Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Heeft de meeste goals gemaakt in zijn carri?re tegen Dkv.
Zal geen toeval zijn.

Treb

Daar ben ik dus echt totaal niet mee bezig.

Specuveter

Citaat van: PePe op november 01, 2021, 09:51:20
We staan inmiddels weer boven dkv  :_schater
Die gaan het nog zwaar zat krijgen.

Ollie

En wat een lege plekken ook weer in dat stadion!  l8l

Noordcambuur

Citaat van: Ollie op november 02, 2021, 12:25:45
En wat een lege plekken ook weer in dat stadion!  l8l
nog ff kunnen ze er een ring eraf halen en daarna plat gooien die hap.

thankyou

#785
Citaat van: PePe op november 07, 2021, 11:49:49
Nu al zin in 19 december om 12:15 uur.  |:)
Ik zou precies hetzelfde typen. Wedstrijd komt op een mooi moment denk ik. Laat ik het anders zeggen. In de vorige eredivisie jaren waren ze gewoon beter dan ons en waren wij de underdog. Nu denk ik oprecht dat zij eerder bang moeten zijn voor ons, dan wij voor hen.
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Noordcambuur

We moeten ze nog verder naar beneden duwen.
Het rommelt op alle fronten daar.
Ze kunnen niet eens een normale spits halen en er zit weinig waarde in de selectie op J.Veerman na.
Volgende week moeten ze thuis tegen Willem 2 ben heel benieuwd hoe dat gaat 2 slechte clubs .

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op november 07, 2021, 12:16:11
We moeten ze nog verder naar beneden duwen.
Het rommelt op alle fronten daar.
Ze kunnen niet eens een normale spits halen en er zit weinig waarde in de selectie op J.Veerman na.
Volgende week moeten ze thuis tegen Willem 2 ben heel benieuwd hoe dat gaat 2 slechte clubs .
zit er op te wachten wanneer ze hier een streek gaan leveren. De jaloezie zal groot zijn dus ?

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op november 07, 2021, 14:31:26
zit er op te wachten wanneer ze hier een streek gaan leveren. De jaloezie zal groot zijn dus ?
ik hoor het regelmatig van supporters van andere clubs Cambuur kan groter worden dan dkv.
Zeker op supporters gebied,?b.v de beleving op de tribunes.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op november 07, 2021, 14:31:26
zit er op te wachten wanneer ze hier een streek gaan leveren. De jaloezie zal groot zijn dus ?
Wat kunnen ze nog doen?
Henk, held, bedankt

hobbes

Citaat van: Noordcambuur op november 07, 2021, 16:12:30
ik hoor het regelmatig van supporters van andere clubs Cambuur kan groter worden dan dkv.
Zeker op supporters gebied,?b.v de beleving op de tribunes.

Qua beleving zijn we al jaren groter

Noordcambuur

Citaat van: hobbes op november 07, 2021, 16:44:25
Qua beleving zijn we al jaren groter
klopt ik hoop zo dat grote bedrijven onze mooie club sponseren.

Specuveter

Al twee jaar op zoek naar een spits...
En dan komen ze bij Van Hooijdonk uit :_schater

Grijskijkert

Citaat van: Specuveter op januari 21, 2022, 11:54:26
Al twee jaar op zoek naar een spits...
En dan komen ze bij Van Hooijdonk uit :_schater
Het is hunnie van harte gegund :zweep
IN HENK WE TRUST!!!

EdsjeSCC

Ik hoop van harte dat ze die slappe Haye ook nog kopen voor teveel geld