Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: Noordcambuur op februari 28, 2022, 17:53:23
Had vandaag ff mot met mijn collega (dkver).
Ik begon met hem er over heb je wat genoten van de wedstrijd van gisteravond?.. 8P
Ik blijf wel genieten als dit nog ff volhouden zo?7 nederlagen :thumbsup
Jammer dat je elkaar in een haren vliegt over het voetbal.
Met mijn oud collega, ook dkv-er, hadden we iedere vrijdag en maandag een levendige discussie met heel veel humor over het doen en laten van onze clubs. Bij derby moeste verliezer trakteren op gebak. Toen zij verloren, trakteerde hij op oranje koek met pompebleaden verpakt in een doos met de Friese vlag, dit met de gemeende felicitaties.

Specuveter

Met 5 man achterop voetballen tegen 1 spits van Heracles :zucht

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op maart 18, 2022, 20:54:55
Met 5 man achterop voetballen tegen 1 spits van Heracles :zucht
dit spelen ze al het hele jaar anti voetbal ik zou me schamen.


Inferno-058

Zelfs goede grappen bedenken kunnen ze niet.

PePe

Ze krijgen daar zelfs al weer praatjes, na 1 overwinning.

Vlampiep

Citaat van: PePe op april 01, 2022, 21:48:40
Ze krijgen daar zelfs al weer praatjes, na 1 overwinning.
Hier skient de son oek al een paar maanden niet hoor, mar hier is perspectief en daar blieft ut naar stront ruuken.

Lore

Citaat van: hobbes op april 01, 2022, 12:56:55
Slechte grap

https://twitter.com/HeerenveenVv/status/1509800300194021384

Ongelovelijk dat dat ooit echt een gedachte is geweest. Een stadion in Grou, hoe verzin je het!

Bankzitter

#878
Er zijn vast supporters die hier ook wel om kunnen gniffelen:


Veel kritiek op werkwijze Marcel van Buuren en Ferry de Haan


Ondanks de knappe prestaties van SC Heerenveen op het veld de laatste maanden, rommelt het enorm langs het veld. Hoofd jeugdopleidingen Marcel van Buuren ontvangt veel kritiek en ook de manier waarop technisch manager Ferry de Haan de club leidt is het een en ander aan te merken.

Volgens de Leeuwarder Courant is er veel te doen om de communicatie binnen de club. Een pijnlijk voorval dat recentelijk plaatsvond zorgde voor meer ergernis. Marcel van Buuren liet zijn aantekeningen voor een studieopdracht slingeren, hierin was hij alles behalve vleiend over de medewerkers. :_schater

In 2021 kwam Van Buuren naar Heerenveen. Hier tekende hij voor een jaar, maar afgelopen februari werd het met drie jaar verlengd. Dat zorgde voor veel verbazing binnen de club. Volgens de geluiden veroordeelt Van Buuren vaak met een negatieve inslag, maar komt niet met een oplossing.

Ook ontbreekt het wij-gevoel binnen de opleiding. Waar er recentelijk nog medewerkers met elkaar om de tafel zaten voor overleg, gebeurt dit niet meer. Ieder jeugdteam heeft een eigen eiland. Ook komt het voor dat jeugdspelers een contract krijgen, zonder overleg met de trainers. 8P

Ferry de Haan staat ook niet bekend als iemand die communicatief onwijs sterk is. Zo vond hij het niet nodig om een verzoeningsgesprek te leiden tussen hoofd jeugdopleidingen en jeugdtrainers nadat de studieopdracht gevonden was. Ook laat De Haan zich zelden zien op het jeugdcomplex en doet hij niks met de kritiek die hem de afgelopen tijd ter oren is gekomen.

Verder was er al wantrouwen naar De Haan vanuit de trainerskamer. Dat begon toen De Haan contact kreeg met Kees van Wonderen terwijl Johhny Jansen nog trainer was. Bij de aanstelling van Van Wonderen zei De Haan intern dat het ?offici?le? contact een dag na het ontslag van Jansen plaatsvond. Met andere woorden: officieus was er al veel eerder gesproken. Ook bij de aanstelling van Paul Simonis liet De Haan lang niks weten.   :zucht

CambuurAmersfoort

Mooi om te zien dat ze daar het stadion voor zo'n belangrijke wedstrijd toch weer voor zo'n 60% kunnen vullen.

Noordcambuur

Klein stukje gezien bij 1-2 maar zie nu net dat ze gewonnen hebben met 3-2 8P

Specuveter

En weer een doelpunt in de allerlaatste seconden.
Hoe is het toch mogelijk.

Destroyer

Ze vernederlandsen al aardig daar. Frans Duits als er gescoord wordt  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ze hebben er dus helemaal niets aan gehad

Seizoenkaarten waren gratis aanwezig en stadion was halfleeg
Waarschijnlijk bonus moeten betalen voor behalen play offs
Weekje minder vakantie

:_schater
Henk, held, bedankt

Noordcambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 22, 2022, 17:54:37
Ze hebben er dus helemaal niets aan gehad

Seizoenkaarten waren gratis aanwezig en stadion was halfleeg
Waarschijnlijk bonus moeten betalen voor behalen play offs
Weekje minder vakantie

:_schater
dat bedoel ik nou? :thumbsup