Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: speculeter op september 15, 2019, 15:31:16
Weer lekker gezakt op de ranglijst.
Ze komen alweer dicht bij de degradatie streep :_schater
ik hoop zo dat ze volgende week ook weer verliezen tegen Utrecht.

Viper

Er is werkelijk niets meer over van het geconstrueerde knuffelimago van Heerenveen. De geestelijke vaders Riemer en Foppe moeten op hun sterfbed toezien hoe hun kindje aan het infuus ligt.

De hoempapa-club is inmiddels het speeltje geworden van een gladjanus uit het westen, die niet weet of er lucht of stront in een bal zit. Anders dan wat deze zelfbenoemde directeur beweert blijven sponsoren maar weglopen. Na twee loze beloftes is er nog altijd geen hoofdsponsor gepresenteerd en verdampt er iedere maand 6 ton. Dan zijn er nog de bestuurlijke tegenstellingen en andere hoofdpijndossiers, zoals de hoge huur van het stadion. De club is hersendood en wordt kunstmatig in leven gehouden door de transfers uit het verleden en de opbrengst van een paar gevulde koeken.

Het Abe Lenstra Stadion, ooit het epicentrum van een collectief Fries orgasme, is veranderd in een vol gescheten beerput aan een troosteloze snelweg. Het verwende klapvee keert de club massaal de rug toe, met pijnlijk lege tribunes als gevolg. Niemand wil zich nog associeren met deze teloorgang. Het ongegeneerd neerkijken op onze club en het gedweep met de Friese cultuur lijkt eindelijk plaats te maken voor berusting en afkeer van het eigene.

Eigenlijk is dit een bevestiging van wat wij al jaren roepen; alles is nep. Een goedkoop theaterstuk waarvan je meteen weet hoe het afloopt. Heerenveen is hard op weg om de Roda van het noorden te worden.

speculeter


Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

DK

Citaat van: Viper op september 26, 2019, 15:11:21
...

Eigenlijk is dit een bevestiging van wat wij al jaren roepen; alles is nep. Een goedkoop theaterstuk waarvan je meteen weet hoe het afloopt. Heerenveen is hard op weg om de Roda van het noorden te worden.

mooi gesproken! nu nog ff snel een keer degraderen!

Vlampiep

Mooi verwoord en niet gechargeerd :_schater :_schater |:) |:)

Bankzitter

Als de trend zich daar doorzet en wij met een nieuwe stadion de stijgende lijn pakken, is het gat niet eens zo heel erg groot meer... .

speculeter

Citaat van: Bankzitter op september 26, 2019, 18:52:05
Als de trend zich daar doorzet en wij met een nieuwe stadion de stijgende lijn pakken, is het gat niet eens zo heel erg groot meer... .
Beter gezegd....over twee jaar zijn wij ze voorbij gestreefd  :)

zeewolde

Bezettingsgraad stadion is nog maar 64%.
Allen Fortuna en AZ ( door de wedstrijden in Den Haag ) scoren slechter

Viper

In absolute aantallen valt de score nog mee, maar het blijft een stadion dat gebaseerd is op doorgeslagen ambitie. Dat kun je overigens ook van Groningen zeggen.

Noordcambuur

Citaat van: zeewolde op oktober 15, 2019, 13:17:43
Bezettingsgraad stadion is nog maar 64%.
Allen Fortuna en AZ ( door de wedstrijden in Den Haag ) scoren slechter
wat denken jullie wat de bezettingsgraad in het nieuwe stadion gaat worden.

Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op oktober 15, 2019, 18:43:42
wat denken jullie wat de bezettingsgraad in het nieuwe stadion gaat worden.

In de ere of eerste divisie is een groot verschil.

Als wij als doel hebben de 14de club van NL te worden. (wat uit onderzoek blijkt)
denk ik echt wel op termijn dat in de ere structureel 12.500 tot 15.000 man gaan komen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Destroyer

Tussen 10 en 12,5k in eerste instantie hangt zeker van eredivisie af. Er valt nog te bouwen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: zeewolde op oktober 15, 2019, 13:17:43
Bezettingsgraad stadion is nog maar 64%.
Allen Fortuna en AZ ( door de wedstrijden in Den Haag ) scoren slechter

Heracles haar onderkomen is aantal  jaren geleden ook verbouwd maar zit nagenoeg nooit vol..
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bankzitter

Het huidige stadion genereert geen geld, oa door gebrek aan sponsorruimten maar ook door de faciliteiten.
Per toeschouwer/sponsor zullen we dus meer gaan verdienen, de vraag is dan alleen of dat opweegt tegen de kosten.