor 8P
Wel mooi dat W2 heeft gewonnen.... :thumbsup

hobbes


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Noordcambuur op maart 13, 2021, 19:12:43
Dat clubje is ook niet best hoor 8P
Wel mooi dat W2 heeft gewonnen.... :thumbsup
Van mij had emmen er wel in mogen blijven en WII er uit...
Henk, held, bedankt

EdsjeSCC

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 13, 2021, 20:33:06
Van mij had emmen er wel in mogen blijven en WII er uit...

Het liefst had ik gewoon rkc, gerechtigheid

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: EdsjeSCC op maart 13, 2021, 20:46:24
Het liefst had ik gewoon rkc, gerechtigheid

klopt en dat kan nog best
Henk, held, bedankt

hobbes

ADO staan waar ze horen iig

sunderland

Citaat van: EdsjeSCC op maart 13, 2021, 20:46:24
Het liefst had ik gewoon rkc, gerechtigheid
eigenlijk wel. Vind wel dat rkc zich neutraal opstelde en zelfs zei dat het gewoon prima was dat ze degradeerden.Kon ook niet anders. Met laag budget spelen ze wel leuk voetbal

sunderland

Die Ruud brood speelt weer het zelfde toevals voetbal.

Sakas

Laat sien ast foor Cambuur bist!

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Specuveter

Veel te veel aandacht hier voor die stinkboeren.

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op maart 16, 2021, 10:40:22
Veel te veel aandacht hier voor die stinkboeren.
heb gisteren ook ff op mijn werk met een dkver over gehad.
Hij is al een tijdje er helemaal klaar mee en neemt geen seizoenkaart meer.
Hij vertelde me dat ze de begroting naar beneden moeten bijstellen ze hebben een veel te grote broek aan.

Noordcambuur

Dat het negatief in het nieuws komt kan ik alleen maar van smullen  :thumbsup

Viper

Advocatenduo Wanker en Wanker wil SC Heerenveen helpen

Hans en Wim Anker willen zich inzetten voor SC Heerenveen. Dat heeft het illustere advocatenduo aan de clubleiding laten weten onder het genot van een glaasje jenever. "We denken niet in kampen, we zijn neutraal", laat Wim Anker weten. "We hebben al 42 jaar een seizoenskaart en maken ons zorgen over onze club. We hebben aangeboden te helpen. We willen alles doen, maakt niet uit wat."

https://www.omropfryslan.nl/nieuws/1043677-advocatenduo-anker-en-anker-wil-sc-heerenveen-helpen

Je kunt natuurlijk nog altijd deze clowns laten opdraven :_schater

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Viper op maart 23, 2021, 11:54:26
Advocatenduo Wanker en Wanker wil SC Heerenveen helpen

Hans en Wim Anker willen zich inzetten voor SC Heerenveen. Dat heeft het illustere advocatenduo aan de clubleiding laten weten onder het genot van een glaasje jenever. "We denken niet in kampen, we zijn neutraal", laat Wim Anker weten. "We hebben al 42 jaar een seizoenskaart en maken ons zorgen over onze club. We hebben aangeboden te helpen. We willen alles doen, maakt niet uit wat."

https://www.omropfryslan.nl/nieuws/1043677-advocatenduo-anker-en-anker-wil-sc-heerenveen-helpen

Je kunt natuurlijk nog altijd deze clowns laten opdraven :_schater
Maar ook een motivatietraining voor de selectie behoort tot de mogelijkheden

Ik ben voor :_schater
Henk, held, bedankt