Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

J.v.G.

Is er al sprake van het Tobiasen effect?

Noordcambuur


Vlampiep

Citaat van: sunderland op februari 06, 2022, 10:03:46
ja hoorde het hem ook zeggen. Wat een vreselijk figuur ben je dan om Jansen een trap na te geven.
Het is een vreselijke akelige kerel die daar past binnen dat stel bestuurlijke galbakken en TS.
Heerlijk om te zien hoe het daar toegaat en die hele strontbult verandert in een chemisch stinkende afval put.

J.v.G.

Citaat van: Noordcambuur op februari 06, 2022, 10:39:55
nog niet  :_schater
Hij trekt zijn laatste reeks van Almere anders aardig door bij DKV.

Galdiano

#859
Het is hier drukker dan in de andere topics...

Laten we maar met wat meer zorgen naar onze eigen prestaties kijken.
En ja je van Utrecht verliezen, maar op de manier vam gister niet na een 0-2 voorsprong.

Als Mees er niet is, lijkt het helemaal nergens meer op.
Het is te hopen dat zijn hoornvlies niet beschadigd is, dan kun je aardig ver van huis zijn.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

J.v.G.

Citaat van: Galdiano op februari 06, 2022, 11:19:50
Het is hier drukker dan in de andere topics...

Laten we maar met wat meer zorgen naar onze eigen prestaties kijken.
En ja je van Utrecht verliezen, maar op de manier vam gister niet na een 0-2 voorsprong.

Als Mees er niet is, lijkt het helemaal nergens meer op.
Het is te hopen dat zijn hoornvlies niet beschadigd is, dan kun je aardig ver van huis zijn.
Tegen AZ speel je wat gelukkig gelijk en tegen Utrecht verlies je wat ongelukkig, maar om je dan gelijk zorgen te maken lijkt mij wat overdreven.

Specuveter

Nogmaals....
Uit laatste 5 wedstrijden 3 puntjes.
Word wel tijd voor een driepunter Zaterdag!!

Bankzitter

En Heerenveen-N.E.C. in hetzelfde weekend.
We kunnen weer wat afstand nemen op 1 van beide voor een plek in het linkerrijtje.

EdsjeSCC

Citaat van: Specuveter op februari 06, 2022, 11:33:52
Nogmaals....
Uit laatste 5 wedstrijden 3 puntjes.
Word wel tijd voor een driepunter Zaterdag!!

Pec moet je gewoon winnen

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op februari 06, 2022, 11:33:52
Nogmaals....
Uit laatste 5 wedstrijden 3 puntjes.
Word wel tijd voor een driepunter Zaterdag!!
klopt wordt tijd weer voor 3 punten maar het is een heel ander pec dan de vorige ontmoeting.

drg

Citaat van: Noordcambuur op februari 06, 2022, 12:11:33
klopt wordt tijd weer voor 3 punten maar het is een heel ander pec dan de vorige ontmoeting.

Mooi moment om ze weer van koers te knikkeren  :devil

Lore

Citaat van: Vlampiep op februari 06, 2022, 10:01:20
Gisteravond liet die Ole Tobiasen weten in de nabespreking dat het spel onder hem verbeterd is en zij nu meer kansen cre?erden.
Nou dat biedt perspectief voor de komende wedstrijden  :_schater


Hahaha, daar kan je als toeschouwer nu net eventjes helemaal niets mee. Ze speelden tegen Fortuna, als je dan geen kansen cre?ert wordt het heel armoedig

LWD vak 7

Als ze nog boven ons willen eindigen, zullen ze toch iets beter hun best moeten doen. Als je die van Hooijdonk ook ziet ballen. Wat een beleid.

Specuveter

Haye valt ook dik tegen.
Het is niks met niks daar.
En dan zie je die seniele advocaten zitten.
Laat ze daar maar lekker zo doorgaan!

Noordcambuur

Had vandaag ff mot met mijn collega (dkver).
Ik begon met hem er over heb je wat genoten van de wedstrijd van gisteravond?.. 8P
Ik blijf wel genieten als dit nog ff volhouden zo?7 nederlagen :thumbsup