Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Citaat van: Scc01 op september 11, 2014, 22:37:26
Klopt, maar volgens mij hadden ze dat vorig jaar en het jaar daarvoor ook al  een keer geroepen.
Aan de andere kant vraag ik me af of we het financieel wel allemaal rond krijgen.

Dit is alleen iets anders, hier doet de gemeente aan mee, die andere onderzoeken waren zonder de gemeente. en was wanneer deze stap zou worden gemaakt.

vialli

Citaat van: Galdiano op september 11, 2014, 21:39:23
Grond is toch van Leyten? Zou betekenen dat ze dat eerst weer terug moeten gaan kopen? Of heb ik het nu verkeerd?

De grond achter de oosttribune is van de GEMEENTE LEEUWARDEN  maar de prijs was voor
Leijten veel te hoog :wall

DayDreamer

v/d Belt gaat het liefst verbouwen op huidige locatie en zo denk ik er ook over, veld een slag draaien en Noord Oost Zuid totaal plat, West moet de MI-Side komen met wat nu zakenclub is, totaal verbouwen naar een supportershome.

speculeter

Vind het toch wel verrassend om te horen dat we ms toch in centrum vd stad blijven.prachtige plek!!

John Hiatt

Citaat van: DayDreamer op september 12, 2014, 08:47:16
v/d Belt gaat het liefst verbouwen op huidige locatie en zo denk ik er ook over, veld een slag draaien en Noord Oost Zuid totaal plat, West moet de MI-Side komen met wat nu zakenclub is, totaal verbouwen naar een supportershome.

Bron? Anders onzin.

CJ058

http://www.lc.nl/sport/scheerenveen/fanclubs-heerenveen-willen-snel-sfeervak-17945403.html

Nog mensen die even willen lachen? Verslikt u zich niet in uw koffie  :koffie

Wat een stelletje onnozelen bij elkaar daar..  l0l

Dokkumer

Citaat van: CJ058 op november 17, 2014, 10:32:57
http://www.lc.nl/sport/scheerenveen/fanclubs-heerenveen-willen-snel-sfeervak-17945403.html

Nog mensen die even willen lachen? Verslikt u zich niet in uw koffie  :koffie

Wat een stelletje onnozelen bij elkaar daar..  l0l
Waarschuw dan net even eerder. Nu is de thermoskan op mijn tenen gevallen :_schater

Dokkumer

Hebben ze eindelijk iemand die iets beter kan verdedigen dan een reserve 5e klasser, zijn ze hem de rest van het seizoen kwijt. Wat sneu voor die Buijs 8P

Marc S

Citaat van: Dokkumer op november 25, 2014, 16:02:55
Hebben ze eindelijk iemand die iets beter kan verdedigen dan een reserve 5e klasser, zijn ze hem de rest van het seizoen kwijt. Wat sneu voor die Buijs 8P

Moeten ze misschien Zomer maar ff terug halen  :_schater

speculeter

Heerlijk man...lovende berichten over Cambuur in de krant.
Daar tegenover een en al klaagzang bij dkv.
Niet genoeg geld...ontevreden supporters die sk willen opzeggen.
Lees verhalen over het feit dat ze jaloers zijn op onze sfeer.
Ze balen daar dat wij veel beter zijn in gerichte aankopen..etc etc etc.
HEERLIJK!!

Treb

Citaat van: speculeter op december 03, 2014, 09:17:16

Lees verhalen over het feit dat ze jaloers zijn op onze sfeer.


Dat we een betere sfeer hebben in het stadion komt me ook een beetje m'n neus uit. Ik vind het sneu om die kaart altijd maar te spelen..

Overigens is het ook geen kunst om een betere sfeer te hebben dan bij hveen. Alleen AZ doet het wat dat betreft nog slechter.

Viper

Zijn jullie ook zo benieuwd naar de nieuwe sfeertribune in Hahaveen? :_schater

CambuurAmersfoort

Misschien een idee om eerst met zn allen ervoor te zorgen dat de sfeer bij ons weer op het niveau komt van vorig jaar voordat we andere clubs gaan uitlachen. de afgelopen wedstrijden was t nou ook niet top.

Marc S

Citaat van: Viper op december 03, 2014, 11:02:58
Zijn jullie ook zo benieuwd naar de nieuwe sfeertribune in Hahaveen? :_schater

Dat is het uitvak toch?  :devil

drg

Citaat van: CambuurAmersfoort op december 03, 2014, 11:07:46
Misschien een idee om eerst met zn allen ervoor te zorgen dat de sfeer bij ons weer op het niveau komt van vorig jaar voordat we andere clubs gaan uitlachen. de afgelopen wedstrijden was t nou ook niet top.

En dan nog steeds beter dan zo'n beetje elke club in dit land, dkv staat echt wel onderaan met AZ ed.