Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

weestwel

Vorige keer vuurwerk op het veld in Alkmaar door huhveen supporters, nu vuurwerk op het veld in dkv door supporters uit Alkmaar, meer niet.

Bankzitter

Citaat van: Noordcambuur op januari 28, 2024, 13:10:21
klopt was een bus combi.

Dus een clubkaart nodig en die krijg je niet bij AZ als je al een seizoenskaart van ons hebt.
Het lijkt mij 'fake news' maar het kwaad is wel weer gedaan in de beeldvorming.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op januari 28, 2024, 14:08:29
Dus een clubkaart nodig en die krijg je niet bij AZ als je al een seizoenskaart van ons hebt.
Het lijkt mij 'fake news' maar het kwaad is wel weer gedaan in de beeldvorming.
daar zijn ze heel goed in h? de media  8P

Grijskijkert

Citaat van: Bankzitter op januari 28, 2024, 14:08:29
Dus een clubkaart nodig en die krijg je niet bij AZ als je al een seizoenskaart van ons hebt.
Het lijkt mij 'fake news' maar het kwaad is wel weer gedaan in de beeldvorming.
Zijn ook jonkjes die bij ons al een verbod hebben...en kunnen daar vrij anoniem ellende veroorzaken..
IN HENK WE TRUST!!!

Hirsch

Hoe dan ook zou mooi zijn als we ons bij Cambuur op unieke wijze kunnen onderscheiden van andere clubs. In te zien dat daar waarde te behalen valt en niet door allemaal te denken dat we in de zwarte capuchon rivaliteit moeten bevechten. Focus op onszelf en die ?gouden toekomst?.

Poetser

Ik vind dat hele AZ-Cambuur bromance wel zo'n verschrikkelijke kneuzenkermis.

Leovardia

Citaat van: Poetser op januari 28, 2024, 17:04:07
Ik vind dat hele AZ-Cambuur bromance wel zo'n verschrikkelijke kneuzenkermis.

Eens. Afgelopen donderdag wist een klein aantal lieden zelfs een Ben side liedje aan te heffen in de bus naar Utrecht. Werd wat van gezegd en was derhalve dan ook snel aflopen. Maar die jonkjes? het is heel, heel zielig.
Kent skele juh.

PePe

Roelof de Vries van de Sportcast vind het stadion van DKV een koeienstal. (volgens mij heeft hij er wel kijk op)

Vlampiep

Citaat van: PePe op februari 13, 2024, 10:18:21
Roelof de Vries van de Sportcast vind het stadion van DKV een koeienstal. (volgens mij heeft hij er wel kijk op)
Die dikke vette Marten de Moes is alleen een sneue supporter van dat DKV en zal nooit een volwaardig sportverslaggever kunnen zijn. Hij heeft zo'n hekel aan onze club en probeert dit op allerlei manieren te uiteren.
Maar hij zal mjij nooit kunnen overtreffen in de mate waarin ik hem de grootste oetlul van het Noordelijk halfrond vind.



PePe

Met onmiddellijke ingang uit de Sportcast verwijderen, als je als sportverslaggever niet objectief kunt blijven!!

EdsjeSCC

Toch mooi als je je ergens lekker aan kan ergeren

Andy King

Citaat van: PePe op februari 13, 2024, 10:18:21
Roelof de Vries van de Sportcast vind het stadion van DKV een koeienstal. (volgens mij heeft hij er wel kijk op)

Ach, lekker laten lullen. Gewoon DKV-angst en -jaloezie. Ard de Graaf en Geert van tuinen pareerden deze opmerking trouwens heel goed.

Bankzitter

Ach, die sportcast heeft best amusementswaarde maar met onafhankelijke journalistiek heeft het helemaal niets te maken.
Die de Vries zette vooral zichzelf enorm voor schut.

Viper

?IKEA-doos?, noemt hij het. Typisch taalgebruik uit het DKV-kamp. Je zou dit nog kunnen zeggen over het stadion van PEC, dat niet opvalt tussen de omringende bebouwing, maar ons nieuwe stadion is een eyecatcher. Met open hoeken die het geheel veel speelser maken, geel-blauwe accenten, zijtrappen en bruggen, goede lichtmasten, een redelijke hoogte en veel variatie. Jaloezie? Het zou zomaar kunnen.

papier

Net als hem ben ik ook wel gecharmeerd van oude troep. Een Eagles scenario had ik ook veel liever gezien dan het scenario waar we nu in zitten. Helaas hebben we die glazen 20-25 jaar geleden al ingegooid. Voor een nieuwe stadion is het niet gek wat we krijgen, al had ik die hoeken liever helemaal open gezien (zonder die lamellen zegmaar).

Los van z'n clubvoorkeur vind ik de stem en houding van De Vries vooral vrij negatief. Lijkt me geen fijne gast op een feestje. Overigens ook niet als je zelf voor Heerenveen bent. Hij komt nogal eigenwijs en pedant over. Redelijk in mijn allergie zone.