Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

En dan altijd commentaar op het kunstgras veld van Cambuur hebben.

Noordcambuur

Dkv 4-1 aan de broek tegen het matige Zwolle .
Wat speelt dat dkv een matig seizoen dit jaar ze moeten er nog om denken dat ze niet verder zakken op de ranglijst.

Bankzitter

Technisch manager Gerry Hamstra is per direct vertrokken bij sc Heerenveen.  Geld is daar blijkbaar op en dat botste.
Hamstra was toch de man die de financiƫle tekorten daar nog enigszins wist te verbloemen. Opmerkelijke keuze.

Treb

Citaat van: Bankzitter op maart 09, 2021, 12:09:58
Technisch manager Gerry Hamstra is per direct vertrokken bij sc Heerenveen.  Geld is daar blijkbaar op en dat botste.
Hamstra was toch de man die de financiƫle tekorten daar nog enigszins wist te verbloemen. Opmerkelijke keuze.

Ach.. de provincie zal wel weer bijspringen.  :O

Vlampiep

De voorzitter heeft een hele grote broek aangetrokken toen hij zich zelf aanstelde.
Van al zijn toezeggingen en plannen is tot nu toe niets terecht gekomen.
Dat het in de clubleiding niet botert is meer dan duidelijk en zoals het spreekwoord luidt, als het schip dreigt te zinken verlaten alle ratten als eerste het schip.
Het zal mij benieuwen of Gert Jan benadert wordt voor de openstaande functie.

sunderland

Die gaat komen let maar op en zal heel snel botsen met rozenmond. Hoop wel dat rozenmond blijft  :devil

Vlampiep

Citaat van: sunderland op maart 09, 2021, 17:53:27
Die gaat komen let maar op en zal heel snel botsen met rozenmond. Hoop wel dat rozenmond blijft  :devil
Die paardenl..van een Rozenmond krijgt van mij een goed gevulde haverzak met suikerklontjes als hij DKV helemaal naar de filistijnen weet te helpen. :_schater

PePe


Noordcambuur

Na Gerrie Hamstra volgen er meer let maar eens op mijn woorden.
Dan heb je elk jaar miljoenen tekort en je verkoopt elk jaar je beste spelers dan gaat er toch iets mis daar.
En haal je spelers als Siem en Lasse dat zijn ook niet die voor dubbeltje spelen.
Neeee laat maar lekker gaan daar en ik hoop ook zo dat ze moeten inleveren.

Beul B

Tribunes afbreken.
Weer koeien op het grasveld
Riemer en Foppe kunnen hun oude beroep als BOER weer oppakken

iedereen blij!!

hobbes

Volgens mij probeert Omrop de aandacht wat te verleggen

https://omrop.frl/wHNT

zeewolde

Citaat van: hobbes op maart 10, 2021, 10:16:14
Volgens mij probeert Omrop de aandacht wat te verleggen

https://omrop.frl/wHNT
want ze mogen het twee weken lang alleen maar over Hamstra hebben?

hobbes

#657
Citaat van: zeewolde op maart 10, 2021, 10:30:28
want ze mogen het twee weken lang alleen maar over Hamstra hebben?

Nee, maar het artikel suggereert meer onrust dan er is. Op zich vind ik het logisch dat het stichting bestuur niet over het graf heen regeert en daar gaat nu over gepraat worden.

Ze zullen binnenkort ook wel met de suggestie komen dat Booy maar naar dkv moet omdat hij hier goed wel verricht.

PePe

Gerucht: Hamstra naar 020.

Bankzitter

Inmiddels bevestigd gaat met Overmars werken.
Ik snapte ook helemaal niks van die winterse transfers.
Ze horen bij de clubs  die het hardst geraakt gaan worden door verlies aan inkomsten dit seizoen. Komen zwaar in de problemen en dat gaat die Roozemond niet kunnen fixen.