Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

mescc

Vooral deze reactie is genieten:

Het is al jaren onrustig bij Heerenveen. Dit heeft op dit moment niet te maken met de matige resultaten. Er zijn op dit moment meerdere kampen binnen de club. Deze mensen proberen elkaar uit te spelen. Daarnaast bestaat het bestuur uit 25man, dit is natuurlijk veel te veel. As zaterdag zal de voorzitter worden ontslagen, omdat hij schijnbaar, volgens het stichtingbestuur, niet de juiste persoon is. Door deze onrust jaarlijkse onrust en grote te korten wordt de onrust nu alleen maar groter. Paar jaar geledeb had Heerenveen 1200 sponsors. Dit is nu 400 en zal alleen maar afnemen en de te korten zullen stijgen. Veel mensen hebben op dit moment niet door heel groot de schade is. Als het zo doorgaat dan zal Hveen steeds verder afzakken en door de te korten kan het zijn, dat ze over 10jaar falliet zijn. Wat ooit een topclub moest worde , is nu kapot gemaakt.

Scc4-ever

#91
Citaat van: mescc op oktober 07, 2015, 09:52:46
Vooral deze reactie is genieten:

Het is al jaren onrustig bij Heerenveen. Dit heeft op dit moment niet te maken met de matige resultaten. Er zijn op dit moment meerdere kampen binnen de club. Deze mensen proberen elkaar uit te spelen. Daarnaast bestaat het bestuur uit 25man, dit is natuurlijk veel te veel. As zaterdag zal de voorzitter worden ontslagen, omdat hij schijnbaar, volgens het stichtingbestuur, niet de juiste persoon is. Door deze onrust jaarlijkse onrust en grote te korten wordt de onrust nu alleen maar groter. Paar jaar geledeb had Heerenveen 1200 sponsors. Dit is nu 400 en zal alleen maar afnemen en de te korten zullen stijgen. Veel mensen hebben op dit moment niet door heel groot de schade is. Als het zo doorgaat dan zal Hveen steeds verder afzakken en door de te korten kan het zijn, dat ze over 10jaar falliet zijn. Wat ooit een topclub moest worde , is nu kapot gemaakt.

en dan komen ze straks waarschijnlijk ook in Chinese handen net als Ado. Las een bericht dat Chinesen de club wel willen overnemen voor een deel. Je ziet dat er bij Ado ook haast niks van terug te zien is. Dus weet niet wat de meerwaarde dan is van zon overname hoor. Sowieso heb ik mijn bedenkingen bij zoiets. Straks praten ze daar allemaal Chinees haha. Niet best. Gelukkig is t daar :P. en niet bij ons cluppie.

oostside

Citaat van: Scc4-ever op oktober 07, 2015, 10:44:12
en dan komen ze straks waarschijnlijk ook in Chinese handen net als Ado. Las een bericht dat Chinesen de club wel willen overnemen voor een deel. Je ziet dat er bij Ado ook haast niks van terug te zien is. Dus weet niet wat de meerwaarde dan is van zon overname hoor. Sowieso heb ik mijn bedenkingen bij zoiets. Straks praten ze daar allemaal Chinees haha. Niet best. Gelukkig is t daar :P. en niet bij ons cluppie.

Dan gaan ze daar in ieder geval op vooruit... Chinees is altijd nog beter dan wat er nu bij ze uit de strot komt....

Marc S

Citaat van: oostside op oktober 07, 2015, 11:32:05
Dan gaan ze daar in ieder geval op vooruit... Chinees is altijd nog beter dan wat er nu bij ze uit de strot komt....

Maar nog steeds niet te verstaan  :_schater

oostside

Citaat van: Marc S op oktober 07, 2015, 13:19:32
Maar nog steeds niet te verstaan  :_schater

Normaal geen problemen mee hoor... Lijst of nasi.... sambal bij.... kan het prima volgen  :thumbsup

El Ma-kri-niii

HAHA, kennen jullie deze knakker nog: http://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=61832
Wilde een Cambuurstadion voor 35000 man neerzetten. Dit schijnt dezelfde man te zijn die nu namens dkv onderhandelt met die Chinezen.

waldkip

http://www.powned.tv/nieuws/sport/2013/12/sjeik_deel_2_cambuur_af.html

Kennen we deze nog? Cambuur enige club van nl die de poot stijf hield.

drg

Citaat van: waldkip op oktober 07, 2015, 14:41:59
http://www.powned.tv/nieuws/sport/2013/12/sjeik_deel_2_cambuur_af.html

Kennen we deze nog? Cambuur enige club van nl die de poot stijf hield.

Ik had best wel een Dragons Den Bosch willen zien  :_schater

PePe

#98
Alle Chinese restaurants zijn dicht, wat is er aan de hand?
Komt allemaal door LB.

hobbes

Nos meld dat de Chinezen cambuur twee jaar geleden benaderden maar dat wij al snel doorhadden dat ze niet serieus waren.

sunderland

Goh ik bin de hele dag al aan het genieten .Prachtig!!!!! Dan lees ik Henk vd Borg en wordt het verhaal nog mooier .En dan word die voorzitter weer niet serieus genomen en dan krijgt omrop fryslan een mail waar de helft niks van weet .Prachtig !! :_schaterga zo door

Scc4-ever

Citaat van: oostside op oktober 07, 2015, 11:32:05
Dan gaan ze daar in ieder geval op vooruit... Chinees is altijd nog beter dan wat er nu bij ze uit de strot komt....
haha ja dat sowieso :P.

Scc4-ever

Citaat van: PePe op oktober 07, 2015, 20:14:56
Alle Chinese restaurants zijn dicht, wat is er aan de hand?
Komt allemaal door LB.
rijst was op vandaar dat ze dicht waren :P. Haha

Shar

Citaat van: sunderland op oktober 07, 2015, 20:36:04
Goh ik bin de hele dag al aan het genieten .Prachtig!!!!! Dan lees ik Henk vd Borg en wordt het verhaal nog mooier .En dan word die voorzitter weer niet serieus genomen en dan krijgt omrop fryslan een mail waar de helft niks van weet .Prachtig !! :_schaterga zo door
Ja, mooi dit. Schijnt dat die Chinezen wel als voorwaarde hebben dat de Friese vlag vervangen wordt door de Chinese vlag en er voortaan het Chinese volkslied voor de wedstrijd gespeeld wordt.  :zweep

Casuals-lwd

Worden we in zo'n interlandweekje toch getrakteerd, heerlijk  :y