Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

DayDreamer

Ze draaiden jarenlang miljoenenverlies, dit werd gecompenseerd door transfermiljoenen.
Ik ben bang dat ze net op tijd van koers veranderen.
Al is het natuurlijk even afwachten hoe het publiek daar gaat reageren de komende tijd als de resultaten wat tegenvallen.

Casuals-lwd

Citaat van: DayDreamer op september 08, 2014, 12:01:57
Ze draaiden jarenlang miljoenenverlies, dit werd gecompenseerd door transfermiljoenen.
Ik ben bang dat ze net op tijd van koers veranderen.
Al is het natuurlijk even afwachten hoe het publiek daar gaat reageren de komende tijd als de resultaten wat tegenvallen.
Kunstgebitten invasie! :_schater

Voorstopper

Citaat van: DayDreamer op september 08, 2014, 12:01:57
Ze draaiden jarenlang miljoenenverlies, dit werd gecompenseerd door transfermiljoenen.
Ik ben bang dat ze net op tijd van koers veranderen.
Al is het natuurlijk even afwachten hoe het publiek daar gaat reageren de komende tijd als de resultaten wat tegenvallen.

Zoals ook bij ons zijn er altijd de succes-supporters. Kijk maar naar de verkoop van seizoenkaarten nadat er door Cambuur gepromoveerd is. En die komen straks bij ons voetbal kijken omdat de resultaten hier straks beter zijn dan 30 km verderop :)

drg

Citaat van: DayDreamer op september 08, 2014, 12:01:57
Ze draaiden jarenlang miljoenenverlies, dit werd gecompenseerd door transfermiljoenen.
Ik ben bang dat ze net op tijd van koers veranderen.
Al is het natuurlijk even afwachten hoe het publiek daar gaat reageren de komende tijd als de resultaten wat tegenvallen.

Dan zitten ze heel gauw op toeschouwersaantallen die bij ons in de buurt komen, en die van ons blijven maar stijgen.

Dokkumer

En dan deze reactie  :_schater
CiteerDeze bestuurders gaan het niet redden. De ambitie is naar beneden bijgesteld ...Ze durven geen initiatief te nemen... Ze denken in cijfers, terwijl voetbal vooral emotie is ... De club is van de supporters, zij willen een herkenbaar knokkend team zien! Heerenveen had voor ruim 30.000 seizoen kaarten aanvragen. Meer dan 30 procent is in drie jaar verdwenen..! Hans Vonk is een marionet, en luistert meer naar Riemer dan naar zijn eigen vrouw ... Nog 3 jaar zo doorgaan en Jan De Jonge staat weer voor de groep, in de Jupiler Legae ...
Wat een inzicht heeft die persoon  :thumbsup :thumbsup

Marc S

Citaat van: Dokkumer op september 08, 2014, 14:46:58
En dan deze reactie  :_schaterWat een inzicht heeft die persoon  :thumbsup :thumbsup

Tja wat dat betreft hebben ze een goed voorbeeld aan Roda, kan het ook ineens heel snel gaan.

speculeter

Heerlijk hè! !
Zulk nieuws.

dit is mien club

als we twee keer winnen, dan pas ben ik blij
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Yellow Army

Citaat van: Dokkumer op september 08, 2014, 14:46:58
En dan deze reactie  :_schaterWat een inzicht heeft die persoon  :thumbsup :thumbsup

Dat heet voortschrijdend inzicht.  Overigens het eerste zinnigs wat ik uit dkv-muil hoor.
Area 58

TARGET

#24
We kunnen lullen wat we willen..  Hebben we al een verbouwd of nieuw stadion.!? Hier in Leeuwarden liggen ze ook te slapen..
Kunnen ze wat voor de stad en de club SC Cambuur doen twijfelen ze nog steeds over een nieuw of verbouwd stadion.. zolang er hier niks komt wordt het hier ook niks degraderen we weer en zijn we terug bij af.. Nu moeten we erbij zijn..!! Maarjah helaas ligt de Gemeente te slapen.. en wachten ze weer te lang zodat ze daar in dkv alles weer zo krijgen zoals het was.!!

TARGET

Ook mis ik dat we niet met zen allen verhaal gaan halen waarom het zolang duurt.. zo staan we toch bekend.?!

Marc S

Citaat van: TARGET op september 08, 2014, 18:35:58
We kunnen lullen wat we willen..  Hebben we al een verbouwd of nieuw stadion.!? Hier in Leeuwarden liggen ze ook te slapen..
Kunnen ze wat voor de stad en de club SC Cambuur doen twijfelen ze nog steeds over een nieuw of verbouwd stadion.. zolang er hier niks komt wordt het hier ook niks degraderen we weer en zijn we terug bij af.. Nu moeten we erbij zijn..!! Maarjah helaas ligt de Gemeente te slapen.. en wachten ze weer te lang zodat ze daar in dkv alles weer zo krijgen zoals het was.!!

Uitslag van dat onderzoek zou pas in november/december komen hadden ze in maart gezegd.

TARGET

Het duurt allemaal te lang.!!

Yellow Army

Citaat van: TARGET op september 08, 2014, 18:52:54
Ook mis ik dat we niet met zen allen verhaal gaan halen waarom het zolang duurt.. zo staan we toch bekend.?!

Wie mutte we nou weer de stad utjage?
Area 58

Len Cantello

Waarom heeft dkv weer een eigen topic? Te veel eer voor die mesthappers. En zonde van de tijd.  :rodekaart
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli