Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Hoe kan je een begroting omhoog doen van 17.5 miljoen naar 19.1 miljoen  :?

Viper

In feite is dit de erfenis van de megalomanie van de jaren 90 en 00, waarin de hooibalen tot aan de hemel werden gestapeld. De club was in de ogen van veel Friese bestuurders de bakermat van succes. Het blijkt gewoon een hulpbehoevend bedrijf met een flinterdunne basis. Voltreffers op de transfermarkt en schimmige geldstromen konden dit circus al die tijd draaiende houden.

Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op september 28, 2023, 11:41:58
Hoe kan je een begroting omhoog doen van 17.5 miljoen naar 19.1 miljoen  :?

Klopt ook weer geen ene reet van! Sponsors lopen nog steeds weg!
Als Henk terug komt en de sfeer wordt weer beter en het nieuwe stadion, kan dat wel eens het laatste zetje naar de afgrond zijn van DKV!  _O_
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op september 28, 2023, 12:01:56
Klopt ook weer geen ene reet van! Sponsors lopen nog steeds weg!
Als Henk terug komt en de sfeer wordt weer beter en het nieuwe stadion, kan dat wel eens het laatste zetje naar de afgrond zijn van DKV!  _O_
waar kan ik tekenen  :P

Noordcambuur

En nu weer vragen bij de gemeente of provincie om geld.
En de verhuurder moet ook water bij de wijn doen nooit doen?..

Op voetbalprimeur staat het nu ook op en al die reacties heerlijk :thumbsup

Mike SCC

Citaat van: Viper op september 28, 2023, 11:47:58
In feite is dit de erfenis van de megalomanie van de jaren 90 en 00, waarin de hooibalen tot aan de hemel werden gestapeld. De club was in de ogen van veel Friese bestuurders de bakermat van succes. Het blijkt gewoon een hulpbehoevend bedrijf met een flinterdunne basis. Voltreffers op de transfermarkt en schimmige geldstromen konden dit circus al die tijd draaiende houden.

:_schater

Je zal er maar supporter toeschouwer van zijn...

Viper

Ja, alles is merkwaardig aan die club.

De plaats Heerenveen is lelijk en doods.

De club heeft een inwisselbare identiteit en zou dus ook prima in Joure of Lemmer kunnen gedijen.

Het stadion is te groot en past totaal niet in de omgeving.

De weg naar het stadion is niet spannend. Deze bestaat louter uit weilanden, industrie of bejaardenwoningen.

De naam Heerenveen: welke club heeft in vredesnaam vijf E?s in de naam?

De clubkleuren (blauw en wit) zijn kil.

De shirts zijn niet mooi. Ze zijn door BBC zelfs verkozen tot ??n van de lelijkste ooit.

Het volkslied heeft geen temperament. Tijdens de opvoering zie je het ongemak in de ogen van de spelers.

De club trekt exorbitant veel dagjesmensen aan die met vrijkaarten worden gelokt.

De sfeer in het stadion is tam en kunstmatig. Het publiek veert alleen op bij een doelpunt, met uitzondering van de dorpsidioten Anker en Anker.

De sfeer buiten het stadion heeft iets weg van de Elfstedentocht. Je ziet gebreide truien, dweilorkesten en koek-en-zopie.

Ze pretenderen een oer-Friese club te zijn, maar alle uittingen zijn gewoon in het Nederlands.

De club bindt allerlei Friese B-artiesten aan zich. Zo pronkt acrobaat Epke Zonderland (uit Lemmer) op een wanstaltige graffiti-muur.

Ze noemen zichzelf d? club van Friesland, maar bij iedere laatste training voor de derby staan ze al 1-0 achter.

Ze vinden zichzelf voorbeeldig, maar ontkennen ook doorgesnoven ?capuchonnetjes? in huis te hebben.

Er heerst continu een sterk verlangen naar het verleden. De aanbidding van Riemer en Foppe heeft iets miserabels.

SC Heerenveen is folkloristische mega-sekte.

Inferno-058

Citaat van: Viper op september 28, 2023, 13:53:02
Ja, alles is merkwaardig aan die club.

De plaats Heerenveen is lelijk en doods.

De club heeft een inwisselbare identiteit en zou dus ook prima in Joure of Lemmer kunnen gedijen.

Het stadion is te groot en past totaal niet in de omgeving.

De weg naar het stadion is niet spannend. Deze bestaat louter uit weilanden, industrie of bejaardenwoningen.

De naam Heerenveen: welke club heeft in vredesnaam vijf E?s in de naam?

De clubkleuren (blauw en wit) zijn kil.

De shirts zijn niet mooi. Ze zijn door BBC zelfs verkozen tot ??n van de lelijkste ooit.

Het volkslied heeft geen temperament. Tijdens de opvoering zie je het ongemak in de ogen van de spelers.

De club trekt exorbitant veel dagjesmensen aan die met vrijkaarten worden gelokt.

De sfeer in het stadion is tam en kunstmatig. Het publiek veert alleen op bij een doelpunt, met uitzondering van de dorpsidioten Anker en Anker.

De sfeer buiten het stadion heeft iets weg van de Elfstedentocht. Je ziet gebreide truien, dweilorkesten en koek-en-zopie.

Ze pretenderen een oer-Friese club te zijn, maar alle uittingen zijn gewoon in het Nederlands.

De club bindt allerlei Friese B-artiesten aan zich. Zo pronkt acrobaat Epke Zonderland (uit Lemmer) op een wanstaltige graffiti-muur.

Ze noemen zichzelf d? club van Friesland, maar bij iedere laatste training voor de derby staan ze al 1-0 achter.

Ze vinden zichzelf voorbeeldig, maar ontkennen ook doorgesnoven ?capuchonnetjes? in huis te hebben.

Er heerst continu een sterk verlangen naar het verleden. De aanbidding van Riemer en Foppe heeft iets miserabels.

SC Heerenveen is folkloristische mega-sekte.
Fantastisch samengevat

Mike SCC

 _O_ _O_ _O_

Daar zit geen woord Spaans bij  :thumbsup

PePe

Citaat van: Viper op september 28, 2023, 13:53:02
Ja, alles is merkwaardig aan die club.

De plaats Heerenveen is lelijk en doods.

De club heeft een inwisselbare identiteit en zou dus ook prima in Joure of Lemmer kunnen gedijen.

Het stadion is te groot en past totaal niet in de omgeving.

De weg naar het stadion is niet spannend. Deze bestaat louter uit weilanden, industrie of bejaardenwoningen.

De naam Heerenveen: welke club heeft in vredesnaam vijf E?s in de naam?

De clubkleuren (blauw en wit) zijn kil.

De shirts zijn niet mooi. Ze zijn door BBC zelfs verkozen tot ??n van de lelijkste ooit.

Het volkslied heeft geen temperament. Tijdens de opvoering zie je het ongemak in de ogen van de spelers.

De club trekt exorbitant veel dagjesmensen aan die met vrijkaarten worden gelokt.

De sfeer in het stadion is tam en kunstmatig. Het publiek veert alleen op bij een doelpunt, met uitzondering van de dorpsidioten Anker en Anker.

De sfeer buiten het stadion heeft iets weg van de Elfstedentocht. Je ziet gebreide truien, dweilorkesten en koek-en-zopie.

Ze pretenderen een oer-Friese club te zijn, maar alle uittingen zijn gewoon in het Nederlands.

De club bindt allerlei Friese B-artiesten aan zich. Zo pronkt acrobaat Epke Zonderland (uit Lemmer) op een wanstaltige graffiti-muur.

Ze noemen zichzelf d? club van Friesland, maar bij iedere laatste training voor de derby staan ze al 1-0 achter.

Ze vinden zichzelf voorbeeldig, maar ontkennen ook doorgesnoven ?capuchonnetjes? in huis te hebben.

Er heerst continu een sterk verlangen naar het verleden. De aanbidding van Riemer en Foppe heeft iets miserabels.

SC Heerenveen is folkloristische mega-sekte.

Kees gelooft nog in Wonderen.

Noordcambuur

Vipier heel mooi gedaan  :thumbsup ben heel trots op je ;)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Heracles/ SC Grunn scenario ligt in het verschiet.

Alleen komen zij niet snel terug
Henk, held, bedankt

Noordcambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 28, 2023, 14:31:47
Heracles/ SC Grunn scenario ligt in het verschiet.

Alleen komen zij niet snel terug
zo ver is het nog niet Kuzmanovic  :_schater

Bankzitter

Heerlijk stuk Viper. Beetje meer van dit soort ongein maakt het forum een stuk leuker :)

PePe

Financieel en sportief een puinhoop, straks komt Riemer vd Velde ook nog terug.