Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

Mike SCC

Citaat van: Vlampiep op maart 19, 2024, 13:01:58
Nou alles wat jij benoemt uitgezondrrd de gestolen identiteit is ook op onze Volksclub van toepassing. :zweep

Kom op zeg  :rodekaart

PePe

Is Rik Reinsma een DKV fan? Hij zat afgelopen zondag naast Flap bij de wedstrijd Grun - Dkv.

Grijskijkert

Citaat van: PePe op januari 28, 2025, 19:24:05
Is Rik Reinsma een DKV fan? Hij zat afgelopen zondag naast Flap bij de wedstrijd Grun - Dkv.
Wat is het probleem dat een assistent trainer een wedstrijd bezoekt met een vriend? Dat er mensen zijn die er van alles bij fantaseren is ronduit sneu..
IN HENK WE TRUST!!!

PePe

Citaat van: Grijskijkert op januari 28, 2025, 19:38:47
Wat is het probleem dat een assistent trainer een wedstrijd bezoekt met een vriend? Dat er mensen zijn die er van alles bij fantaseren is ronduit sneu..

Ik stel een vraag, en jij begint te fantaseren.

Grijskijkert

Citaat van: PePe op januari 30, 2025, 17:37:52
Ik stel een vraag, en jij begint te fantaseren.
Ik weet niet waar jij het over hebt, maar ik zou als ik jou was eerst een poging wagen om beter te lezen voor je bijdehand gaat doen....
IN HENK WE TRUST!!!

PePe

Citaat van: Grijskijkert op januari 30, 2025, 18:19:59
Ik weet niet waar jij het over hebt, maar ik zou als ik jou was eerst een poging wagen om beter te lezen voor je bijdehand gaat doen....

Als je het antwoordt op mijn vraag niet weet, dan heb ik niks aan een reactie van jou.

Galdiano

Citaat van: PePe op januari 30, 2025, 20:46:02
Als je het antwoordt op mijn vraag niet weet, dan heb ik niks aan een reactie van jou.

Hij is ??n van de beste vrienden van Vlap. Laatst nog samen op voetbaltrip geweest naar Londen.
Of die een sk heeft gehad bij die boeren weet ik niet zeker. Maar die geluiden hoor ik wel.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Delfzijl/Cambuur

Bekrompen gedoe hier.....
Ook ik heb een beste vriend, hij is voor de plaatselijke Fc. Ik pik af en toe daar ook een wedstrijdje mee.
Ik wordt ook blij van een amateur potje hier en daar.
Heb al jaaren seisoenkaarten Cambuur.
Vanaf de oude knipkaarten, wie kent ze nog. Net als bij de NS.
Knipje en je mocht er in.
Moraal van het verhaal, laat een ieder toch met rust. Kijk lekker voetbal waar je wilt. Club liefde zit in je.

PePe

Citaat van: Galdiano op januari 30, 2025, 22:30:09
Hij is ??n van de beste vrienden van Vlap. Laatst nog samen op voetbaltrip geweest naar Londen.
Of die een sk heeft gehad bij die boeren weet ik niet zeker. Maar die geluiden hoor ik wel.

Dit is een inhoudelijk antwoordt op mijn vraag.
Zo kunnen we elkaar informeren.

Grijskijkert

Citaat van: PePe op januari 30, 2025, 20:46:02
Als je het antwoordt op mijn vraag niet weet, dan heb ik niks aan een reactie van jou.
ga maar lekker door met je domme vragen en dito reactie, had al geen hoge pet van je op, maar nu ga je voor mij op zwart..
IN HENK WE TRUST!!!

Zuid1991

#1060
Citaat van: Grijskijkert op januari 31, 2025, 00:41:38
ga maar lekker door met je domme vragen en dito reactie, had al geen hoge pet van je op, maar nu ga je voor mij op zwart..
Grijskijker, volgens mij weet jij best veel over de ins en outs van de club en heb je een geel blauw hart.
Maar, ik heb het gevoel dat jij je stempel wel heel erg wilt doordrukken hier, en je een andere mening niet ?accepteert?.
Ieder zijn mening natuurlijk en je kunt het oneens zijn. Maar behandel ieder zijn antwoord en reactie wel met respect en draaf niet zo door, door continu te reageren op een ander. Een voorbeeld is door veelal dat ?irritante?, vetgedrukte te gebruiken icm woorden/zinnen van een ander.
Verder is het leuk om te lezen dat je hier soms goede geruchten deelt. Wilde ik nog kwijt.  |:)

Grijskijkert

Citaat van: Zuid1991 op januari 31, 2025, 07:32:45
Grijskijker, volgens mij weet jij best veel over de ins en outs van de club en heb je een geel blauw hart.
Maar, ik heb het gevoel dat jij je stempel wel heel erg wilt doordrukken hier, en je een andere mening niet ?accepteert?.
Ieder zijn mening natuurlijk en je kunt het oneens zijn. Maar behandel ieder zijn antwoord en reactie wel met respect en draaf niet zo door, door continu te reageren op een ander. Een voorbeeld is door veelal dat ?irritante?, vetgedrukte te gebruiken icm woorden/zinnen van een ander.
Verder is het leuk om te lezen dat je hier goede geruchten deelt. Wilde ik nog kwijt.  |:)
:_schater :zucht
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Citaat van: Zuid1991 op januari 31, 2025, 07:32:45
Grijskijker, volgens mij weet jij best veel over de ins en outs van de club en heb je een geel blauw hart.
Maar, ik heb het gevoel dat jij je stempel wel heel erg wilt doordrukken hier, en je een andere mening niet ?accepteert?.
Ieder zijn mening natuurlijk en je kunt het oneens zijn. Maar behandel ieder zijn antwoord en reactie wel met respect en draaf niet zo door, door continu te reageren op een ander. Een voorbeeld is door veelal dat ?irritante?, vetgedrukte te gebruiken icm woorden/zinnen van een ander.
Verder is het leuk om te lezen dat je hier soms goede geruchten deelt. Wilde ik nog kwijt.  |:)
Zuid1991 goed verwoord  :thumbsup

Grijskijkert

Citaat van: Noordcambuur op januari 31, 2025, 10:00:56
Zuid1991 goed verwoord  :thumbsup
Ja he goed dat iemand alleen maar met een verwijt komt en het vervolgens zelf doet(wat ook niet de eerste keer is) wat hij/zij een ander verwijt. Dus ook maar op zwart....
IN HENK WE TRUST!!!

Zuid1991

Citaat van: Grijskijkert op januari 31, 2025, 10:08:44
Ja he goed dat iemand alleen maar met een verwijt komt en het vervolgens zelf doet(wat ook niet de eerste keer is) wat hij/zij een ander verwijt. Dus ook maar op zwart....
Je kunt het eens of oneens zijn hier. Daar is een forum voor.
Maar doe het met respect als je reageert op een bericht van een ander.
Je kunt betweterig overkomen hier, daar is niks mis mee.
Maar doe het volwassen, de toon maakt de muziek, dat is mijn mening.
Fijne matchday  |:)