Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Citaat van: Len Cantello op september 09, 2014, 20:08:20
Waarom heeft dkv weer een eigen topic? Te veel eer voor die mesthappers. En zonde van de tijd.  :rodekaart

ik begrijp ook echt niet waarom het mensen hier zoveel bezig houdt. het zal me echt aan mijn reet roesten hoe goed of slecht het daar gaat....

Len Cantello

Citaat van: Eewal op september 09, 2014, 20:10:53
ik begrijp ook echt niet waarom het mensen hier zoveel bezig houdt. het zal me echt aan mijn reet roesten hoe goed of slecht het daar gaat....
_O_
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Scc01

Is gewoon leedvermaak, hebben ze jaren kunnen doen ten opzichte van ons. Kan er wel om lachen.



Marc S

Citaat van: Voorstopper op september 10, 2014, 10:41:29
:0= OPSKIETU MET DAT STADION DUS

Zeker, ook interessant dat onze "vrienden" uit zwolle hier ook hun steentje aan bij kunnen dragen, wat wel logisch is want zwolle ligt ook dichtbij dat sportdorp.

Scc01

Het mooiste is dat gezeur over de zogenaamde tokkies, zoals het degelijke sudoku pibliek het noemt. Het enige wat ze vergeten is dat het publiek wat volgens hun tokkies zijn er voor zorgt dat er een unieke sfeer is. Want de koude kak en de degelijke boeren gaan dat echt niet voor je doen. Mooi man als je zo'n bord voor je kop heb.
Als we een nieuw stadion hadden was het zo opgelost daar.
Maarja onze ambtenaren stagneren de boel hier, behalve als het met culturele hoofdstad te maken heeft, dan kan alles.

scclwd

Citaat van: Scc01 op september 10, 2014, 12:10:25
Het mooiste is dat gezeur over de zogenaamde tokkies, zoals het degelijke sudoku pibliek het noemt. Het enige wat ze vergeten is dat het publiek wat volgens hun tokkies zijn er voor zorgt dat er een unieke sfeer is. Want de koude kak en de degelijke boeren gaan dat echt niet voor je doen. Mooi man als je zo'n bord voor je kop heb.
Als we een nieuw stadion hadden was het zo opgelost daar.
Maarja onze ambtenaren stagneren de boel hier, behalve als het met culturele hoofdstad te maken heeft, dan kan alles.

Die unieke sfeer is er ook omdat ons stadion in een volkswijk staat.  Stadion vernieuwen op de plaats waar het nu staat, dus de voormalige velden van vv Leeuwarden erbij betrekken en stadion kwartslag draaien.  Klaar ben je.

Casuals-lwd


Scc01

Citaat van: scclwd op september 11, 2014, 16:56:31
Die unieke sfeer is er ook omdat ons stadion in een volkswijk staat.  Stadion vernieuwen op de plaats waar het nu staat, dus de voormalige velden van vv Leeuwarden erbij betrekken en stadion kwartslag draaien.  Klaar ben je.

Klopt. Wordt alleen wel lastig. Niet te beheersen voor de politie en verkeer is ook een drama

DayDreamer

Citaat van: scclwd op september 11, 2014, 16:56:31
Die unieke sfeer is er ook omdat ons stadion in een volkswijk staat.  Stadion vernieuwen op de plaats waar het nu staat, dus de voormalige velden van vv Leeuwarden erbij betrekken en stadion kwartslag draaien.  Klaar ben je.

Ik denk ook dat dit het gaat worden, dat nieuwe stadion duurt allemaal veel te lang, niemand die spijkers met koppen slaat.
Ik geloof er niks van dat wij over een aantal jaren in een nieuw stadion spelen, ze kunnen daar nu maar beter voor uit komen en zorgen dat het stadion in rap tempo verbouwd gaat worden.

Marc S

Citaat van: DayDreamer op september 11, 2014, 18:57:53
Ik denk ook dat dit het gaat worden, dat nieuwe stadion duurt allemaal veel te lang, niemand die spijkers met koppen slaat.
Ik geloof er niks van dat wij over een aantal jaren in een nieuw stadion spelen, ze kunnen daar nu maar beter voor uit komen en zorgen dat het stadion in rap tempo verbouwd gaat worden.

Hadden ze in maart niet gezegd dat de uitslag van dat onderzoek in November/December zou komen?

de Schoot

Nieuwbouw is goedkoper dan verbouw.
Nieuwbouw op de velden van v.v. Leeuwarden  |:)

Galdiano

Grond is toch van Leyten? Zou betekenen dat ze dat eerst weer terug moeten gaan kopen? Of heb ik het nu verkeerd?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Scc01

Citaat van: Marc S op september 11, 2014, 19:00:29
Hadden ze in maart niet gezegd dat de uitslag van dat onderzoek in November/December zou komen?

Klopt, maar volgens mij hadden ze dat vorig jaar en het jaar daarvoor ook al  een keer geroepen.
Aan de andere kant vraag ik me af of we het financieel wel allemaal rond krijgen.