Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

Stiens

Sportcast ook maar even geluisterd. Wat een naar mannetje die Roelof, klinkt als pure jaloezie. Zo te horen irriteert Ard zich ook mateloos aan die fantast.

nee,wel?

`dan op een maandag daar maar s voor de deur zitte at hun sportcast erop zit.....

Viper

Het imago ?knuffelclub? kan nu wel defintief door de papierversnipperaar. ?Terrorboeren? of ?tokkieboeren? zijn treffender.

Noordcambuur

Citaat van: Viper op maart 17, 2024, 19:19:38
Het imago ?knuffelclub? kan nu wel defintief door de papierversnipperaar. ?Terrorboeren? of ?tokkieboeren? zijn treffender.
jeetje wat daar gebeurde in die boerenstal doorgesnuifde boeren op de vuist met de Feijenoord supporters 8P

oost

Dat knuffel imago wordt al jaren  door de lc en fd hooghouden. De meeste mensen weten ondertussen wel beter

Mike SCC

Volgens mij is daar echt een tweedeling aan het ontstaan tussen de gebruikelijke bejaarde, grijze en tamme toeschouwers en de groeiende groep tokkies uit Akkrum met een agressieprobleem.

Vlampiep

Citaat van: Mike SCC op maart 17, 2024, 22:15:10
Volgens mij is daar echt een tweedeling aan het ontstaan tussen de gebruikelijke bejaarde, grijze en tamme toeschouwers en de groeiende groep tokkies uit Akkrum met een agressieprobleem.
Ach, iedere club heeft een groepje zwaar gestoorden die iedere keer voor problemen zorgt.
Dus ook die vereniging in dat dorp verder op.
Maar ik kan je geruststellen dat er ook genoeg bezoekers van die vee stal net zo normaal is als die bij onze mooie hoofdstedelijke volksclub.

Inferno-058

Citaat van: Vlampiep op maart 18, 2024, 09:12:59
Ach, iedere club heeft een groepje zwaar gestoorden die iedere keer voor problemen zorgt.
Dus ook die vereniging in dat dorp verder op.
Maar ik kan je geruststellen dat er ook genoeg bezoekers van die vee stal net zo normaal is als die bij onze mooie hoofdstedelijke volksclub.
Normale dkv supporters, bestaan die?

Poetser

Jullie bedoelen die 200 Gurbes en Douwes die niet door een hekje met 5 stewards kwamen en die door drie Feyenoorders naar beneden werden gemept?

Vlampiep

Citaat van: Inferno-058 op maart 18, 2024, 16:41:30
Normale dkv supporters, bestaan die?
Zeker net als bij ons.

Inferno-058

#1045
Citaat van: Poetser op maart 18, 2024, 16:51:43
Jullie bedoelen die 200 Gurbes en Douwes die niet door een hekje met 5 stewards kwamen en die door drie Feyenoorders naar beneden werden gemept?
Zeer waarschijnlijk hebben ze ook een jonge medesupporter aangevallen die dkv supporters :rodekaart

Inferno-058

Citaat van: Vlampiep op maart 18, 2024, 18:32:28
Zeker net als bij ons.
Kan ik me niet voorstellen. Ik heb dan ook geen contact met die lui.

Poetser

Citaat van: Inferno-058 op maart 18, 2024, 18:55:19
Kan ik me niet voorstellen. Ik heb dan ook geen contact met die lui.

Een van m'n beste vrienden het daar een seizoenkaart

Dat kortzichtige gedoe.  :_schater

Citaat van: Inferno-058 op maart 18, 2024, 18:54:36
Zeer waarschijnlijk hebben ze ook een jonge medesupporter aangevallen die dkv supporters :rodekaart

Dat is wel kwalijk ja

Mike SCC

Citaat van: Inferno-058 op maart 18, 2024, 16:41:30
Normale dkv supporters, bestaan die?

Nee. Een normale voetbalsupporter rijdt 30 kilometer door om een echte volksclub te kijken ipv een omhooggevallen gesubsidieerde conceptclub met een gestolen identiteit en totaal gebrek aan cult en sfeer.

Vlampiep

Citaat van: Mike SCC op maart 19, 2024, 10:03:39
Nee. Een normale voetbalsupporter rijdt 30 kilometer door om een echte volksclub te kijken ipv een omhooggevallen gesubsidieerde conceptclub met een gestolen identiteit en totaal gebrek aan cult en sfeer.
Nou alles wat jij benoemt uitgezondrrd de gestolen identiteit is ook op onze Volksclub van toepassing. :zweep