Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: hobbes op maart 21, 2017, 08:56:33
Ook wel weer typerend dat de LC er vandaag in anderhalve pagina uitleg van doet dat het eigenlijk niks met Dkv te maken heeft en dat het maar een klein groepje is blablabla.
Ik heb AZ nergens over zeuren en zeiken toen het Afas stadion voor 1/3 met Cambuur supporters was gevuld.
Ook de AZ supporters hebben zich absoluut niet gestoord dat wij onze club aanmoedigden.
Heb het zelf 2 jaar geleden ook ondervonden toen ik was uitgenodigd en op de hoofdtribune zat. Toen stoorden die gierrijders zich aan het juichen toen wij gelijk maakten en waren gelijk vijandig en wilden dat we onze mond dicht hielden. Heb even geïnformeerd naar hun verstandelijk vermogen en kreeg onmiddellijk bevestigd dat die Neanderthalers niet deugden. Dat was ook gelijk de laatste keer dat ik daar ooit zal komen.




zeewolde

Citaat van: Vlampiep op maart 21, 2017, 10:41:45
Ik heb AZ nergens over zeuren en zeiken toen het Afas stadion voor 1/3 met Cambuur supporters was gevuld.
Ook de AZ supporters hebben zich absoluut niet gestoord dat wij onze club aanmoedigden.
Heb het zelf 2 jaar geleden ook ondervonden toen ik was uitgenodigd en op de hoofdtribune zat. Toen stoorden die gierrijders zich aan het juichen toen wij gelijk maakten en waren gelijk vijandig en wilden dat we onze mond dicht hielden. Heb even geïnformeerd naar hun verstandelijk vermogen en kreeg onmiddellijk bevestigd dat die Neanderthalers niet deugden. Dat was ook gelijk de laatste keer dat ik daar ooit zal komen.
Wat denk je dat er gebeurt als er dkv-ers bij ons gaan juichen als ze scoren?

hobbes

Citaat van: zeewolde op maart 21, 2017, 10:50:59
Wat denk je dat er gebeurt als er dkv-ers bij ons gaan juichen als ze scoren?

Hetzelfde en dat wordt dan breed uitgemeten in de pers. Over wat er daar gebeurt hoor je eigenlijk nooit iets.

Vlampiep

Citaat van: zeewolde op maart 21, 2017, 10:50:59
Wat denk je dat er gebeurt als er dkv-ers bij ons gaan juichen als ze scoren?
Ik heb vele malen supporters van de uit club om mij heen gehad en heb mij er ook niet aan gestoord. Maar ja bij ons zitten ook van die Neanderthalers op de tribune waarbij ook ernstig aan hun verstandelijk vermogen mag worden getwijfeld. Dat hebben we onlangs nog meegemaakt tegen Feijenoord.
Het is jammer dat bij voetbal de gasten in een kooi moeten worden opgesloten, terwijl bij alle andere sporten alles gewoon door elkaar zit of staat zonder dat dit iedere keer escaleert.

Lore

Citaat van: Vlampiep op maart 21, 2017, 11:10:34
Ik heb vele malen supporters van de uit club om mij heen gehad en heb mij er ook niet aan gestoord. Maar ja bij ons zitten ook van die Neanderthalers op de tribune waarbij ook ernstig aan hun verstandelijk vermogen mag worden getwijfeld. Dat hebben we onlangs nog meegemaakt tegen Feijenoord.
Het is jammer dat bij voetbal de gasten in een kooi moeten worden opgesloten, terwijl bij alle andere sporten alles gewoon door elkaar zit of staat zonder dat dit iedere keer escaleert.

Precies, Volendam uit zou de norm moeten zijn. Wat een feest, maar helaas is het een uitzondering

LWD vak 7

gaat weer lekker met de aartsvijand

Noordcambuur

Prachtig weer een top weekend maandag mijn collega weer ff woordje toespreken :y

denistel

die lui binne weer goed bezig stelletje adders

Yellow Army

Area 58

Geelblauwstiens

Je zal maar met zo'n vaantje aan je spiegel rondrijden??????????????????????

Viper

Dat is sowieso walgelijk!

Marc S

Zonde van de tractors  :_schater :_schater

PePe

#387
Citaat van: Marc S op april 01, 2017, 23:19:38
Zonde van de tractors  :_schater :_schater

Tractors zonder spiegel, alleen maar mooi man!!

Politie vandaag bij dkv:
http://www.voetbalinside.nl/item/35831

Noordcambuur

Citaat van: Geelblauwstiens op april 01, 2017, 23:11:05
Je zal maar met zo'n vaantje aan je spiegel rondrijden??????????????????????
die moet je van de weg rijden :y

Geelblauwstiens

Citaat van: Noordcambuur op april 02, 2017, 09:58:31
die moet je van de weg rijden :y

Vriendelijk toelachen werkt ook ?