Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

Geelblauwstiens

Citaat van: Naastismis op januari 27, 2022, 18:29:07


Ze hebben een bod gedaan van 2 miljoen, geld is daar wel. De meeste eredivisieclubs hebben nog nooit zoveel betaald voor een speler
Een bod op wie?

Noordcambuur

Citaat van: Geelblauwstiens op januari 27, 2022, 19:22:26
Een bod op wie?
een spits uit Scandinavi? maar een bod van 2 miljoen is te weinig.
Bij dkv willen voor dubbeltje op de eerste rang.
Van Henk hebben ze ook nog een paar ton gekregen.

justremco

Waarschijnlijk 2 miljoen Zweedse kroon dan

Geelblauwstiens

Citaat van: Noordcambuur op januari 27, 2022, 19:59:37
een spits uit Scandinavi? maar een bod van 2 miljoen is te weinig.
Bij dkv willen voor dubbeltje op de eerste rang.
Van Henk hebben ze ook nog een paar ton gekregen.
Henk de Jong is een held

zeewolde

Citaat van: Noordcambuur op januari 27, 2022, 19:59:37
een spits uit Scandinavi? maar een bod van 2 miljoen is te weinig.
Bij dkv willen voor dubbeltje op de eerste rang.
Van Henk hebben ze ook nog een paar ton gekregen.
schijnt nu toch rond te zijn voor 2,3 miljoen.....
En ze willen ook nog een buitenspeler halen, zijn al met 1 bezig.....

Noordcambuur

Citaat van: zeewolde op januari 28, 2022, 08:11:31
schijnt nu toch rond te zijn voor 2,3 miljoen.....
En ze willen ook nog een buitenspeler halen, zijn al met 1 bezig.....
en nog van Aken,Haye en Gustafson en klopt ook nog een buitenspeler.

Ze gaan nu eindelijk geld uit geven maar er moet ook nog een trainer komen.

Grijskijkert

Citaat van: zeewolde op januari 28, 2022, 08:11:31
schijnt nu toch rond te zijn voor 2,3 miljoen.....
En ze willen ook nog een buitenspeler halen, zijn al met 1 bezig.....
Al het budget uitgeven aan 1 speler...hoop dat hij in zijn eerste wedstrijd  voor een paar maanden geblesseerd raakt  :X :koffie
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Ze moeten wel de achterban is er helemaal klaar mee.
Er moet daar wat gaan gebeuren en ze willen nog graag een paar spelers verhuren of verkopen.
Er zijn ook al 2 hebben hun kontrakt ingeleverd.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Maar even serieus, ze lopen daar toch per seizoen een aantal miljoenen in de min. Dan moet het toch een keer instorten of ze moeten hun doelen bijstellen, over dat laatste heb ik nog niets gehoord.

Ik voorzie een Roda-scenario binnen drie seizoenen  _O_ _O_ _O_  :proost
Henk, held, bedankt

Geelblauwstiens

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 01, 2022, 19:45:08
Maar even serieus, ze lopen daar toch per seizoen een aantal miljoenen in de min. Dan moet het toch een keer instorten of ze moeten hun doelen bijstellen, over dat laatste heb ik nog niets gehoord.

Ik voorzie een Roda-scenario binnen drie seizoenen  _O_ _O_ _O_  :proost
Ik help het je hopen. Deze man van 2 miljoen is kwestie van alles of niks denk ik. Tijd dat we de definitieve stap doen en d?r overheen stappen. Snel eerste paal slaan

Scc4-ever

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 01, 2022, 19:45:08

Ik voorzie een Roda-scenario binnen drie seizoenen  _O_ _O_ _O_  :proost
t begint nu al een beetje daar op te lijken bij hun om eerlijk te zijn. 

LWD vak 7

Tobiasen als interim. Zal het vast beter van worden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: LWD vak 7 op februari 04, 2022, 17:22:40
Tobiasen als interim. Zal het vast beter van worden.

als ie ze net zo achterlaat als almere, ben ik tevreden  _O_
Henk, held, bedankt

Noordcambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 04, 2022, 18:00:43
als ie ze net zo achterlaat als almere, ben ik tevreden  _O_
dan gaan ze nog verder zakken :y

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Noordcambuur op februari 04, 2022, 18:07:05
dan gaan ze nog verder zakken :y
Verder dan almere kan niet  :_schater
Henk, held, bedankt