Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead

Citaat van: zeewolde op oktober 18, 2015, 20:11:03
Wat moeten wij met die succes sponsors?

Volgens mij is dat het hele idee van sponsors. Bijdragen en meeliften op succes. Op een paar deals na ook bij ons

NRG

Dwight ziet het ook niet meer zitten..

El Ma-kri-niii

Zonde. Ik was juist zo tevreden over zijn prestaties

DK

Yep, opgestapt!! Als ze nu maar met hun strontpoten van Henk de Jong afblijven!!!

El Ma-kri-niii

Foppe de Haan gaat als tijdelijk assistent van Tieme Klompe op de bank zitten. Dit wordt schitterend. Die ouwe lul vindt zichzelf nog veel te goed  l0l

R-member

Ik had liever volgende week zijn ontslag gehad!
No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!

Destroyer

Wat is het ook een miet die Lodeweges. Gaat even wa minder en weg is hij, zoals in het verleden bij meer clubs. Geen ruggengraat. Stumpertje.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: R-member op oktober 20, 2015, 20:15:21
Ik had liever volgende week zijn ontslag gehad!

Ik ook na een 0-3 nederlaag voor hun  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Collingwood

Citaat van: DK op oktober 20, 2015, 20:08:42
Yep, opgestapt!! Als ze nu maar met hun strontpoten van Henk de Jong afblijven!!!

Dacht ik ook meteen. Al kan ik me niet voorstellen dat Henk dat zou doen.
Kalmte alleen kan u redden.

mescc

Prachtig! de chaos is nu helemaal compleet |:)

el haj

Citaat van: Collingwood op oktober 20, 2015, 20:20:53
Dacht ik ook meteen. Al kan ik me niet voorstellen dat Henk dat zou doen.

Nee, je moet echt wel achterlijk zijn om (nu) in dat wespenmestkevernest te springen.

dizzhead

Ik hoop op Maaskant. Die weet hoe die een ploeg moet laten degraderen.  :_schater

Marc S

Citaat van: dizzhead op oktober 20, 2015, 20:30:41
Ik hoop op Maaskant. Die weet hoe die een ploeg moet laten degraderen.  :_schater

Dat zou mooi zijn zeg.

Bernardo


Marc S

Citaat van: Bernardo op oktober 20, 2015, 20:38:10
Foppe komt terug

Gaat al assistent fungeren voor 4 wedstrijden dacht ik.